Gå til innhold

Hvilken gave til partner har du vært mest fornøyd med å gi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter inspirasjon til mannens 40-årsdag😊

Han har «alt», kommer ikke på hva han ønsker seg, men forventer samtidig noe flott tror jeg. Interessert i alt mulig. 

Anonymkode: 6d882...72c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til de som har alt er opplevelser bra. Konsert/hotellopphold/hva de liker å gjøre

Mannen hadde likt gavekort på klatring for eksempel

Anonymkode: 740f7...9ed

Skrevet

Konsertopplevelser :D 

Skrevet

Opplevelser til voksne folk ja. Tur av sted, konsert, havrafting, fallskjermhopp, whiskeysmaking i Skottland - kommer ann på budsjettet 😊

Anonymkode: 1491c...98f

Skrevet

En bordsag til mange tusen som han i utgangspunktet tenkte vi ikke hadde råd til. Han hadde hatt lyst på den i mange år, liker å snekre❤️

Anonymkode: 4a24d...87f

• Liker 1
Skrevet

Pappaen hans døde før vi fikk egne barn, så fant ett firma som laget/redigerte en kort film med faren hans og barna våre… 

De redigerte også han inn ett av brudebildene.

Og de laget ett stort lerret bilde av ynglingsbilde til mannen min av han og faren, der de redigerte inn barna våre❤️

Anonymkode: 33edc...411

• Hjerte 3
Skrevet

Selvom det er ‘’falske’’ bilder, så er affeksjonsverdien stor….

Svigerfar var en fantastisk pappa, svigerfar og bestefar til de barnebarna som fikk oppleve han😢❤️

Anonymkode: 33edc...411

• Liker 1
Skrevet

Jeg ga et postkort med motiv av en kunstner han liker godt, med kunstnerens signatur. 

Anonymkode: 96b95...adb

Skrevet

Jeg tok med mannen min en langhelg til London. Betalte da for reisen, hotell og billetter til musikal. 

Han fikk ikke vite hvor vi skulle før vi sto på flyplassen. 

• Liker 1
Skrevet

Overraskelsestur til England med kamp. Han har vært supporter siden barndommen, men hadde aldri vært på kamp. Var ganske fornøyd med den overraskelsen 😊

• Liker 1
Skrevet

Robotstøvsuger

Anonymkode: ace41...023

Skrevet

Jeg tror den gaven han har likt aller best var da jeg gav han og sønnen (min stesønn) årskort på favorittaktiviteten til stesønnen min. Min stesønn har spesielle behov, og på det tidspunktet fikk ikke min mann ikke ha så mye samvær med sin sønn (grunnet samværssabotasje), så det var viktig med en aktivitet i nærheten av der moren til barnet bodde. Det gjorde at far og sønn kunne få maksimalt utbytte av samværet, og ikke kaste vekk masse tid på reising/kjøring osv. Dette var noe far og sønn hadde mye glede av, og de gjorde denne aktiviteten flere ganger per uke. :) 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...