AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Del Skrevet 22. august Jeg har blitt kjent med noen på ei venninneside, hey girl. Jeg har fått flere gode vennskap der og det var ei som nettopp la meg til på Facebook. Men jeg merker at det er null kjemi. Det er ikke noe galt med henne, men noen ganger klaffer verken interesser eller hvor man er i livet og slikt er det med oss.Jeg vil naturligvis gi det en sjanse og på sikt møte henne, men jeg lurer på hva jeg gjør hvis det vedvarer? Hvordan ta avstand på en måte som ikke såret? Jeg er ikke typen til å si rett ut at jeg ikke tror vi passer sammen, men heller ikke til å ghoste. Jeg synes begge deler er kjipt, men på et eller annet tidspunkt må jeg gjerne det? Hva ville dere gjort? Anonymkode: aa210...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Del Skrevet 22. august Da hadde jeg bare latt dette renne ut i sanden, det er ikke behov for å gjøre noe dramatisk. Ikke ta initiativ til noe selv, og takk høflig nei dersom hun foreslår noe. Så går det over av seg selv. Anonymkode: f7b32...346 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Del Skrevet 22. august Relasjoner som starter fra slike sider dør veldig fort ut om man ikke jobber hardt med å opprettholde dem, dvs treffes jevnlig og åpner seg. Så det er bare å være litt passiv ovenfor de man ikke klikket med. Har hatt flere vennskap selv fra slike sider, og selv om vi har vært nære i kanskje 1 år eller 2, så har jeg egentlig ingen igjen nå. Anonymkode: 88ba3...cfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå