Gå til innhold

Begynnende vennskap som ikke føles riktig. Hva skal jeg gjøre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt kjent med noen på ei venninneside,  hey girl.  Jeg har fått flere gode vennskap der og det var ei som nettopp la meg til på Facebook. Men jeg merker at det er null kjemi. Det er ikke  noe  galt med henne, men noen ganger klaffer verken interesser eller hvor man er i livet og slikt er det med oss.Jeg vil naturligvis gi det en sjanse og på sikt møte henne, men jeg lurer på hva jeg gjør hvis det vedvarer?

Hvordan ta avstand på en måte som ikke såret? Jeg er ikke typen til å si rett ut at jeg ikke tror vi passer sammen, men heller ikke til å ghoste.  Jeg synes begge deler er kjipt, men på et eller annet tidspunkt må jeg gjerne det? Hva ville dere gjort?

Anonymkode: aa210...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hadde jeg bare latt dette renne ut i sanden, det er ikke behov for å gjøre noe dramatisk. Ikke ta initiativ til noe selv, og takk høflig nei dersom hun foreslår noe. Så går det over av seg selv. 

Anonymkode: f7b32...346

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relasjoner som starter fra slike sider dør veldig fort ut om man ikke jobber hardt med å opprettholde dem, dvs treffes jevnlig og åpner seg. Så det er bare å være litt passiv ovenfor de man ikke klikket med.

Har hatt flere vennskap selv fra slike sider, og selv om vi har vært nære i kanskje 1 år eller 2, så har jeg egentlig ingen igjen nå. 

Anonymkode: 88ba3...cfa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...