Gå til innhold

Hvor gjøre av små-busker, ugress, kvister etc. når man bor i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Tromsø sentrum. Har fjernet noen få små-busker, ugress, kvister som har vokst rundt veranda på leiligheten. Det er ikke mye, men vil ikke bare ha det liggende for evig i en liten haug utfor huset. 
Flyttet nylig til byen så er ikke så kjent. 
I bygda der jeg kommer fra er det vanlig å bare lage et bål og brenne slikt, men det går jo ikke når man bor i en by i sentrum 😅

Noen som vet hvor i Tromsø man kan kvitte seg med slikt? Regner med det ikke bare er å dra det med seg i ei fjære og lage bål 😅

Og tips til hvor man rimeligst kan låne/leie en liten tilhenger for anledingen?

Eller vil det letteste være å spørre på f.eks. facebookgruppen «hjelp til alt mulig Tromsø» om jeg kan betale noen en slant for å komme å hente det?

Setter pris på alle forslag 🙏☺️

Anonymkode: e2d11...987

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjenvinningsstasjonen 😊

Anonymkode: 5a550...e77

• Liker 1
Skrevet

Kjøre til remiks, forbi køen og bare kaste det rett i kontainer på bakkeplan. Veldig greit faktisk. Gratis. Om du ikke har bil, så leier du en liten varebil eller legger ut på fb om noen kan kjøre for deg.

Anonymkode: 321d0...f13

• Liker 1
Skrevet

Henger låner du på freetrailer appen, "gratis", hengerne står nede ved obs bygg.

Skrevet

Er det så lite at det går i en stor søppelsekk, så kan du jo bare ta den med i buss bortover forøvrig, men da tror jeg at jeg hadde spredd det utover hagen eller bare inn i noen kratt i området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...