Gå til innhold

Npen som har gått kultur-og idestudier ved UiO

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Renategjest

Litt sent svar, men kanskje du titter innom allikevel?

Jeg går der nå, tar fordypning i idehistorie. Jeg liker meg ganske godt, fordelen med dette studiet er at det er ganske fritt, d.v.s. man har stor valgfrihet når man velger emner for å bygge opp graden, og dermed kan velge vekk det som virker "mindre interessant". Er det noe spesielt du lurer på, er det bare å spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan. Men det er mange forskjellige spesialiseringsmuligheter (9 stk) så det er ikke sikkert jeg kan ikke svare på alt ;)

Renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Litt sent svar, men kanskje du titter innom allikevel?

Jeg går der nå, tar fordypning i idehistorie. Jeg liker meg ganske godt, fordelen med dette studiet er at det er ganske fritt, d.v.s. man har stor valgfrihet når man velger emner for å bygge opp graden, og dermed kan velge vekk det som virker "mindre interessant". Er det noe spesielt du lurer på, er det bare å spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan. Men det er mange forskjellige spesialiseringsmuligheter (9 stk) så det er ikke sikkert jeg kan ikke svare på alt ;)

Renate

Heisann!

Jeg hadde tenkt å velge Arkivkunnskap jeg. Fint å høre at du trives! Er det lange dager? Er det et vanskelig studie? Du har fordypning i Idehistorie, hva kan du bli da egentlig? bare nyskjerrig!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...