Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #1 Del Skrevet 20. februar 2006 Ønsker om å høre om erfaringer om dette studiet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 20. februar 2006 #2 Del Skrevet 20. februar 2006 Ingen som har gått der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Renategjest Skrevet 2. mars 2006 #3 Del Skrevet 2. mars 2006 Litt sent svar, men kanskje du titter innom allikevel? Jeg går der nå, tar fordypning i idehistorie. Jeg liker meg ganske godt, fordelen med dette studiet er at det er ganske fritt, d.v.s. man har stor valgfrihet når man velger emner for å bygge opp graden, og dermed kan velge vekk det som virker "mindre interessant". Er det noe spesielt du lurer på, er det bare å spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan. Men det er mange forskjellige spesialiseringsmuligheter (9 stk) så det er ikke sikkert jeg kan ikke svare på alt Renate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. mars 2006 #4 Del Skrevet 6. mars 2006 Litt sent svar, men kanskje du titter innom allikevel? Jeg går der nå, tar fordypning i idehistorie. Jeg liker meg ganske godt, fordelen med dette studiet er at det er ganske fritt, d.v.s. man har stor valgfrihet når man velger emner for å bygge opp graden, og dermed kan velge vekk det som virker "mindre interessant". Er det noe spesielt du lurer på, er det bare å spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan. Men det er mange forskjellige spesialiseringsmuligheter (9 stk) så det er ikke sikkert jeg kan ikke svare på alt Renate ← Heisann! Jeg hadde tenkt å velge Arkivkunnskap jeg. Fint å høre at du trives! Er det lange dager? Er det et vanskelig studie? Du har fordypning i Idehistorie, hva kan du bli da egentlig? bare nyskjerrig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå