Gå til innhold

Skal du kjøpe noe til hagen i høst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til noe jeg kan kjøpe, gjerne på tilbud, som jeg kan plante i  hagen? Løk, prydbusker....har stooooor hage, men lite greie på hagestell. 

Anonymkode: 5e5cb...c4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det kun handlet lyng og noen høstplanter vi har plantet.

Anonymkode: 6bc5d...f5c

Skrevet

Hagesentrene har halv pris på stauder på høsten så det ville jeg bunkret opp på om jeg var deg! 

Anonymkode: 18b0d...342

Skrevet

Flytter inn i hus med stor hage snart. Jeg kommer til å kjøpe en del slikt. Og masse årblomstrende prydløk! Og kanskje litt stauder... Har lyst på en skikkelig frodig, tettpakket hage!

Anonymkode: b76d9...4f7

Skrevet

Jeg elsker salg, og ser for meg noen flere stauder og klatreplanter, og kanskje syrin, kornell og syrinhortensia.

Anonymkode: a0d0d...537

Skrevet

Akkurat nå er det 50% på de fleste trær, busker og stauder på Plantasjen.  Men venter du litt, kan du få 70%.  Sånn har det vært i flere år.  Lurt å titte på nettsiden deres på forhånd slik at du vet hvilke planter som er aktuelle i din hage.  
Også gartneriene bruker å ha 70% salg i begynnelsen av september.  Forleden år kjøpte jeg flere hengebjørk for 400 kr pr stk. De kostet nær 1.500 kr på forsommeren :)

Jeg har nok stauder i hagen, men skal kjøpe flere løkplanter.  Skal bl.a. kjøpe Allium, for de synes jeg gjør seg godt i staudebed.  

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt noe lyng. Skal også ha 2-3 nye vintergrønne planter og masse løk. Venter bare på at det skal bli litt bedre salg i området🙂

Anonymkode: 680b7...f7c

Skrevet
Amossa skrev (6 timer siden):

Akkurat nå er det 50% på de fleste trær, busker og stauder på Plantasjen.  Men venter du litt, kan du få 70%.  Sånn har det vært i flere år.  Lurt å titte på nettsiden deres på forhånd slik at du vet hvilke planter som er aktuelle i din hage.  
Også gartneriene bruker å ha 70% salg i begynnelsen av september.  Forleden år kjøpte jeg flere hengebjørk for 400 kr pr stk. De kostet nær 1.500 kr på forsommeren :)

Jeg har nok stauder i hagen, men skal kjøpe flere løkplanter.  Skal bl.a. kjøpe Allium, for de synes jeg gjør seg godt i staudebed.  

Jeg venter utålmodig på plantasjensalget, men det har ikke starta her ennå, så vidt jeg kan se? Hageland har 30% på mye. 

Anonymkode: a0d0d...537

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...