AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Skrevet 22. august 2024 Tips til noe jeg kan kjøpe, gjerne på tilbud, som jeg kan plante i hagen? Løk, prydbusker....har stooooor hage, men lite greie på hagestell. Anonymkode: 5e5cb...c4f
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #2 Skrevet 22. august 2024 Her er det kun handlet lyng og noen høstplanter vi har plantet. Anonymkode: 6bc5d...f5c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Skrevet 22. august 2024 Hagesentrene har halv pris på stauder på høsten så det ville jeg bunkret opp på om jeg var deg! Anonymkode: 18b0d...342
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #4 Skrevet 22. august 2024 Flytter inn i hus med stor hage snart. Jeg kommer til å kjøpe en del slikt. Og masse årblomstrende prydløk! Og kanskje litt stauder... Har lyst på en skikkelig frodig, tettpakket hage! Anonymkode: b76d9...4f7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #5 Skrevet 22. august 2024 Jeg elsker salg, og ser for meg noen flere stauder og klatreplanter, og kanskje syrin, kornell og syrinhortensia. Anonymkode: a0d0d...537
Amossa Skrevet 22. august 2024 #6 Skrevet 22. august 2024 Akkurat nå er det 50% på de fleste trær, busker og stauder på Plantasjen. Men venter du litt, kan du få 70%. Sånn har det vært i flere år. Lurt å titte på nettsiden deres på forhånd slik at du vet hvilke planter som er aktuelle i din hage. Også gartneriene bruker å ha 70% salg i begynnelsen av september. Forleden år kjøpte jeg flere hengebjørk for 400 kr pr stk. De kostet nær 1.500 kr på forsommeren Jeg har nok stauder i hagen, men skal kjøpe flere løkplanter. Skal bl.a. kjøpe Allium, for de synes jeg gjør seg godt i staudebed. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #7 Skrevet 22. august 2024 Jeg har kjøpt noe lyng. Skal også ha 2-3 nye vintergrønne planter og masse løk. Venter bare på at det skal bli litt bedre salg i området🙂 Anonymkode: 680b7...f7c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #8 Skrevet 22. august 2024 Amossa skrev (6 timer siden): Akkurat nå er det 50% på de fleste trær, busker og stauder på Plantasjen. Men venter du litt, kan du få 70%. Sånn har det vært i flere år. Lurt å titte på nettsiden deres på forhånd slik at du vet hvilke planter som er aktuelle i din hage. Også gartneriene bruker å ha 70% salg i begynnelsen av september. Forleden år kjøpte jeg flere hengebjørk for 400 kr pr stk. De kostet nær 1.500 kr på forsommeren Jeg har nok stauder i hagen, men skal kjøpe flere løkplanter. Skal bl.a. kjøpe Allium, for de synes jeg gjør seg godt i staudebed. Jeg venter utålmodig på plantasjensalget, men det har ikke starta her ennå, så vidt jeg kan se? Hageland har 30% på mye. Anonymkode: a0d0d...537 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå