Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å date en bekjent før jul. Vi hadde det så fint sammen, men gikk kanskje litt fort frem. Vi har begge busy liv og jobber, så det endte med at han sov her hver dag (de ukene jeg ikke hadde sønnen min) for å få tid sammen. 
Etter 4 måneder fikk han møte sønnen min, som også ble veldig glad i han. Alt virket så perfekt, men savnet litt at vi gjorde andre ting sammen. 
Plutselig nå i begynnelsen av august så sier han at jeg bare var en rebound. Han sa det ikke rett ut, men sa at han hadde kjærlighetssorg da vi begynte å date og at jeg fikk hverdagen med kjærlighetssorg til å bli bedre. 
Nå føler jeg meg så lurt… har latt denne mannen bli kjent med sønnen min (vet det er jeg som har latt dette skje, men hadde jo ingen grunn til å tro at jeg ikke skulle det). Han har bodd her annenhver uke og jeg har vært med denne mannen store deler av de siste 7 månedene. 

Vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg videre. Hater å være hjemme i dette huset når alt minner om han, hater å sove i sengen min, er knust fordi sønnen min er lei seg for at han ikke kommer på besøk mer. 
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, må bare få ting ut. 
Kjærlighetssorg er noe dritt.  

Anonymkode: 68f89...17e

• Hjerte 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nettopp derfor skal man vente med å blande ungene inn i nye kjæresteforhold

Anonymkode: 16868...c58

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet

Det har gått fort ts, han var nok ute etter noen som kunne ta brodden av sorgen fort. 

Anonymkode: bc3d0...182

Skrevet

Du må ta huset ditt tilbake og se på han som et feilskjær.

Vi har alle feilskjær.

Vær glad du ikke er økonomisk bundet i tillegg. 

Anonymkode: f5962...994

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Æsj for en ekkel mann. At han velger å involvere seg i deg og barnet bare for at han skal føle seg bedre. For en komplett idiot. Ja, så gjorde du en feil med å introdusere sønnen din tidlig. Vel sånn er livet, vi gjør feil. Men han høres jo aldeles ikke snill ut. Bra det er oppdaget så du kan få han ut av livet ditt og gjøre plass til noen som er snill og god

Anonymkode: 75caf...e6a

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjærlighetssorg er det verste i verden!

Det vil bli bedre, med tiden. Vit det.

Bare hold ut. Ta tilbake hjemmet ditt. Gjør noe fint med sønnen din. 

Han fyren var en jævla idiot. Sa han ingenting om at han hadde kjærlighetssorg da dere først møttes?

Anonymkode: 0f262...ea2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Han sa ikke at du var en rebound, han sa du fikk livet etter sorgen til å bli bedre - klønete kanskje men ikke nødvendigvis rebound, snakk med han - han er den som kan gi deg svarene du trenger. 

Anonymkode: 2b1d6...da3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sa han at han ikke ville mer nå og at han bare brukte deg for å få livet bedre mens han kom seg etter bruddet, eller sa han det i en annen sammenheng og at det bare var en opplysning (kanskje ikke så smart, men folk tenker seg ikke alltid om), men at han fortsatt ønsker å være med deg?

Anonymkode: 7e1e6...614

• Liker 3
Skrevet

Forstår det er trist, det er dårlig gjort av denne mannen og oppføre seg slik!

Men 4 måneder er alt for raskt til å introdusere barne for en kjæreste. Så nå har du lert at neste gang venter du et år.

Skrevet

Informer menn at de ikke kan involveres med dine barn før de mener alvor med deg....har gutten din kontakt med sin far ? Han trenger familie sin på den siden som en trygghet i ryggen.

Anonymkode: 6e8d2...22e

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og nettopp derfor skal man vente med å blande ungene inn i nye kjæresteforhold

Anonymkode: 16868...c58

Veldig konstruktivt, takk. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjærlighetssorg er det verste i verden!

Det vil bli bedre, med tiden. Vit det.

Bare hold ut. Ta tilbake hjemmet ditt. Gjør noe fint med sønnen din. 

Han fyren var en jævla idiot. Sa han ingenting om at han hadde kjærlighetssorg da dere først møttes?

Anonymkode: 0f262...ea2

Han sa at han hadde datet en dame, men at det var over for en stund siden det var over og ikke noe om kjærlighetssorg.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sa han at han ikke ville mer nå og at han bare brukte deg for å få livet bedre mens han kom seg etter bruddet, eller sa han det i en annen sammenheng og at det bare var en opplysning (kanskje ikke så smart, men folk tenker seg ikke alltid om), men at han fortsatt ønsker å være med deg?

Anonymkode: 7e1e6...614

Han sa at han ikke ønsket å være med meg mer.

• Hjerte 1
Skrevet
Pippi Lotta skrev (6 timer siden):

Forstår det er trist, det er dårlig gjort av denne mannen og oppføre seg slik!

Men 4 måneder er alt for raskt til å introdusere barne for en kjæreste. Så nå har du lert at neste gang venter du et år.

Takk, dette vet jeg. Har vært alene siden barnet ble født (8 år nå) og aldri introdusert han for noen før. Men nå er han 8 år og skjønner at det er noe hvis det plutselig ligger igjen en t-skjorte flere ganger. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Veldig konstruktivt, takk. 

Det er det, for dem som ennå ikke har skjønt det.

Anonymkode: 812f7...a61

Skrevet

Nei nei nei. Skjerp deg nå. Kast han ut sammen med søppelet og se videre. Ikke stopp opp og sørg! Alt kan ikke være perfekt, og denne såg du ikke komme. Hvordan kunne du det ? Ikke ta det så tungt.

Anonymkode: 9b3ff...df4

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...