AnonymBruker Skrevet 25. august #21 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 5.36): Vi har noen ansatte som vi har dårlig inntrykk av. Det kan handle om dårlig kvalitet på arbeidet, pålitelighet mtp oppmøte, kommunikasjon, mye pausetid/inaktivitet, det kan ha blitt gitt advarsler osv. Jeg har heldigvis ikke blitt spurt om å være referanse for noen av disse ennå, men hvis jeg blir spurt, hvordan bør jeg håndtere det på best mulig måte? Skulle helst sluppet å være referanse for de verste, og vi er flere ledere med samme stilling som kan være referanse, det ville vært greiere for meg om de verste heller kunne brukt en annen av oss som referanse. Anonymkode: 1e265...e26 Så du vil dumpe problemet over på en av de andre lederne i stedet..? Anonymkode: 116b1...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå