Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært med en i 1 år, vi sier stadig at vi er glade i hverandre, men tenker etter 1 år, å vi planlegger å flytte sammen så er det innafor å si jeg elsker deg, hva bør jeg gjøre om han ikke svarer det tilbake?

Anonymkode: 58638...ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter ett år og med planer om å flytte sammen? Om jeg ikke har gjort meg fortjent til et  jeg elsker deg tilbake da, så hadde jeg nok gitt opp prosjektet og gått videre.

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er innafor! Hvis han ikke sier det tilbake, idk, kanskje han har et annet love language? Kanskje romantic gestures? Noen har det vanskeligere for å uttrykke seg med ord, men hvis det virkelig er noe du vil høre fra ham oftere, er det vel bare å si at du hadde satt pris på det. Hvis kjærligheten er sann vil han akkomodere seg til deg og 🥰

• Nyttig 1
Skrevet

For noen tar den biten tid. Jeg tenker mer på hvordan du blir behandlet og hvordan han får deg til å føle deg. Hvordan han inkluderer deg, planlegger fremtiden med deg og dere føles som en enhet.

Anonymkode: e9ddc...747

• Nyttig 1
Skrevet

Du må være forberedt på at selv om responsen ikke er som du ønsker, så betyr ikke det at han ikke føler det samme.

"Elsker deg" har aldri vært et naturlig begrep for meg. Jeg og mannen bruker "glad i deg", da det er hva vi har vokst opp med. Men med samme betydning. 

Anonymkode: 0d473...b98

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor er det så viktig?

Folk har ulikt forhold til den frasen. Noen synes det er kunstig. Andre sparer det fordi de vil vite at det er for evig osv. Noen sier det til alle og enhver..

Jeg har «elsket» folk som jeg senere har «hatet».  Jeg kjenner kjærlighet fra flere rundt som ikke sier at de elsker meg, heldigvis. Men jeg vet jo at de gjør det.

Anonymkode: bc13c...348

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 7.37):

Du må være forberedt på at selv om responsen ikke er som du ønsker, så betyr ikke det at han ikke føler det samme.

"Elsker deg" har aldri vært et naturlig begrep for meg. Jeg og mannen bruker "glad i deg", da det er hva vi har vokst opp med. Men med samme betydning. 

Anonymkode: 0d473...b98

Det samme hos oss og vi har vært sammen i over 20 år. Det har aldri falt naturlig for oss å si noe annet enn at vi er glade i hverandre, men vi vet begge at vi elsker hverandre.  Skjønner jo at "glad i deg" er et svakere uttrykk enn "elsker deg" og vi kan si "glad i deg" til venner men sånn er det bare. Tror ikke TS skal være så redd for å si "elsker deg".

Anonymkode: ad330...8a2

• Liker 1
Skrevet

Jeg og mannen min flyttet sammen etter to måneder, det er 22 år siden, og vi er fortsatt sammen. Så det kan gå om dere er de rette for hverandre. 

Anonymkode: 54afd...165

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...