AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 Hva har dere gjort, pleier og ha med telefon, airpods og bankkort på stranda. Kan evt spørre noen på stranda om de kan passe på tingene mens jeg bader. Noen som har noe lurt jeg kan gjøre? Anonymkode: f0284...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barleymill Skrevet 22. august 2024 #2 Del Skrevet 22. august 2024 Kjøpte en sånn. Får plass til iphonen pluss noen kontanter og bankkort. Tar den med ut vannet når jeg bader. Har badeshorts med glidelås, ellers kan man jo bare ha den rundt halsen 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Del Skrevet 22. august 2024 barleymill skrev (13 timer siden): Kjøpte en sånn. Får plass til iphonen pluss noen kontanter og bankkort. Tar den med ut vannet når jeg bader. Har badeshorts med glidelås, ellers kan man jo bare ha den rundt halsen Er den helt vanntett? Anonymkode: adac7...24b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #4 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er den helt vanntett? Anonymkode: adac7...24b Jeg har sånne selv som jeg bruker når jeg er i vannet (padler) og kan bekrefte at de er helt vanntette. Anonymkode: 708d6...063 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #5 Del Skrevet 22. august 2024 5 minutes craft har triks for sånt 😅 Inni bleie feks Anonymkode: 9cd34...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 22. august 2024 #6 Del Skrevet 22. august 2024 Om du eks har en tom solkrem flaske el...vaske og legg de inni der Eller inni bh din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #7 Del Skrevet 22. august 2024 Tar med færreste mulig verdifulle ting. Feks kun mobil og bankkort, eller kun mobil + litt cash. Gjemmer dette lagt nedi ei vestre full av bøker, drikke mm og gjerne også inni noe undertøy, papir som ser ut som avfall ol. Og legger ei bok, håndkle mm oppå der igjen. Bader nær veska. Har gjort dette ørti ganger og aldri blitt frastjålet noe. Anonymkode: 55984...d50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #8 Del Skrevet 22. august 2024 Jeg dropper enten å ta med meg verdi saker. I Syden blir det så varmt at mobilen trives uansett best hjemme. Tar med litt kontanter så jeg kan kjøpe noe å spise/drikke. I Norge hender det at jeg tar med mobilen og da bruker jeg en sånn vanntett pose med snor, som noen har lagt ved bilde av lengre opp her. Anonymkode: 75dc9...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #9 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 5 minutes craft har triks for sånt 😅 Inni bleie feks Anonymkode: 9cd34...445 Ja, for det har ingen tjuvradder skjønt Anonymkode: 708d6...063 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barleymill Skrevet 22. august 2024 #10 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er den helt vanntett? Anonymkode: adac7...24b Min har vært 100%vanntett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #11 Del Skrevet 22. august 2024 https://www.thansen.no/fritid/hus-hage/hus/alarmer-sensorer/verdiboks-m-wire-og-kodelaas-sort/n12300/pn1260673/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADq6x1yiVpJ7Q-J_-0KHMEdj_S86U&gclid=Cj0KCQjww5u2BhDeARIsALBuLnNQRXYP0X9pAxx1lFMQaGL3zDyyCaWzl1wwkSL10BPu0Y7Qi1fMeRoaArIyEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: f7861...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #12 Del Skrevet 22. august 2024 barleymill skrev (16 timer siden): Kjøpte en sånn. Får plass til iphonen pluss noen kontanter og bankkort. Tar den med ut vannet når jeg bader. Har badeshorts med glidelås, ellers kan man jo bare ha den rundt halsen Er det plass til feks hotellnøkkel der? Anonymkode: 07dfb...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 22. august 2024 #13 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva har dere gjort, pleier og ha med telefon, airpods og bankkort på stranda. Kan evt spørre noen på stranda om de kan passe på tingene mens jeg bader. Noen som har noe lurt jeg kan gjøre? Anonymkode: f0284...dad Ikke ta med store verdier, og så skjuler du de få verdiene du eventuelt har med. Legg det i en bag, og legg over en skjorte eller lignende. Så velger du en badeplass du kan følge med når du er ute å bader. Verre er det ikke, har gjort dette mange ganger og det har aldri skjedd noe som helst. Ikke legg alle "eggene" i en kurv. Ta ikke med et kredittkort på stranden. Da tar du heller ut litt lokal valuta som du tar med på stranden etter behov. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 22. august 2024 #14 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tar med færreste mulig verdifulle ting. Feks kun mobil og bankkort, eller kun mobil + litt cash. Gjemmer dette lagt nedi ei vestre full av bøker, drikke mm og gjerne også inni noe undertøy, papir som ser ut som avfall ol. Og legger ei bok, håndkle mm oppå der igjen. Bader nær veska. Har gjort dette ørti ganger og aldri blitt frastjålet noe. Anonymkode: 55984...d50 Helt rett ! På de fleste strender så er det ikke tyver i det hele tatt, og om de dukker opp vil de bli kjeppjaget av de som driver akkurat den stranden. Et par tyverier og gjestene vil sky den stranden som pesten. Ja det er faktisk så hard justis på dette at om noen forsøker seg er det med liv og helse som innsats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #15 Del Skrevet 22. august 2024 mommyaka skrev (3 timer siden): Om du eks har en tom solkrem flaske el...vaske og legg de inni der Eller inni bh din Solkrem flaska var helg genial! Anonymkode: f0284...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #16 Del Skrevet 22. august 2024 Putter verdisakene mine i en zip-lock pose og graver posen ned i sanden på et bestemt sted (enten under håndduken eller ved solstolen). Ser meg om først, sånn at det ikke virker som noen følger med. Så går jeg og bader. Anonymkode: f0d91...0e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barleymill Skrevet 23. august 2024 #17 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det plass til feks hotellnøkkel der? Anonymkode: 07dfb...871 Ikke plass til all verden. Men de finnes i flere størrelser. Hvis man har en slik beregnet til en iphone pro max og har en mindre telefon, blir det god plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 23. august 2024 #18 Del Skrevet 23. august 2024 Har ikke med lommebok eller telefon på stranda. Har smartklokke. Der er jeg tilgjengelig hvis det skulle være noe, og jeg kan bruke den til betaling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #19 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har sånne selv som jeg bruker når jeg er i vannet (padler) og kan bekrefte at de er helt vanntette. Anonymkode: 708d6...063 Jeg har hatt uhell med slike et par ganger. De skal være helt tette, men er ikke alltid til å stole på. Anonymkode: 13a2d...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #20 Del Skrevet 23. august 2024 Jeg tar med så lite som mulig, og har telefon og kort i en pose som vist over. Jeg lukker alltid bagen jeg har med, og legger håndduken over, slik at det tar lengre tid å evt åpne den. Jeg bader i nærheten av tingene mine, og helst i retning av stranda slik at jeg har god oversikt og har øynene på tingene mine så ofte som mulig. Anonymkode: 22882...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå