AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Skrevet 22. august 2024 Ganske frustrerende da når nettsidene/appen ikke funker som den skal. Etter to dager der jeg stadig fikk meldinger om at HM.no hadde tekniske problemer fikk jeg endelig bestilt. Da stoppet bestillingen opp da jeg skulle vippse. Lang historie kort så endte det opp med dobbel bestilling av de samme 12 varene og jeg ble også trukket to ganger. Planen var derfor nå og levere ene bestilling på 12 varer i retur, men jeg fikk heller aldri mail med bestillingsnummer som jeg trenger for registrere returen. Av en eller annen merkelig grunn. Samtidig så kommer jeg ikke inn i HM appen ordentlig for tiden. Står bare der og skurrer. Så hva gjør jeg nå? Får jeg returnert alle varene og pengene tilbake om jeg henvender meg i butikk tror dere? (Er en 45 minutters kjøretur fra meg til nærmeste HM så greit å vite) Det står på nettsiden at jeg må ha bestillingsnummeret. Men den har jeg altså verken fått på mail eller får opp i appen. Så har med andre ord dermed ingen godkjent kvittering. Men dette skyldes jo samtidig teknisk svikt hos HM sine nettsider…Og de har i gen telefonnumre jeg kan ringe🤯 Noen som har erfaring med HM kundeservice? Noen tips? Anonymkode: cda90...cdc
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #2 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ganske frustrerende da når nettsidene/appen ikke funker som den skal. Etter to dager der jeg stadig fikk meldinger om at HM.no hadde tekniske problemer fikk jeg endelig bestilt. Da stoppet bestillingen opp da jeg skulle vippse. Lang historie kort så endte det opp med dobbel bestilling av de samme 12 varene og jeg ble også trukket to ganger. Planen var derfor nå og levere ene bestilling på 12 varer i retur, men jeg fikk heller aldri mail med bestillingsnummer som jeg trenger for registrere returen. Av en eller annen merkelig grunn. Samtidig så kommer jeg ikke inn i HM appen ordentlig for tiden. Står bare der og skurrer. Så hva gjør jeg nå? Får jeg returnert alle varene og pengene tilbake om jeg henvender meg i butikk tror dere? (Er en 45 minutters kjøretur fra meg til nærmeste HM så greit å vite) Det står på nettsiden at jeg må ha bestillingsnummeret. Men den har jeg altså verken fått på mail eller får opp i appen. Så har med andre ord dermed ingen godkjent kvittering. Men dette skyldes jo samtidig teknisk svikt hos HM sine nettsider…Og de har i gen telefonnumre jeg kan ringe🤯 Noen som har erfaring med HM kundeservice? Noen tips? Anonymkode: cda90...cdc Fikk feil sko størrelse her om dagen og får heller ikke kontakta kundeservice. Aldri vørt i kontskt med dem før men nå går det jo faktisk IKKE Anonymkode: 0f369...745
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fikk feil sko størrelse her om dagen og får heller ikke kontakta kundeservice. Aldri vørt i kontskt med dem før men nå går det jo faktisk IKKE Anonymkode: 0f369...745 Ja alt skal gå på nett nå…og svarene er fra roboter som ikke skjønner spørsmålene🤯 Så hva når nettsidene er fulle av tekniske problemer?🤯 Må jo nesten være andre som har opplevd problemer her.. Anonymkode: cda90...cdc
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #4 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja alt skal gå på nett nå…og svarene er fra roboter som ikke skjønner spørsmålene🤯 Så hva når nettsidene er fulle av tekniske problemer?🤯 Må jo nesten være andre som har opplevd problemer her.. Anonymkode: cda90...cdc Har du forsøkt chatten på nettsiden? ikke så lett å finne og ikke vet jeg om man får særlig til hjelp, men det kan jo være verdt å forsøke den om du ikke har gjort det allerede. Anonymkode: a4cdd...8d5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #5 Skrevet 22. august 2024 Du får returnert alt som ikke er undertøy eller fra de andre merkene de selger i butikk. Du bruker da bare pakkseddelen som kommer med varene når de kommer. Anonymkode: a18a7...cd6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #6 Skrevet 22. august 2024 Du kan tinge kundeservice. Prøvd? Du kan gå rett inn på din egen siden på nettsiden og kansellere bestillingen. Trenger ikke appen for det. Anonymkode: 01e36...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå