AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Del Skrevet 21. august Jeg er kvinne og tenker å søke, men så innså jeg at jeg kun har sett menn i disse stillingene. Er det fordi man som kvinne gjerne er litt mere utsatt i slike jobber? Hva bør jeg tenke på? Anonymkode: f4e54...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Del Skrevet 21. august Og hvor mye tjener du? Anonymkode: f4e54...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Del Skrevet 21. august Jeg gikk litt. Det avr fordi jeg var nattmenneske og leverte avisene før jeg la meg. Samtidig fikk hunden en god luftetur. Det var greie 4500 kr ekstra i mnd for en luftetur med hunden. Greit om sommeren, men høst/vinteren kunne det derimot være litt ufyselig. Både mtp vær og litt ekkelt å gå alene i mørket. Så sluttet etter halvannet år. Får inntrykk av at de fleste kjører bil med avisene nå kombinert med ‘helthjem’ pakker o.l. Da får de både levert flere aviser og hentet/levert mange pakker. Sikkert da mer tilnærmet levelig månedslønn eller greit betalt ekstrajobb om man feks jobbe4 kveldsvakter ett annet sted. Anonymkode: d8be8...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #4 Del Skrevet 22. august Her kjører de aviser, reklame og pakker nattestid. Det er fulltidsjobb. Var vikar av og til før. Anonymkode: 11a92...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå