AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Skrevet 21. august 2024 Jeg er i dpo-land og en uke til forventet mens. Vi har slurvet med prevensjon og det er en liten sjanse for at jeg kan være gravid. Jeg oppdaget i kveld at det var vanskelig å onanere med dildoen, det virket trangt der innerst og jeg byttet til en tynnere en. Denne ville heller ikke like langt inn som vanlig, og traff dermed ikke g-punktet skikkelig. Jeg forsøkte å fullføre, men orgasmen var egentlig kjip. Jeg har bakovervendt livmor om det har noe å si. Andre som har opplevd endringer ved onani som viser seg å skyldes graviditet? Anonymkode: 86098...d34
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Skrevet 21. august 2024 Nei. Etter tre barn kan jeg ikke påstå det. Anonymkode: 8e624...3f8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #5 Skrevet 22. august 2024 Ingen endringer i skjeden ved dpo som skyldes graviditet, nei. At skjeden varierer litt gjennom syklusen kan nok skje (helst i form av mindre/mer utflod, ikke tranghet). Skjeden kan også endres litt under graviditet, men det skjer mye senere, ikke så tidlig som dpo. Anonymkode: afa00...0bc
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #7 Skrevet 22. august 2024 Takk for alle svar 🙂 Jeg har vært gravid to ganger, men har da bodd sammen med barnefar og hatt daglig sex. Jeg har da merket at det er trangere der nede og at skjedeinngangen var mer følsom. Har bare tenkt det er økt blodtilførsel til området som gjorde at ting og tang svulmet litt opp 😅 Men jeg har ikke onanert med dildo menst gravid, og syntes det var rart at tross overraskende mye glid så ville den ikke skikkelig inn. Jaja, skal ha sex med kjæresten i morgen, får se da hvordan det er 😅 Alt man skal lure på 🙊 Anonymkode: 86098...d34
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #8 Skrevet 22. august 2024 Er nå bare å ta en test så får du svar Anonymkode: 330e0...045
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #9 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er nå bare å ta en test så får du svar Anonymkode: 330e0...045 Det er litt tidlig, bare 7dpo.. men det hadde vært topp med en avklaring ja 😇 Anonymkode: 86098...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå