Gå til innhold

Så redd for fremtiden, jeg kommer til å være alene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne skrevet en novelle om alt som har gått galt i mitt liv men skal holde det kort. 

Jeg er ikke en sånn dame som menn liker. Dessverre. Vet ikke hvorfor det har blitt slik, jeg vokste vel opp med for mange gutter og ble litt som dem. Jeg er ikke pen og har ikke bra kropp, har vært svært overvektig og det har satt sine spor. Jeg har ikke en spesielt "fengende" personlighet, den er vel ok, jeg har ikke problemer med folk men jeg blir ikke kjempe godt likt heller tror jeg. 

Fatter ikke at noen skulle ønske å være sammen med meg. Jeg vet det er lett å finne seg en mann, for mange der ute er så ensomme at de tar hvem som helst. Det betyr ikke at de liker meg eller ønsker å være med meg. 

Jeg føler ikke at noen fortjener meg og jeg tror ikke lenger på kjærligheten, jeg er så redd for å bli alene, jeg skulle ønske jeg hadde håp og drømmer som før, men det er så tomt.. Huff, jeg er redd. 😢 

Anonymkode: 27462...6cc

• Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å føle det slik ❤️ Jeg håper du kan finne trøst og fellesskap hos familie og venner, så ikke du føler deg isolert. Og lykke til, plutselig dukker kanskje den rette opp for deg også ❤️

Anonymkode: 7d870...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du er ikke alene om å føle det slik ❤️ Jeg håper du kan finne trøst og fellesskap hos familie og venner, så ikke du føler deg isolert. Og lykke til, plutselig dukker kanskje den rette opp for deg også ❤️

Anonymkode: 7d870...803

Jeg har et par internettvenner, så det hjelper litt på. Har familie også, men litt dysfunksjonelt samhold i blant, men det går greit. Har gode kollegaer også, har prøvd å ta initiativ til å finne på noe på fritiden men ingen virker helt interessert. Ingen venner i det virkelige liv dessverre. 

Kanskje.. Jeg håper så inderlig det. :( Jeg trenger noen å elske og å bry meg om og jeg håper så inderlig på det samme i retur. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har et par internettvenner, så det hjelper litt på. Har familie også, men litt dysfunksjonelt samhold i blant, men det går greit. Har gode kollegaer også, har prøvd å ta initiativ til å finne på noe på fritiden men ingen virker helt interessert. Ingen venner i det virkelige liv dessverre. 

Kanskje.. Jeg håper så inderlig det. :( Jeg trenger noen å elske og å bry meg om og jeg håper så inderlig på det samme i retur. 

Bare ett spørsmål. Ser du noen som fremstår verre enn deg som har en partner?

Anonymkode: 10490...638

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg føler ikke at noen fortjener meg og jeg tror ikke lenger på kjærligheten, jeg er så redd for å bli alene, jeg skulle ønske jeg hadde håp og drømmer som før, men det er så tomt.. Huff, jeg er redd. 😢 

Redd for å bli alene? Betyr det at du er i et forhold nå..? Forsto ikke helt hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg❤️

Hvis det er en trøst; husk at selv folk som Hitler og Putin har funnet kjærligheten. Hvis selv slike grusomme mennesker finner kjærligheten, er det ikke umulig du gjør det. 

Jeg pleier hvertfall å trøste meg med det. Er selv 19 år, og har aldri kysset, hatt kjæreste etc., så er bare å vente og leve livet imens. 

Anonymkode: f327b...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg føler med deg❤️

Hvis det er en trøst; husk at selv folk som Hitler og Putin har funnet kjærligheten. Hvis selv slike grusomme mennesker finner kjærligheten, er det ikke umulig du gjør det. 

Jeg pleier hvertfall å trøste meg med det. Er selv 19 år, og har aldri kysset, hatt kjæreste etc., så er bare å vente og leve livet imens. 

Anonymkode: f327b...810

Det er millioner på din alder som ike har kysset noen eller hatt kjæreste. 

Både Hitler og Putin hadde og har makt, og de er fryktelig dårlige sammenligningningsrunnlag. Se i litt nærmere omkrets av mennesker mer lik deg. Mange har kjærester, andre har ikke. Se spesielt på gutter. Er alle du vet om kysset og har kjærester? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å være alene...

Du har jo allerede bestemt deg.

Anonymkode: 6b702...b3b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres vondt ut å ha det slik. ❤️ 

Har du vurdert å gå til coach eller psykolog for å få hjelp med tankesettet ditt? Det som er sikkert er at den som intet våger intet vinner. Kanskje du ender opp alene, men det er vel bedre å ha prøvd? 

Jeg er også redd for å ende opp alene. Min største drøm er å få barn med en mann, og det vil være en sorg om det ikke går. Men jeg har bestemt meg for å gi det en real sjanse med å jobbe med meg selv, både inni og utenpå. 

Anonymkode: 38e1f...68e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kunne skrevet en novelle om alt som har gått galt i mitt liv men skal holde det kort. 

Jeg er ikke en sånn dame som menn liker. Dessverre. Vet ikke hvorfor det har blitt slik, jeg vokste vel opp med for mange gutter og ble litt som dem. Jeg er ikke pen og har ikke bra kropp, har vært svært overvektig og det har satt sine spor. Jeg har ikke en spesielt "fengende" personlighet, den er vel ok, jeg har ikke problemer med folk men jeg blir ikke kjempe godt likt heller tror jeg. 

Fatter ikke at noen skulle ønske å være sammen med meg. Jeg vet det er lett å finne seg en mann, for mange der ute er så ensomme at de tar hvem som helst. Det betyr ikke at de liker meg eller ønsker å være med meg. 

Jeg synes ikke du skal snakke deg sånn ned ♥️ Jeg er sikker på at du er et flott menneske, med mange gode kvaliteter 😊

Jeg er også overvektig, men har likevel vært i 2 lengre forhold 😊 Det siste varte i 9 år. Jeg var overvektig alle de årene vi var sammen. 

Nå dater jeg en flott mann, som ikke har noe imot at jeg er overvektig. Han synes faktisk at det er tiltalende 😊

Og selvfølgelig fortjener du også en kjæreste. Du må bare ikke gi opp å finne han 😊 Han er der ute et sted. Jeg har tro på at det finnes en for alle der ute ♥️

Løft hodet ditt og kanskje lag deg en profil på et dating-sted 😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du må lære deg å like deg selv først, dessuten så undervurderer du veldig hvor mye utstråling har å si.

Anonymkode: 405d6...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt TS. Jeg er en dame på 40, og jeg er heller ikke en slik som menn liker. Har aldri blitt flørtet med eller sjekket opp. De få gangene jeg har vært på date, har de ikke villet følge opp med date nr to 🙈

Jeg har allikevel et godt forhold til meg selv og min egen kropp. Den gjør jo at jeg får gjort mange fine ting i løpet av en dag, og selv om den ikke ser særlig fin ut, så fungerer den stort sett som den skal. Og så prøver jeg å realisere meg selv, gjøre hverdagen fin for meg og leve et hyggelig liv. Klart, det er et savn å ikke ha en partner. Men jeg må likevel gjøre det beste ut av det livet jeg har! 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Bare ett spørsmål. Ser du noen som fremstår verre enn deg som har en partner?

Følte for å svare på denne også: selv om jeg ikke er særlig attråverdig, så ser jeg helt klart damer jeg av og til tenker at faktisk fremstår verre en meg, som har partner. Men som TS skriver, å bare finne seg en mann er jo ikke helt umulig - men man vil jo ikke finne en mann bare fordi. Man vil finne noen som er glad i deg, og som du selv kan bli glad i. Og selv om man er helt nederst på stigen selv, betyr ikke det at man vil trives med hva som helst. 
Jeg var i et forhold en gang, som faktisk varte over et par år. Og det var noen fine sider ved det. Men mannen hadde en del ting som var vanskelige å forholde seg til, dårlig munnhygiene, et problematisk forhold til medisiner, og etter hvert arbeidsløs. 
Det ble til slutt selvutslettende, og det var bedre for meg å gå ut av det forholdet. Selv om man selvsagt ikke kan ha skyhøye krav om man ikke er noen skjønnhet selv, så er det helt innafor å ha en viss standard. Og selv om man kunne vært i et forhold om man hadde tatt til takke med hva som helst, så er det helt greit å IKKE gjøre det, og likevel kunne lufte frustrasjon over å være ensom. 

Anonymkode: e53d6...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en mor som ekskluderte meg hele livet mitt....nå er hun alene , livredd for å dø..over 80 ...du må komme hjem til meg , du må komme hjem til meg.....såttesenga....du betydde aldri noe i livet mitt..men nå har jeg ingen andre å holde meg fast i..... døden tar meg.....du må redde meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva er det filosofene sier---livet er bare en forberedelse på døden....knubbholde seg i livet til noen som man egentlig har ekskludert ?? jeg kan ikk gi deg livet på nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 33 som er en kvinner ikke liker. 
Det blir litt ensomt rundt høytider, men det går fint å leve alene. 
Hobbyer og opplevelser kan gi mye glede. 

Anonymkode: dfc4e...f5d

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva er døden...noe en knubbholder seg til ?  en tid for selvransakelse..? hva er dommens dag bygd opp på ..., vi skal inge dø i synden... vi er alle observert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (30 minutter siden):

jeg hadde en mor som ekskluderte meg hele livet mitt....nå er hun alene , livredd for å dø..over 80 ...du må komme hjem til meg , du må komme hjem til meg.....såttesenga....du betydde aldri noe i livet mitt..men nå har jeg ingen andre å holde meg fast i..... døden tar meg.....du må redde meg....

På hvilken måte hjelper dette ts? 

Baktus2024 skrev (26 minutter siden):

hva er det filosofene sier---livet er bare en forberedelse på døden....knubbholde seg i livet til noen som man egentlig har ekskludert ?? jeg kan ikk gi deg livet på nytt..

?

Baktus2024 skrev (23 minutter siden):

Du støtte fra deg det forsøker å knubbholde deg til.....ditt eget barn..

? Igjen, hva hjelper dette for ts? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, 

Hva med å skaffe deg noen veninner først og fremst? Og så kan dere dra ut å ha det morro, og så dukker det nok opp en mann på sikt. Men første pri er deg selv, god helse på alle måter, jobb, hjem og venner. Så kan en mann dukke opp om han er bra for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...