Gå til innhold

Wisting serien av Jørn Lier Horst

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andre som liker disse bøkene? Jeg syntes de er koselige, og spennende, og så liker jeg at de ikke inneholder så mange beskrivelser av blod og gørr. Liker å lese om alt Line forviller seg inn i, og etter hvert om datteren hennes også. 

Anonymkode: 02afa...3b3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker dem, men har begynt å gå litt lei med tiden. Det er jo omtrent samme formel hver gang: Wisting får en sak, Line involverer seg i samme sak, Line finner ut avgjørende ting, Line kommer i trøbbel, Wisting & co må redde Line under dramatiske omstendigheter. The end.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alle bøkene i serien og jeg er enig i det som skrives over i at plottet ofte følger samme mønster som kan bli litt forutsigbart, men samtidig fortsetter jeg å kjøpe de nye bøkene 🙅‍♀️ møtte meg selv i døra der gitt! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er alt for platte karakterer og usannsynlige valg som tas noe som gjør både bøkene og serien for kjedelig for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de veldig godt. Liker også Viveca Steen og Lene L. Kjølner, synes det er litt samme typen krim. 

Liker også Sue Grafton men det er en annen type stil, og minner kanskje litt om Varg Veum. 

Anonymkode: 0564b...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...