AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #21 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dere som er så hissige her, hvor gamle er dere? Jeg er helt enig med ts. Kanskje de siste tjue år er «å kvele» blitt et vanlig begrep for det vi før kalte å ta kvelertak på noen. Han tok kvelertak på henne, han forsøkte å kvele henne, hun ble forsøkt kvalt, hun ble nesten kvalt = hun lever. Han kvalte henne, hun ble kvalt = hun er død. For meg høres det ut som en slags barnslig overdrivelse når en levende person sier «jeg ble kvalt, han kvalte meg»….men jeg har jo lært den nye betydningen av ordet. Anonymkode: 10992...4de Det er helt greit at du er enig med ts, men dere tar begge likefullt feil. Anonymkode: efbdc...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 21. august 2024 #22 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei. Les definisjonen i en ordbok. Ts Anonymkode: c2579...b4a Det er vel uansett ikke så mange som ønsker å bli tatt kvelertak på. Med unntak av britiske parlamentsmedlemmer og andre sex-fantaster som bedriver slike sexleker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå