AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Skrevet 21. august 2024 Hun har begynt i 4 klassen nå og er utrolig bitchy for tide. Vet ikke om det er slik med de fleste i alderen hu er født i Mars så er jo egentlig 9,5 år ikke 9 år. Jeg ventet nå på å starte i ny jobb, siste 2 årene har jeg jobba to jobber en 60% og en 20% og har slitt rævva av meg. Hun VET det. Likevel kommer hun i dag og kaster ut "HAR DU BARE VÆRT HJEMME I DAG ELLER?!" Fy faen, jeg ble så irritert. Svartr at det har hun ikke noe med! Og spurte henne "har du bare skulka i dag?" Hun så på meg som om jeg var dum. Så graver hun videre, om når jeg skal på jobb og hvor. Altså... Hva kan problemet hennes være? Hvorfor er hun SÅ opptatt av å passe på meg? Mora hennes jobber ikke og hun er hos oss kun annenhver helg og annenhver onsdag så hun er jo vant med folk som ikke jobber. Hva er problemet?! Jeg klikker snart!! Er så glad hun bare er her så sjeldent! I tillegg jobber far mye så var en stund han måtte på jobb i helgene siden han er butikk ansatt, da sa jeg at jeg ikke vil ha noe samvær med henne alene. Hun er jo kun ut etter å tråkke meg ned for ei på snart 10 skjønner at jeg har slutta på en jobb og starter snart i en ny og at en 100% stilling er bedre enn to deltid! Men at mora ikke jobber i det hele tatt og ikke har iobba i 20 år DET kommenteter hun ikke på. Min datter er 16 og var IKKE SLIK når hun var en 4 klassing! Hun var hyggelig og trodde ikke at hun kunne kaste ut slike kommentarer til gud og fadersen. Anonymkode: 147c5...8da 2 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 21. august 2024 Utrolig at et voksent menneske lar seg bli så provosert av et barn som trekker i deg. Er du en moden, ansvarlig omsorgsperson i familien? Du høres mer ut som en tenåringssøster. Anonymkode: ef6af...638 106 2 47
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 Populært innlegg #3 Skrevet 21. august 2024 Jeg vet ikke hvem av dere som er barnslig jeg 😅 du er den voksene her, ta en prat med faren om oppførselen og så kan han ta litt tak i det, men ærlig så bør du vel selv se deg litt i speilet. Tror du virkelig en på 9 år vet at du jobber ræva av deg, dem har ikke den innsikten i livet til en voksen Anonymkode: b0d39...0b9 49 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Utrolig at et voksent menneske lar seg bli så provosert av et barn som trekker i deg. Er du en moden, ansvarlig omsorgsperson i familien? Du høres mer ut som en tenåringssøster. Anonymkode: ef6af...638 Et barn som trekker i meg? Hva er det du mener med det? Hun stiller dumme spørsmål for å gni inn at jeg "bare" har vært hjemme. Jeg er en omsorgsperson for MIN datter som er 16 og oppdratt helt annerledes. Hun også er enebarn men jeg i motsetting til ste barnets mor har oppdratt henne med verdier, og ikke bare latt henne holde på som hun vil og belønne det med å kjøpe alt hun peker på! Anonymkode: 147c5...8da
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 Populært innlegg #5 Skrevet 21. august 2024 Du lar deg provosere av en 9-åring??! Jeg våger meg på å påstå at du er den umodne her. Forøvrig helt enig i at barnet ikke skal være med deg alene hvis Far ikke er hjemme i sine pappa-helger. Anonymkode: f04fc...f9c 56 8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun har begynt i 4 klassen nå og er utrolig bitchy for tide. Vet ikke om det er slik med de fleste i alderen hu er født i Mars så er jo egentlig 9,5 år ikke 9 år. Jeg ventet nå på å starte i ny jobb, siste 2 årene har jeg jobba to jobber en 60% og en 20% og har slitt rævva av meg. Hun VET det. Likevel kommer hun i dag og kaster ut "HAR DU BARE VÆRT HJEMME I DAG ELLER?!" Fy faen, jeg ble så irritert. Svartr at det har hun ikke noe med! Og spurte henne "har du bare skulka i dag?" Hun så på meg som om jeg var dum. Så graver hun videre, om når jeg skal på jobb og hvor. Altså... Hva kan problemet hennes være? Hvorfor er hun SÅ opptatt av å passe på meg? Mora hennes jobber ikke og hun er hos oss kun annenhver helg og annenhver onsdag så hun er jo vant med folk som ikke jobber. Hva er problemet?! Jeg klikker snart!! Er så glad hun bare er her så sjeldent! I tillegg jobber far mye så var en stund han måtte på jobb i helgene siden han er butikk ansatt, da sa jeg at jeg ikke vil ha noe samvær med henne alene. Hun er jo kun ut etter å tråkke meg ned for ei på snart 10 skjønner at jeg har slutta på en jobb og starter snart i en ny og at en 100% stilling er bedre enn to deltid! Men at mora ikke jobber i det hele tatt og ikke har iobba i 20 år DET kommenteter hun ikke på. Min datter er 16 og var IKKE SLIK når hun var en 4 klassing! Hun var hyggelig og trodde ikke at hun kunne kaste ut slike kommentarer til gud og fadersen. Anonymkode: 147c5...8da Ut i fra det jeg leser her så høres det jo ikke ut som du har prøvd/er interessert i å bygge en god relasjon til din ste datter? Og hvorfor er du så opphengt i at moren ikke jobber, men det gjør du? Sjalusi? Anonymkode: 5d720...f40 25 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #7 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke hvem av dere som er barnslig jeg 😅 du er den voksene her, ta en prat med faren om oppførselen og så kan han ta litt tak i det, men ærlig så bør du vel selv se deg litt i speilet. Tror du virkelig en på 9 år vet at du jobber ræva av deg, dem har ikke den innsikten i livet til en voksen Anonymkode: b0d39...0b9 Far sier bare at ungen er nysgjerrig. Han ser henne så sjeldent så han gir jo blaffen i oppdragelse og det er det som er problemet! Far er en "helg pappa" og mor skjemmer bort på fulltid. Anonymkode: 147c5...8da
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #8 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Et barn som trekker i meg? Hva er det du mener med det? Hun stiller dumme spørsmål for å gni inn at jeg "bare" har vært hjemme. Jeg er en omsorgsperson for MIN datter som er 16 og oppdratt helt annerledes. Hun også er enebarn men jeg i motsetting til ste barnets mor har oppdratt henne med verdier, og ikke bare latt henne holde på som hun vil og belønne det med å kjøpe alt hun peker på! Anonymkode: 147c5...8da Men hvorfor ønsker du å være i familie med denne stakkars jenta da? Det er jo du som aktivt velger å være en del av hennes liv, ikke omvendt? Hvorfor oppdrar ikke far henne? Anonymkode: ef6af...638 24 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #9 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Far sier bare at ungen er nysgjerrig. Han ser henne så sjeldent så han gir jo blaffen i oppdragelse og det er det som er problemet! Far er en "helg pappa" og mor skjemmer bort på fulltid. Anonymkode: 147c5...8da Hvorfor vil du være sammen med en slik mann da? Tror du ikke du kan få noen bedre? Anonymkode: ef6af...638 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #10 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ut i fra det jeg leser her så høres det jo ikke ut som du har prøvd/er interessert i å bygge en god relasjon til din ste datter? Og hvorfor er du så opphengt i at moren ikke jobber, men det gjør du? Sjalusi? Anonymkode: 5d720...f40 Fordi jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor ungen er så opphengt i at jeg i 3 uker er hjemme mens mora ikke jobber og DET kommenterer hun ikke på? Skjønn logikken her, for det er ikke noe logikk. Hun er bare frekk og ute etter å lage kvalme. Anonymkode: 147c5...8da
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #11 Skrevet 21. august 2024 Hvis dette er sant, ts, så er du en utrolig dum idiot og litt «psyk»! Anonymkode: b6747...77a 27 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #12 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor ønsker du å være i familie med denne stakkars jenta da? Det er jo du som aktivt velger å være en del av hennes liv, ikke omvendt? Hvorfor oppdrar ikke far henne? Anonymkode: ef6af...638 Far er en typisk "helg pappa" en "morsom far" som i alle år har lagt ansvaret for oppdragelse på mor. Og mor er kjent for å skjemme bort barnet da dette er hennes eneste barn "gull barnet". AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor vil du være sammen med en slik mann da? Tror du ikke du kan få noen bedre? Anonymkode: ef6af...638 Hun er her så sjeldent at jeg de siste 4 årene har prøvd å overleve. Sammen med far på 6 året men bor sammen 4 år. Jeg tenker at jeg holder ut til jeg ikke klarer mere, som er snart. Anonymkode: 147c5...8da
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #13 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor ungen er så opphengt i at jeg i 3 uker er hjemme mens mora ikke jobber og DET kommenterer hun ikke på? Skjønn logikken her, for det er ikke noe logikk. Hun er bare frekk og ute etter å lage kvalme. Anonymkode: 147c5...8da Slutt! Bli den voksne! Anonymkode: b6747...77a 17 5
ToneVie Skrevet 21. august 2024 #14 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor ungen er så opphengt i at jeg i 3 uker er hjemme mens mora ikke jobber og DET kommenterer hun ikke på? Skjønn logikken her, for det er ikke noe logikk. Hun er bare frekk og ute etter å lage kvalme. Anonymkode: 147c5...8da Ungen er 9 ÅR!?! Det høres ut som du er 14 år og sur på lillesøsteren din. Dette må du heve deg over, du er en voksen person! 34 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #15 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis dette er sant, ts, så er du en utrolig dum idiot og litt «psyk»! Anonymkode: b6747...77a Hvorfor? Du får gjerne utdype! Anonymkode: 147c5...8da
ToneVie Skrevet 21. august 2024 #16 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Far er en typisk "helg pappa" en "morsom far" som i alle år har lagt ansvaret for oppdragelse på mor. Og mor er kjent for å skjemme bort barnet da dette er hennes eneste barn "gull barnet". Hun er her så sjeldent at jeg de siste 4 årene har prøvd å overleve. Sammen med far på 6 året men bor sammen 4 år. Jeg tenker at jeg holder ut til jeg ikke klarer mere, som er snart. Anonymkode: 147c5...8da Tenker det er like greit. Så slipper hun å vokse opp med deg som stemor. 13 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #17 Skrevet 21. august 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Et barn som trekker i meg? Hva er det du mener med det? Hun stiller dumme spørsmål for å gni inn at jeg "bare" har vært hjemme. Jeg er en omsorgsperson for MIN datter som er 16 og oppdratt helt annerledes. Hun også er enebarn men jeg i motsetting til ste barnets mor har oppdratt henne med verdier, og ikke bare latt henne holde på som hun vil og belønne det med å kjøpe alt hun peker på! Anonymkode: 147c5...8da Et barn på nesten 10 år tenker nok ikke slik. For meg høres det ut som en mening du tillegger henne, fordi du kanskje tror at andre tenker det? Jeg trodde genuint at du selv kanskje var veldig ung, helt til jeg leste at din datter er 16 år. Stedatteren din er for ung til å ha noe forståelse for stillingsprosenter eller at de voksne jobber "ræva av seg". Hun spør nok av ren nysgjerrighet. Er du sikker på at du ønsker å være i rollen som stemor? Jeg får inntrykk av at du ikke er så interessert i et godt forhold til henne, når du tar til deg uskyldige spørsmål som personlige angrep. Og attpåtil trekker inn moren hennes for å sammenligne. Kanskje du burde revurdere forholdet og finne en som ikke har barn? Anonymkode: d2877...b1b 32 7
Taffel Skrevet 21. august 2024 #18 Skrevet 21. august 2024 Hun er 9 og du er... retardert? Du kan da umulig tro at voksne vil støtte deg her. Orker ikke å prøve å skrive noe, regner med det blir rikelig m respons. 25 5
Cornix Skrevet 21. august 2024 #19 Skrevet 21. august 2024 Problemet er deg! Det er snakk om et barn her. Det er du som er "voksen" - derfor må du ta deg sammen! Du kommer ingen vei med den negative energien du utstråler iallfall. Stakkars barn! 13
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #20 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Far er en typisk "helg pappa" en "morsom far" som i alle år har lagt ansvaret for oppdragelse på mor. Og mor er kjent for å skjemme bort barnet da dette er hennes eneste barn "gull barnet". Hun er her så sjeldent at jeg de siste 4 årene har prøvd å overleve. Sammen med far på 6 året men bor sammen 4 år. Jeg tenker at jeg holder ut til jeg ikke klarer mere, som er snart. Anonymkode: 147c5...8da Jeg tenker dette høres ut som det lureste du kan gjøre ja, flytt for deg selv heller. Jeg tror du får det mye bedre da, og du behøver aldri forholde deg til henne igjen. Anonymkode: ef6af...638 12 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå