Gå til innhold

Hvordan klarer kjendiser å se så bra ut hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Akkurat det har vel ingenting å si for flat mage. Strengt talt har vel keisersnitt noen negative sider som arr og potensielt søkk. Ved både vaginal fødsel og keisersnitt så har magen vært stor og huden strukket. I like stor grad.. 

Anonymkode: 23106...9b8

Akkurat det vet jeg ikke noe om.

Jeg vet bare at mange av disse kvinnene velger keisersnitt fordi de påstår at det ikke ødelegger like mye og at de vil ha minst mulig smerter under fødsel. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på en del eventer/arrangement som en del influencere, og tro meg; bilder kan virkelig lyve. Desse menneskene vet hva som er sin gode side, de kan lys/skygge når de sminker seg, kler seg i det som er flatterende og så spiser de minimalt🙃 Du hadde steilet hadde du møtt de i virkeligheten…… dårlig hud, tynt og pistrete hår, preget av en livsstil på lite mat osv. 

Anonymkode: ab32f...f86

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 4.36):

Om magen din er slank når du står opp og du blir oppblåst og ‘tykk’ utover dagen må det nesten være noe du ikke tåler. Både melk, hvetemel og gjær kan gjøre folk med matintoleranse oppblåste. Sjekk det ut.

Jeg er forøvrig slik som ‘kjemdisene’. 45 år to barn og legger ikke på meg. Jeg er i normal aktivitet og spiser to måltider til dagen hvor jeg passer på å få i meg det jeg trenger i løpet av uka. Skeier sjeldent ut. Da legger jeg fort på meg litt, feks i ferier. Men går fort ned til idealvekten min igjen. 164 cm og 50 kg.

Anonymkode: 05749...88e

Synes du skrev at du ikke la på deg? 

Anonymkode: 28401...bd8

AnonymBruker
Skrevet

De er jo undervektig de fleste da. Mange forbinder nok undervekt med alvorlig anoreksi eller konsentrasjonsleirfanger, men i de tilfellene er det snakk om veldig alvorlig undervekt. De fleste kjendiser (kvinner, i hovedsak) er lettere undervektige. Dette vet jeg fordi jeg er akkurat over grensa for undervekt selv, og er fortsatt mer formfull enn mange av disse kjendisene. 

Anonymkode: 2f73a...d74

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...