Gå til innhold

Hvordan klarer kjendiser å se så bra ut hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De føder barn, spiser mat osv. Allikevel, magen er tynn som en strek. Jeg kan og ha tynn mage når jeg står opp, men blir oppblåst og tjukk med en gang jeg spiser. Hvorfor blir ikke de det noen gang? Alle jentene på friends er helt flate på magen for eks. Selv om 2 av dem fikk barn.

Anonymkode: a270b...68a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh

Anonymkode: 22aef...778

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

De føder barn, spiser mat osv. Allikevel, magen er tynn som en strek. Jeg kan og ha tynn mage når jeg står opp, men blir oppblåst og tjukk med en gang jeg spiser. Hvorfor blir ikke de det noen gang? Alle jentene på friends er helt flate på magen for eks. Selv om 2 av dem fikk barn.

Slutt å følge disse som lever av at du lar deg lure til å følge dem. Har du hørt om fotoredigering/manipulering? 

Anonymkode: 54657...67b

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Når du ser de på tv eller i film så er de sminket, stylet og frisert av profesjonelle.

Mange av de har personlige trenere og kokker som lager all mat slik at de spiser riktig hele tiden.

Anonymkode: 28401...bd8

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Ser du de på ekte? Eller redigerte filmer og bilder?

men de har råd til kokk, ernæringsfysiolog, hudpleiere, frisører og sminkører+++

Anonymkode: e10c6...d89

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Spis færre kalorier.

Anonymkode: 1082a...b61

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Huff, du må logge av SoMe.

Du blir lurt trill rundt.

Anonymkode: ec4e7...a95

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde også flat mage etter fødselene, ingen strekkmerker heller, men sånn er genene. Jeg er latina så er nok derfor

Anonymkode: c13e7...59e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

De har make-up crew rundt seg hele tida, tar operasjoner, slankemedisin, bruker filter. Hele imaget deres er jo å se bra ut.

Anonymkode: 3594c...dfb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Om du blir så oppblåst etter å ha spist, kan det hende at du spiser ting du egentlig ikke tåler. Som gluten eller laktose. Jeg blir bare oppblåst om jeg stapper i meg horder av mat eller jeg spiser noe med litt laktose.. ellers er magen like flat (omtrent) som vanlig.. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser du de "hele tiden"?

Anonymkode: 43fce...4aa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Penger, mye penger (for superstjerner) . Personlig trener, kokk og operasjoner gjør underverk. Maten lages nøyaktig etter hvor mange kalorier de trenger for å opprettholde utsende.

Anonymkode: da1cd...6d2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om magen din er slank når du står opp og du blir oppblåst og ‘tykk’ utover dagen må det nesten være noe du ikke tåler. Både melk, hvetemel og gjær kan gjøre folk med matintoleranse oppblåste. Sjekk det ut.

Jeg er forøvrig slik som ‘kjemdisene’. 45 år to barn og legger ikke på meg. Jeg er i normal aktivitet og spiser to måltider til dagen hvor jeg passer på å få i meg det jeg trenger i løpet av uka. Skeier sjeldent ut. Da legger jeg fort på meg litt, feks i ferier. Men går fort ned til idealvekten min igjen. 164 cm og 50 kg.

Anonymkode: 05749...88e

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Sykt når de legger bilder ut og skriver f .eks This is 40, 50 eller 60. Så har de silikon, fettsuging, botox, ansiktsløft, parykk, løsnegler og annet fake fake. 

Mange i Hollywood er ihjel operert.

Anonymkode: 389a4...8d6

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Tid, penger, strukturert trening og diett over mange år, genetisk flaks. Gode stylister. Plastisk kirurgi/botox o.l.

En del menn bruker nok også steroider/veksthormoner/testosteron. Her er nok mange mørketall. Men tenker det får være greit, er jo et personlig valg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har sett noen sånne i virkeligheten i USA og kan bekrefte at magen er flat og fin. Flere har født med keisersnitt og samtidig tatt en 'Mommy makeover' hvor de strammer opp huden på magen etc. I tillegg har de vært svært disiplinerte med trening og kosthold i ettertid. Noen har også skrevet bacheloroppgave/drevet nettbutikk opp i alt dette.

Så ja det ER mulig, men du må virkelig være disiplinert og ha et høyt energinivå. Noen klarer det, de fleste ikke.

• Liker 1
Skrevet

De er jo disiplinerte og da.

Personlig trener og spise sunt kan vanlig folk gjøre og.

Anonymkode: f4dac...377

• Liker 1
Skrevet
Bari skrev (3 timer siden):

Har sett noen sånne i virkeligheten i USA og kan bekrefte at magen er flat og fin. Flere har født med keisersnitt og samtidig tatt en 'Mommy makeover' hvor de strammer opp huden på magen etc. I tillegg har de vært svært disiplinerte med trening og kosthold i ettertid. Noen har også skrevet bacheloroppgave/drevet nettbutikk opp i alt dette.

Så ja det ER mulig, men du må virkelig være disiplinert og ha et høyt energinivå. Noen klarer det, de fleste ikke.

Akkurat det har vel ingenting å si for flat mage. Strengt talt har vel keisersnitt noen negative sider som arr og potensielt søkk. Ved både vaginal fødsel og keisersnitt så har magen vært stor og huden strukket. I like stor grad.. 

Anonymkode: 23106...9b8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...