Katja81 Skrevet 21. august 2024 #1 Del Skrevet 21. august 2024 Har dere erfaring med brynserum? Eventuelt hvilket merke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 22. august 2024 #2 Del Skrevet 22. august 2024 Tja, har ikke brukt de på brynene men på vipper. Bruke wowbrow som funker gull på vippene, men syntes de blir mer lenger enn volum.. men til gjengjeld blir de veldig lange. Men det er jo som regel ikke lange øyenbryn man vil ha 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Del Skrevet 22. august 2024 jeg opplevde at en terapeut "bommet" med vox og resultatet ble mindre pent, det var krise for min del for når man blir eldre vokser ikke bryn og vipper lengre på samme måte, de forsvinner og kommer ikke tilbake - da ble brynserum redningen, 6 mnd og det som manglet var tilbake pluss at brynene var fyldigere, jeg brukte iglow Anonymkode: ca287...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå