AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Del Skrevet 21. august 2024 Som overskriften sier: Jeg har arvet en veske fra Louis Vuitton. Dette er en veske jeg aldri ville tatt meg råd til å kjøpe selv og jeg vet at den betydde ekstremt mye for hun jeg arvet den av. Den er godt tatt vare på, men hun brukte den omtrent daglig i veldig mange år, noe den så klart bærer preg av. Dessverre har den med tiden fått noen sprekker. Dette har egentlig ikke så mye å si for bruken, men jeg ønsker å fikse det så godt det lar seg gjøre. Både fordi dette er en veske jeg ønsker å ha i mange år, men også fordi jeg vet det hadde betydd mye for gammel eier. Er det noen som har erfaring med om det går ann å fikse små sprekker på en fornuftig måte? Jeg mener materialet den er laget i er kanvas? Mye mulig jeg tar fullstendig feil. Jeg vet at man kan levere vesker inn til LV for restaurering. De sender da vesken til LV i Frankrike. Jeg bor dessverre ganske langt fra Oslo og i tillegg høres jo ikke dette spesielt billig ut. Er det noen som har noen tips? 🙃 Hilsen en som aldri har eid en dyr veske før 😅 Anonymkode: a583f...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #2 Del Skrevet 21. august 2024 Du kan høre med skomaker. Dem er ekspert på lær. Kan være dem kan hjelpe. Eneste rådet jeg har. Anonymkode: b8389...825 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #3 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du kan høre med skomaker. Dem er ekspert på lær. Kan være dem kan hjelpe. Eneste rådet jeg har. Anonymkode: b8389...825 Takk Tenkte å svinge innom en en dag. Håper noe kan gjøres Anonymkode: a583f...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackRT Skrevet 21. august 2024 #4 Del Skrevet 21. august 2024 Hvis det er en ekte LV så hadde jeg aldri levert den til en skomaker. Heller da levert den til LV og tatt bryet med å fått den restaurert ordentlig. Flere LV forum på Facebook med kjempedyktige folk som kan rådføre deg. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #5 Del Skrevet 21. august 2024 JackRT skrev (2 minutter siden): Hvis det er en ekte LV så hadde jeg aldri levert den til en skomaker. Heller da levert den til LV og tatt bryet med å fått den restaurert ordentlig. Flere LV forum på Facebook med kjempedyktige folk som kan rådføre deg. Oj, det finnes faktisk egen gruppe for det på Facebook, det viste jeg ikke! Når jeg tenker meg om så finnes det jo grupper for alt så det burde jeg jo egentlig skjønt. Ja er en ekte LV så vil helst ikke gjøre noe «feil» 🙃 TS Anonymkode: a583f...a91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oj, det finnes faktisk egen gruppe for det på Facebook, det viste jeg ikke! Når jeg tenker meg om så finnes det jo grupper for alt så det burde jeg jo egentlig skjønt. Ja er en ekte LV så vil helst ikke gjøre noe «feil» 🙃 TS Anonymkode: a583f...a91 Ikke ta den med til skomaker, de har peil på skinn og sånt ja, men ikke vesker akkurat... Anonymkode: 7b3b2...f8b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #7 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ikke ta den med til skomaker, de har peil på skinn og sånt ja, men ikke vesker akkurat... Anonymkode: 7b3b2...f8b Takk Jeg skal sjekke ut Facebook og se om jeg finner noen av de gruppene. TS Anonymkode: a583f...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackRT Skrevet 21. august 2024 #8 Del Skrevet 21. august 2024 Louis vuitton forum norge på Facebook er fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #9 Del Skrevet 21. august 2024 jeg ville ikke overlatt den til noen andre enn LV for å fikse den, det forringer verdien og kan i verste fall ødelegge vesken. Anonymkode: 66b5c...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #10 Del Skrevet 23. august 2024 Sprekker i canvasen får man ikke gjort noe med dessverre, men skinnet kan byttes evt 😊 Anonymkode: 6454f...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #11 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sprekker i canvasen får man ikke gjort noe med dessverre, men skinnet kan byttes evt 😊 Anonymkode: 6454f...533 Var det jeg nesten regnet med, men hadde et lite håp om at noen hadde noen lure triks på baklomma 😅 Noe lim eller noe kanskje, om ikke for å fikse så for å sørge for at det ikke sprekker mer 🤔 Jeg har vært i dialog med LV på mail og FOR en kundeservice! Superkjappe og detaljerte svar, men det skal vel kanskje bare mangle når de selger produkter i den prisklassen 😅 De sier at de ikke kan gi et prisestimat over telefon, men at jeg kan booke time hos LV i Oslo og gå innom med den der. Om jeg booker time så sørger de for å ha en på jobb med kunnskap om dette. Deretter sender de vesken til Frankrike og foretar reparasjoner der 😬 Merker at det høres akkurat så dyrt ut at jeg vet nesten ikke om jeg gidder å kaste bort tiden deres med det Mest sannsynlig har jeg vel ikke råd til å få utført en sånn reparasjon hos LV uansett 🙈 TS Anonymkode: a583f...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #12 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (På 24.8.2024 den 8.23): Var det jeg nesten regnet med, men hadde et lite håp om at noen hadde noen lure triks på baklomma 😅 Noe lim eller noe kanskje, om ikke for å fikse så for å sørge for at det ikke sprekker mer 🤔 Jeg har vært i dialog med LV på mail og FOR en kundeservice! Superkjappe og detaljerte svar, men det skal vel kanskje bare mangle når de selger produkter i den prisklassen 😅 De sier at de ikke kan gi et prisestimat over telefon, men at jeg kan booke time hos LV i Oslo og gå innom med den der. Om jeg booker time så sørger de for å ha en på jobb med kunnskap om dette. Deretter sender de vesken til Frankrike og foretar reparasjoner der 😬 Merker at det høres akkurat så dyrt ut at jeg vet nesten ikke om jeg gidder å kaste bort tiden deres med det Mest sannsynlig har jeg vel ikke råd til å få utført en sånn reparasjon hos LV uansett 🙈 TS Anonymkode: a583f...a91 Hilke modell er vesken din? Kan du vise bilder av den, modellnr. Anonymkode: 00926...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 26. august 2024 #13 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (På 24.8.2024 den 8.23): Var det jeg nesten regnet med, men hadde et lite håp om at noen hadde noen lure triks på baklomma 😅 Noe lim eller noe kanskje, om ikke for å fikse så for å sørge for at det ikke sprekker mer 🤔 Jeg har vært i dialog med LV på mail og FOR en kundeservice! Superkjappe og detaljerte svar, men det skal vel kanskje bare mangle når de selger produkter i den prisklassen 😅 De sier at de ikke kan gi et prisestimat over telefon, men at jeg kan booke time hos LV i Oslo og gå innom med den der. Om jeg booker time så sørger de for å ha en på jobb med kunnskap om dette. Deretter sender de vesken til Frankrike og foretar reparasjoner der 😬 Merker at det høres akkurat så dyrt ut at jeg vet nesten ikke om jeg gidder å kaste bort tiden deres med det Mest sannsynlig har jeg vel ikke råd til å få utført en sånn reparasjon hos LV uansett 🙈 TS Anonymkode: a583f...a91 Men nå får du ihvertfall et estimat og kan spare opp....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå