Gå til innhold

Ærlighet, samvittighet og dating..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Har møtt en flott kvinne for en måned siden. Vi har vært på flere dates, og har det veldig hyggelig sammen - og kjemien er helt super!

Har møtt en annen jente kortvarig før jeg møtte henne jeg dater nå.. og vi hadde en løs avtale om å finne på ting sammen når hun kom hjem fra ferien. Blandt annet festival med felles bekjente. Nå nærmer den helgen seg - og hun har invitert meg på vors før jeg hadde møtt hun jeg dater.

I kveld sendte jeg henne en mld hvor jeg forklarte at jeg har møtt en jente som jeg vil fortsette å date med..og at jeg kunne tenkt meg at vi kunne være venner. Samt at jeg forstår om hun ikke ønsker at jeg kommer på vorspiel.  Vi har ikke vært fysiske med hverandre- kun gått en tur sammen før hun dro på ferie. 

ikke fått svar av henne på den meldingen..men jeg kjenner på en blanding av dårlig samvittighet men også at jeg gleder meg til å bli bedre kjent med hun jeg dater. Er det normalt? Har ikke vært i en slik situasjon før. Tenker ikke å holde henne på gress med tanke på å være kun venner.. 

Anonymkode: 1dc69...e15

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her synes jeg du har vært forbilledlig ærlig og ryddig. Det er en ærlig sak at du har fått følelser for en annen, og veldig greit at hun første får vite det så hun kan gå videre.

Anonymkode: 45954...f60

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Sånt skjer, du trenger ikke ha dårlig samvittighet 😊

Anonymkode: d003f...d30

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! 

Har møtt en flott kvinne for en måned siden. Vi har vært på flere dates, og har det veldig hyggelig sammen - og kjemien er helt super!

Har møtt en annen jente kortvarig før jeg møtte henne jeg dater nå.. og vi hadde en løs avtale om å finne på ting sammen når hun kom hjem fra ferien. Blandt annet festival med felles bekjente. Nå nærmer den helgen seg - og hun har invitert meg på vors før jeg hadde møtt hun jeg dater.

I kveld sendte jeg henne en mld hvor jeg forklarte at jeg har møtt en jente som jeg vil fortsette å date med..og at jeg kunne tenkt meg at vi kunne være venner. Samt at jeg forstår om hun ikke ønsker at jeg kommer på vorspiel.  Vi har ikke vært fysiske med hverandre- kun gått en tur sammen før hun dro på ferie. 

ikke fått svar av henne på den meldingen..men jeg kjenner på en blanding av dårlig samvittighet men også at jeg gleder meg til å bli bedre kjent med hun jeg dater. Er det normalt? Har ikke vært i en slik situasjon før. Tenker ikke å holde henne på gress med tanke på å være kun venner.. 

Slapp av kompis, hu dama har spikkert blitt pult av et helt fotballag da hu var på ferie og ikke tenkt på deg i det hele tatt. 

Anonymkode: 07db6...53b

Skrevet

Det er ikke sikkert hun du dater vil du skal skape vennskap med tidligere/nylige dater eller at du vorser med henne, eller skal du ta henne med? Du kan miste henne.

Bra du sa ifra.

Anonymkode: 02011...edb

• Nyttig 4
Skrevet

OK, så blir du kalt en drittsekk av hun du avlyste med i stedet… det du må forstå med kvinner er at du ikke kan vinne, så det har ingen hensikt å prøve.

Anonymkode: ea20d...589

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei! 

👏🏻👏🏻

Her har du INGEN TING å ha dårlig samvittighet for!! 
Du var hyggelig, ærlig og tydelig😊

At du har dårlig samvittiget vitner bare om at har kontakt med følelsene dine❤️

Ut fra det du skriver så om du ikke får svar fra henne, så ikke send noe mer meldinger til henne, ingen mer forklaring trengs, ut fra det du skriver.. 

Lykke til med den nye kvinnen🥰

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

OK, så blir du kalt en drittsekk av hun du avlyste med i stedet… det du må forstå med kvinner er at du ikke kan vinne, så det har ingen hensikt å prøve.

Ikke alle kvinner er sånn da….

Mange som ville satt pris på ærligheten☺️

Hærlighet, jeg har aldri kalt noen for drittsekk i hele mitt liv..

Anonymkode: ad78c...76a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Slapp av kompis, hu dama har spikkert blitt pult av et helt fotballag da hu var på ferie og ikke tenkt på deg i det hele tatt. 

Anonymkode: 07db6...53b

Og du er nok singel pga personligheten din

Anonymkode: 3ec65...3ab

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Stort sett ryddig, falllgruven her er nok dette ønsket om å beholde «vennskapet» med denne første kvinnen som tilsynelatende hadde kjærestepotensiale. Hva er vitsen med det? Venner av det andre kjønn er helt topp, men hadde satt liten pris på om en ny kjæreste kom drassende med en ny «venninne» som han hadde chatta med parallelt med meg i innledende fase. 

Anonymkode: fb2d1...26e

• Liker 2
Skrevet

Bra gjort, trenger ikke å ha dårlig samvittighet for dette. Lykke til med hun du dater🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Litt pussig at følelsen av dårlig samvittighet ovenfor en random du har gått en tur med, er de overveiende her. Hvis hun siste har potensiale, ville jeg jo tenkt at spenningen og gleden ved å ha funnet en sjelden match hadde veid tyngre? Eller har du holdt dem varm begge gjennom sommeren, og har dårlig samvittighet både her og der? 

Skrevet

Jeg hadde ikke likt at han jeg datet ble «venn» og hang med en annen han har vært på date med.

Anonymkode: 2981d...730

Skrevet

Ser du hylles for ærligheten, men sannheten er nå at du har hatt en stående avtale med første dame, samtidig som du har truffet en som trolig (?) lever i troa på at dere har noe seriøst på gang. Har du hatt kontakt med denne første daten gjennom sommeren? Samtidig som du har datet en annen (flere ganger? Og hatt sex?) Og oppi dette, har du har fortsatt interesse om å pleie vennskap og sosial omgang med den første. Usikker om jeg synes dette er så prisverdig. Frykter at du har surret til alt sammen, og blir stående igjen på bar bakke. 

Skrevet

Fint at du var ærlig, men unødvendig å foreslå vennskap. Jeg opplevde det fra en mann jeg hadde hatt sex med dagen før, jeg ønsket han lykke til videre og sa at vennskap ikke var aktuelt. For min del kunne vi vært venner, for jeg hadde ingen følelser, men det føltes feil ovenfor den dama han da skulle fortsette å date. 

Anonymkode: 6c135...e72

• Nyttig 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det gikk faktisk fint. Fikk et svar tilbake på og være venner var greit og no hard feelings. Skal sies at vi er er i slutten av 30-årene. Mere moden? 😂

• Nyttig 1
Skrevet
3 hours ago, Akebrett said:

👏🏻👏🏻

Her har du INGEN TING å ha dårlig samvittighet for!! 
Du var hyggelig, ærlig og tydelig😊

At du har dårlig samvittiget vitner bare om at har kontakt med følelsene dine❤️

Ut fra det du skriver så om du ikke får svar fra henne, så ikke send noe mer meldinger til henne, ingen mer forklaring trengs, ut fra det du skriver.. 

Lykke til med den nye kvinnen🥰

Takk 🥰 Er veldig glad om dagene 🥰

Fikk forøvrig svar av hun andre. Og virker ikke som det er noe problem å være venner 👍

tror ikke jeg skal ta med meg daten min på vors der 😂😁

• Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Stort sett ryddig, falllgruven her er nok dette ønsket om å beholde «vennskapet» med denne første kvinnen som tilsynelatende hadde kjærestepotensiale. Hva er vitsen med det? Venner av det andre kjønn er helt topp, men hadde satt liten pris på om en ny kjæreste kom drassende med en ny «venninne» som han hadde chatta med parallelt med meg i innledende fase. 

Ser den. Godt med flere innsyn! Blir nok en bekjent etc. Jobber på samme sykehus men ikke samme enhet(mange felles bekjente) 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser du hylles for ærligheten, men sannheten er nå at du har hatt en stående avtale med første dame, samtidig som du har truffet en som trolig (?) lever i troa på at dere har noe seriøst på gang. Har du hatt kontakt med denne første daten gjennom sommeren? Samtidig som du har datet en annen (flere ganger? Og hatt sex?) Og oppi dette, har du har fortsatt interesse om å pleie vennskap og sosial omgang med den første. Usikker om jeg synes dette er så prisverdig. Frykter at du har surret til alt sammen, og blir stående igjen på bar bakke. 

Vel, hun første ga inntrykk av at hun ikke var helt klar for forhold eller dating. Hun måtte se det Ann med tid. Så derfor dro jeg på dates med hun jeg holder på med nå.

Men da hun kom hjem fra ferien begynte hun å skrive en del til meg.. har ikke hatt noe særlig kontakt med hun første kontra hun jeg har datet. Planla ikke å ha to jenter på gress..Fant kjemi med hun jeg dater og har kun vært fysisk med henne. Ikke lovt noe til hun første eller prøvd å føre henne bak lyset 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei! 

Du er bedre enn mange her. Om du leser tråden her på kg om hun som må velge mellom 3 menn, så kan det hende du angrer deg litt hva gjelder ditt valg her. Det er visst helt vanlig å date flere menn samtidig. 
Men om noe sånt ville gått på akkord med dine verdier, så synes jeg du bør være fornøyd med det valget. Dårlig samvittighet bør du i alle fall ikke ha!

Anonymkode: 9a810...241

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...