Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forelsker meg alltid i noen som er feil. Denne gangen kunne det vært riktig, men han er bundet til noen andre. 😒 Og så tror jeg det skal gå over, men det skjer liksom aldri 😞. Det har gått kjempelang tid, og jeg holder meg unna, og så dukker de samme følelsene opp når vi møtes.  Og så skal han gifte seg, og det er jo fantastisk egentlig. Likevel så kjenner jeg at jeg ikke klarer å akseptere det, og det er så utrolig kjipt, samtidig så er jo dette lykke for han. Og jeg er jo glad for det.. Jeg har så lyst til å kutte kontakten, gi og med at følelsene hele tiden kommer tilbake. 

Men midt oppi alt så er sorgen stor. Jeg har bare lyst til å gi opp😞 Noen med liknende følelser?  Eller som opplevde at de gikk over… Jeg vil egentlig bare høre at det går over og at jeg ikke er en mannetjuv…

Anonymkode: dd37c...c71

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går over - hvorfor vil du egentlig ha en mann som involverer seg med deg, hvis han er bundet til en annen? Å kutte kontakten er nok første steg. Du blir jo bare stående i limbo og vente på noe som aldri blir ditt. Lev livet DITT, nå. Du får ikke flere 🙌🏼

Anonymkode: 7f40f...b35

• Liker 1
Skrevet

Du sier det er typisk deg ... hvis noe er et mønster, så er det kanskje et mønster av en grunn. Hva er grunnen til at du tiltrekkes menn det uansett ikke kan bli noe sunt med? Var jeg deg ville jeg undersøkt dette nærmere. 

Selv valgte jeg emosjonelt utilgjengelige menn fordi jeg fryktet nærhet og ikke var klar for å konfrontere mine egne sår av en fraværende far. 

Anonymkode: be27b...4f4

Skrevet

Alle single opplever disse følelsene en gang (eller flere) i livet.

Det går over😉

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...