AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Skrevet 21. august 2024 Bare for gøy, hvilke "stereotypier" (i mangel på et bedre ord) har vi på kvinneguiden for trådstarter eller de som svarer? Jeg har gjenkjent noen ting som er typiske, og det har sikkert dere også? En typisk gjenganger jeg har merket meg er at TS spør om råd og tips om en konkret problemstilling, og får side opp og ned med gode råd. Men er fullstendig umottagelig for nye råd. Vedkommende har i bunn og grunn bestemt seg og søker bekreftelse, men fikk ikke helt den bekreftelsen han eller hun ønsket. Utover i tråden kan ofte TS tydelig bli irritert. Hva har du merket deg? Anonymkode: 5903e...3ef 1 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #2 Skrevet 21. august 2024 I tråder om dating eller å finne kjærlighet, uansett hvor positivt fokus, eller generelt fokus, så kommer det alltid noen menn som påstår at dating er helt umulig for dem/menn generelt, og skriver enten kort eller langt, uansett om det ikke er relevant for trådens tema. Anonymkode: 432d2...faf 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Skrevet 21. august 2024 Om å gjøre å ta ts mobben! Anonymkode: 9c876...89e 6 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Skrevet 21. august 2024 "Dette har aldri vært et problem hos oss, da jeg og min mann legger stor vekt på god og åpen kommunikasjon" Anonymkode: 9ed25...bdf 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #8 Skrevet 21. august 2024 Å svare på ting som ikke har noe med temaet å gjøre: "Dere som pynter til påske, hvortid pynter dere? -Pynter ikke til påske "Trenger å gå i meg mere jern, jeg liker ikke leverpostei, har du noen råd til matvarer?" -Leverpostei.... Anonymkode: 8ca97...c3d 11 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #9 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å svare på ting som ikke har noe med temaet å gjøre: "Dere som pynter til påske, hvortid pynter dere? -Pynter ikke til påske "Trenger å gå i meg mere jern, jeg liker ikke leverpostei, har du noen råd til matvarer?" -Leverpostei.... Anonymkode: 8ca97...c3d *få i meg* Anonymkode: 8ca97...c3d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #10 Skrevet 21. august 2024 Har du spørsmål innenfor samliv eller kjærlighet og du nevner barn så slår det ut alarm i alle retninger. Da kommer det bitre særboertoget seilende inn med ett lass med karens. Anonymkode: a1a28...c5f 1 2
KnitAndCoffee Skrevet 22. august 2024 #11 Skrevet 22. august 2024 De som rakker ned på TS for å ha stilt et spørsmål de synes er dumt. "Du kan jo bare Google det!" Synes de som klager på rettskriving til folk er verst, særlig om de later som om de ikke greier å lese teksten. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #12 Skrevet 22. august 2024 De som tror alle bor i byen,får levert Oda på døra, kan ta buss hver time,bor i bolig med flere leiligheter,har søppelsortering utenfor døra,bor i små leiligheter osv osv. Anonymkode: 541ef...d31 4
Gjest takinova Skrevet 22. august 2024 #13 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Bare for gøy, hvilke "stereotypier" (i mangel på et bedre ord) har vi på kvinneguiden for trådstarter eller de som svarer? Jeg har gjenkjent noen ting som er typiske, og det har sikkert dere også? En typisk gjenganger jeg har merket meg er at TS spør om råd og tips om en konkret problemstilling, og får side opp og ned med gode råd. Men er fullstendig umottagelig for nye råd. Vedkommende har i bunn og grunn bestemt seg og søker bekreftelse, men fikk ikke helt den bekreftelsen han eller hun ønsket. Utover i tråden kan ofte TS tydelig bli irritert. Hva har du merket deg? Anonymkode: 5903e...3ef At menns følelser er mindre verdt enn kvinners.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #14 Skrevet 22. august 2024 Statistikkerne. De misogonystiske statistikkerne. Vs De utdannede statistikkerne. De med dårlig grammatikk 🙋♀️ Og norsklærerne. Anonymkode: b176b...80d 1
Perine Skrevet 22. august 2024 #15 Skrevet 22. august 2024 Rødblyantene, som kun jakter på språkfeil, samme hva trådene handler om. 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #16 Skrevet 22. august 2024 De som ser alt enten svart eller hvitt uten evne til å tenke at det er variabler og nyanser i hvert tilfelle. De har en overbevisning om at deres måte å gjøre ting på er det eneste riktige. Anonymkode: d35e8...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #17 Skrevet 22. august 2024 Når en kvinnelig ts skriver om sine problemer med mannen om det er i forhold til foreldrerollen, samliv, psykisk og fysisk vold. Så er det alltid full støtte til ts. Men er det en mannlig ts som skriver om lignende temaer, så blir kommentarer vridd til at det er mannen som er problemet. - Hjelper du til hjemme - Behandler du samboeren/kona de bra. Osv. Det blir ikke stilt kritiske spørsmål til en kvinnelig ts som har problemer med sin mann. Anonymkode: dbbfc...785 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #18 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når en kvinnelig ts skriver om sine problemer med mannen om det er i forhold til foreldrerollen, samliv, psykisk og fysisk vold. Så er det alltid full støtte til ts. Men er det en mannlig ts som skriver om lignende temaer, så blir kommentarer vridd til at det er mannen som er problemet. - Hjelper du til hjemme - Behandler du samboeren/kona de bra. Osv. Det blir ikke stilt kritiske spørsmål til en kvinnelig ts som har problemer med sin mann. Anonymkode: dbbfc...785 Også kan jeg tilføye. Hvis et hi handler om svigermor, så er det alltid hun som er problemet. Menn og svigermødre er alltid tapere Anonymkode: dbbfc...785 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #19 Skrevet 22. august 2024 At all sex som skjer uten roseblader i senga, 100% kåthet og vaginale serieorgasmer er en form for overgrep. Anonymkode: b7f62...16c 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #20 Skrevet 22. august 2024 Menn er griser om de har sex med yngre kvinner, har behov for mer sex enn partner eller finner noen å leve med fra fattigere deler av verden. Kvinner heies fram for de samme punktene. Anonymkode: cafe5...533 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå