Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2025

Centimeteren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mammams skrev (33 minutter siden):

Som dommer i the Voice i starten, tror hun fikk mye dritt og lite hyggelige mld i innboksen om tilbakemld til artistene. 

Ok. Det kan jeg se for meg; hun er direkte. 
Jeg liker henne, har sansen for direkte mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (26 minutter siden):

Ja, er jo ikke alltid så populært å komme med klare meldinger som dame, dessverre. Vi forventes å være søte og hyggelige og ta hensyn til folks følelser hele tiden.

Ina holder andre til samme høye standard som hun legger for seg selv, 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Thomas Dybdahl, men ikke engang han klarte få den harry låta til Ina å høres bra ut. Og Astrid S med setninga  «hold meg til jeg blir blå»? Hva faen? Bjella har jo ikke sangstemme imdet hele tatt, pinlig å høre på! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sh999 skrev (7 timer siden):

Synes Carola virket litt «off» i dag. Hun var den som presterte minst i kveld blant alle synes jeg. 

Ja, hun virker ikke helt med akkurat... ser ut som hun "anstrenger" seg for å virke interessert etc. 
Mulig hun ikke får med seg hva de sier helt? Hun virker egentlig helt uinteressert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulla Ullsokk skrev (På 4.1.2025 den 17.58):

Men fillers og botox tar jo vekk folks sjarm, det ser ut som man ikke smiler ekte siden øynene ikke får rørt skikkelig på seg. Fatter ikke at folk kun ser på egne rynker, men glemmer helheten. Trist.

Ja... jeg hadde gledet meg til å se Carola i denne sesongen her. Elsket henne da jeg var yngre. Må innrømme jeg blir litt lei meg, frem til nå så har hun virket litt "flat" og kald rett og slett.

Men Per/ Kjartan har vært en kjempeoverraskelse, virker som en kjempefin type! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (21 timer siden):

Har hun gjort noe med ansiktet? Fillers og restylane? Hun var så naturlig fin før. 

Ina? Virker som Botox i panne i hvert fall og fasetter på tennene. Carola har garantert gjort litt her og der, men på en pen måte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jajajane skrev (På 2.1.2025 den 2.15):

Har på følelsen av dette blir en Carola-sesong dessverre. Hun er glad i seg selv den dama, og har hørt rykter om at hun vil få det som hun vil. Stemmer godt med inntrykket jeg sitter igjen med etter første episode. Store norske artister som sleiker ræv. Glad første episoden omhandlet Carola, så får vi håpe hun holder seg i bakgrunn videre. Gått tom for norske artister siden man må bruke «norgesvenner»? 

Hittil er Ina den mest dominerende

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt den som mente Carola var uengasjert i går. Hun blir jo avbrutt flere ganger når hun prøver å bidra. 
Ansiktet til Carola er bare trist å se på, flotte dama, håper alle voksne damer slutter å putte botox og fillers og annen drit i ansiktet. Levende ansikt er viktigere enn rynker! Når man ser henne i profil ser man at ansiktet er «dratt bakover», spesielt ved øynene. Hun er stiv i maska. Og ja, Ina må også ha gjort noe, det blir veldig tydelig når man ser gamle bilder, det er ikke kun «20-åra vs 40-årene»! 
Astrid er foreløpig naturlig, håper inderlig hun fortsetter med det!

Per/Kjartan er utrolig fin. Anbefaler alle å se serien med/om ham på NRK TV, der han og kjæresten overtar hotell i Balestrand. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bacteria skrev (På 2.1.2025 den 23.48):

Fillers

Sånn det blir seende ut etter flere år med fillers desverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pike skrev (På 2.1.2025 den 11.30):

Jeg så på Hver gang vi møtes i går. Et trivelig program med god musikk.

Men altså, det ble sagt at Carola hadde med seg ti kofferter. Men bukse/skjørt hadde tydeligvis ikke fått plass. 

Og siste låt hvor Molly Hammar var med... Hva var det plagget? Så hun seg ikke i speilet før hun gikk ut? Og nå tenker jeg ikke på at hun er lubben, selv om det ikke gjorde saken noe bedre. Men herregud for en tacky "kjole"!

Haha, jeg la også merke til at hun gikk med rumpen bar. Så flott ut forfra, men satt maten i halsen når bildet bakfra rullet over skjermen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 5.1.2025 den 3.33):

Hva? Bjella har en helt rå stemme jo...hes og herlig.

Ja, sangen han sang wooooow, fikk gåsehud jeg, for en stemme.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (5 timer siden):

Ja, sangen han sang wooooow, fikk gåsehud jeg, for en stemme.

Min favoritt under lørdagens episode!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...