Xstrella Skrevet lørdag kl 22:27 #41 Del Skrevet lørdag kl 22:27 Har hun gjort noe med ansiktet? Fillers og restylane? Hun var så naturlig fin før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet lørdag kl 22:50 #42 Del Skrevet lørdag kl 22:50 mammams skrev (33 minutter siden): Som dommer i the Voice i starten, tror hun fikk mye dritt og lite hyggelige mld i innboksen om tilbakemld til artistene. Ok. Det kan jeg se for meg; hun er direkte. Jeg liker henne, har sansen for direkte mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet lørdag kl 23:10 #43 Del Skrevet lørdag kl 23:10 Bacteria skrev (1 time siden): Fikk ikke med meg starten helt. Sa Ina noe om at hun fikk hat-mails? Hva i alle dager dreide det seg om? https://www.tv2.no/underholdning/7976399/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1MxQKoEbG1C44CMegMZq9qn8z3VyE_c_fziAksd-5Jq2S7yJ7ULLF3mrA_aem_GD7lAwRzFJJBOItIemqQvA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet lørdag kl 23:11 #44 Del Skrevet lørdag kl 23:11 Synes Carola virket litt «off» i dag. Hun var den som presterte minst i kveld blant alle synes jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet lørdag kl 23:39 #45 Del Skrevet lørdag kl 23:39 mammams skrev (26 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/7976399/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1MxQKoEbG1C44CMegMZq9qn8z3VyE_c_fziAksd-5Jq2S7yJ7ULLF3mrA_aem_GD7lAwRzFJJBOItIemqQvA Ja, er jo ikke alltid så populært å komme med klare meldinger som dame, dessverre. Vi forventes å være søte og hyggelige og ta hensyn til folks følelser hele tiden. Ina holder andre til samme høye standard som hun legger for seg selv, 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet søndag kl 00:27 #46 Del Skrevet søndag kl 00:27 Elsker Thomas Dybdahl, men ikke engang han klarte få den harry låta til Ina å høres bra ut. Og Astrid S med setninga «hold meg til jeg blir blå»? Hva faen? Bjella har jo ikke sangstemme imdet hele tatt, pinlig å høre på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet søndag kl 02:33 #47 Del Skrevet søndag kl 02:33 Hva? Bjella har en helt rå stemme jo...hes og herlig. 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet søndag kl 07:06 #48 Del Skrevet søndag kl 07:06 Sh999 skrev (7 timer siden): Synes Carola virket litt «off» i dag. Hun var den som presterte minst i kveld blant alle synes jeg. Ja, hun virker ikke helt med akkurat... ser ut som hun "anstrenger" seg for å virke interessert etc. Mulig hun ikke får med seg hva de sier helt? Hun virker egentlig helt uinteressert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet søndag kl 09:51 #49 Del Skrevet søndag kl 09:51 Hvor mye er sangene fikset på før vi får høre de? Alle synger jo klokkerent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet søndag kl 18:39 #50 Del Skrevet søndag kl 18:39 Ulla Ullsokk skrev (På 4.1.2025 den 17.58): Men fillers og botox tar jo vekk folks sjarm, det ser ut som man ikke smiler ekte siden øynene ikke får rørt skikkelig på seg. Fatter ikke at folk kun ser på egne rynker, men glemmer helheten. Trist. Ja... jeg hadde gledet meg til å se Carola i denne sesongen her. Elsket henne da jeg var yngre. Må innrømme jeg blir litt lei meg, frem til nå så har hun virket litt "flat" og kald rett og slett. Men Per/ Kjartan har vært en kjempeoverraskelse, virker som en kjempefin type! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harehopp33 Skrevet søndag kl 20:06 #51 Del Skrevet søndag kl 20:06 Er alt playback? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet søndag kl 20:15 #52 Del Skrevet søndag kl 20:15 Harehopp33 skrev (8 minutter siden): Er alt playback? Virker sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet søndag kl 20:17 #53 Del Skrevet søndag kl 20:17 Xstrella skrev (21 timer siden): Har hun gjort noe med ansiktet? Fillers og restylane? Hun var så naturlig fin før. Ina? Virker som Botox i panne i hvert fall og fasetter på tennene. Carola har garantert gjort litt her og der, men på en pen måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet søndag kl 20:25 #54 Del Skrevet søndag kl 20:25 Jajajane skrev (På 2.1.2025 den 2.15): Har på følelsen av dette blir en Carola-sesong dessverre. Hun er glad i seg selv den dama, og har hørt rykter om at hun vil få det som hun vil. Stemmer godt med inntrykket jeg sitter igjen med etter første episode. Store norske artister som sleiker ræv. Glad første episoden omhandlet Carola, så får vi håpe hun holder seg i bakgrunn videre. Gått tom for norske artister siden man må bruke «norgesvenner»? Hittil er Ina den mest dominerende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet søndag kl 22:09 #55 Del Skrevet søndag kl 22:09 Skjønner ikke helt den som mente Carola var uengasjert i går. Hun blir jo avbrutt flere ganger når hun prøver å bidra. Ansiktet til Carola er bare trist å se på, flotte dama, håper alle voksne damer slutter å putte botox og fillers og annen drit i ansiktet. Levende ansikt er viktigere enn rynker! Når man ser henne i profil ser man at ansiktet er «dratt bakover», spesielt ved øynene. Hun er stiv i maska. Og ja, Ina må også ha gjort noe, det blir veldig tydelig når man ser gamle bilder, det er ikke kun «20-åra vs 40-årene»! Astrid er foreløpig naturlig, håper inderlig hun fortsetter med det! Per/Kjartan er utrolig fin. Anbefaler alle å se serien med/om ham på NRK TV, der han og kjæresten overtar hotell i Balestrand. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet mandag kl 05:19 #56 Del Skrevet mandag kl 05:19 En liten avsporing, men er Carola et vanlig svensk navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet mandag kl 05:35 #57 Del Skrevet mandag kl 05:35 Bacteria skrev (På 2.1.2025 den 23.48): Fillers Sånn det blir seende ut etter flere år med fillers desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet mandag kl 05:40 #58 Del Skrevet mandag kl 05:40 Stor pike skrev (På 2.1.2025 den 11.30): Jeg så på Hver gang vi møtes i går. Et trivelig program med god musikk. Men altså, det ble sagt at Carola hadde med seg ti kofferter. Men bukse/skjørt hadde tydeligvis ikke fått plass. Og siste låt hvor Molly Hammar var med... Hva var det plagget? Så hun seg ikke i speilet før hun gikk ut? Og nå tenker jeg ikke på at hun er lubben, selv om det ikke gjorde saken noe bedre. Men herregud for en tacky "kjole"! Haha, jeg la også merke til at hun gikk med rumpen bar. Så flott ut forfra, men satt maten i halsen når bildet bakfra rullet over skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet mandag kl 06:51 #59 Del Skrevet mandag kl 06:51 Lawyam skrev (På 5.1.2025 den 3.33): Hva? Bjella har en helt rå stemme jo...hes og herlig. Ja, sangen han sang wooooow, fikk gåsehud jeg, for en stemme. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harehopp33 Skrevet mandag kl 11:53 #60 Del Skrevet mandag kl 11:53 Sen ve ben skrev (5 timer siden): Ja, sangen han sang wooooow, fikk gåsehud jeg, for en stemme. Min favoritt under lørdagens episode! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå