Xstrella Skrevet 5. februar #141 Del Skrevet 5. februar Sen ve ben skrev (På 2.2.2025 den 12.41): Herregud, hva har det med programmet å gjøre? Det kan du ta et annet sted. Det er trist å se vanlige og fine folk endrer utseende. Hun har fylt på mer i leppene underveis i programmet. Dette er egentlig sykt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 5. februar #142 Del Skrevet 5. februar Xstrella skrev (5 minutter siden): Det er trist å se vanlige og fine folk endrer utseende. Hun har fylt på mer i leppene underveis i programmet. Dette er egentlig sykt. Så? Det er hennes kropp og hun kan gjøre hva hun vil. Hva vi andre måtte mene om det er uvesentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 6. februar #143 Del Skrevet 6. februar Lineaaa skrev (På 18.1.2025 den 15.02): Jeg syntes den var banal.. men det han har levert i forrige episoder har vært magisk! Banal?! Den var jo helt sinnsyk! Utrolig flink han er til å formidle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 6. februar #144 Del Skrevet 6. februar (endret) Xstrella skrev (18 timer siden): Det er trist å se vanlige og fine folk endrer utseende. Hun har fylt på mer i leppene underveis i programmet. Dette er egentlig sykt. Det som kommer ut mellom leppene er uansett fine ord om og til andre mennesker og heldigvis er både hun og de andre som er med i programmet litt mer opptatt av å synge pent og å skryte av hverandres utseende...enn å lete etter feilene demses. Takk for det ellers ville de jo fremstått som jævlige mennesker selv... Endret 6. februar av Lawyam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet søndag kl 06:36 #145 Del Skrevet søndag kl 06:36 Elsket Kjartans sin versjon med kompisen, åååååh den var kuuuuul 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet søndag kl 11:27 #146 Del Skrevet søndag kl 11:27 Synes Carola kom til sin rett i går! Den versjonen satte seg jo på hjernen med en gang. Hun virker også mye mer avslappa og med nå enn i starten. Ina er jo bare…wow. For en dame. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet søndag kl 11:42 #147 Del Skrevet søndag kl 11:42 Carola var god i går. «MGP show» på sitt beste og jeg nynner enda på sangen. Leste at hun i forkant av innspillingen ville gjøre seg ekstra fin, og fylte på fillers. Resultatet var ikke som forventet, hun ble stiv og mimikkløs. Hun sa til Tv2: « Artisten mener resultatet etter inngrepet ble verre og verre for hver dag som gikk under innspillingen, og skriver at vi nordmenn ikke fikk se henne på sitt beste.» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet søndag kl 12:38 #148 Del Skrevet søndag kl 12:38 Zenhouse skrev (54 minutter siden): Carola var god i går. «MGP show» på sitt beste og jeg nynner enda på sangen. Leste at hun i forkant av innspillingen ville gjøre seg ekstra fin, og fylte på fillers. Resultatet var ikke som forventet, hun ble stiv og mimikkløs. Hun sa til Tv2: « Artisten mener resultatet etter inngrepet ble verre og verre for hver dag som gikk under innspillingen, og skriver at vi nordmenn ikke fikk se henne på sitt beste.» Leste det. Var jo åpenbart for alle at hun hadde gjort noe, samtidig synes jeg det er fint at hun går ut åpent med det (i stedet for å late som ingenting eller benekte som mange jo gjør). Men hun virker også mye mer komfortabel og naturlig med de andre, også rundt bordet, og har nå også deltatt på aktivitetene de 2 siste gangene. Det må jo ha vært litt «rart» i starten også når en del av de andre var så veldig starstruck nesegrus,det skaper jo avstand også. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet søndag kl 12:50 #149 Del Skrevet søndag kl 12:50 Ninaen skrev (8 minutter siden): Leste det. Var jo åpenbart for alle at hun hadde gjort noe, samtidig synes jeg det er fint at hun går ut åpent med det (i stedet for å late som ingenting eller benekte som mange jo gjør). Men hun virker også mye mer komfortabel og naturlig med de andre, også rundt bordet, og har nå også deltatt på aktivitetene de 2 siste gangene. Det må jo ha vært litt «rart» i starten også når en del av de andre var så veldig starstruck nesegrus,det skaper jo avstand også. Helt enig med deg.👍 Det kunne ikke vært lett for henne men synes hun var flink og smeltet sammen med resten. Jeg fikk iallefall et veldig godt inntrykk av henne. Disse folkene er så hjertevarme og gode, dette må være tv2’s fineste og mest koseligste program.🥰 Er det ferdig nå? Har alle hatt sin dag? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 12:59 #150 Del Skrevet søndag kl 12:59 Nicky B skrev (På 25.1.2025 den 20.40): Bare meg eller har Bjella en litt sånn rå, sexy karisma...? Dybdahl kledde en mørkere sound! Bjella er supersexy 🥳🥳🥳🥳 Han har en utstråling av en annen verden. Blir mo i knæra bare av å se på han 🫣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 13:01 #151 Del Skrevet søndag kl 13:01 Sen ve ben skrev (6 timer siden): Elsket Kjartans sin versjon med kompisen, åååååh den var kuuuuul 🥰 Kjartan er bare RÅ 🤩 Digger den mannen musikalsk med det han har fremført her. Så det var utrolig gøy at han skal bli pappa 🥳🥳🥳🥳. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet søndag kl 17:06 #152 Del Skrevet søndag kl 17:06 Sen ve ben skrev (4 timer siden): Helt enig med deg.👍 Det kunne ikke vært lett for henne men synes hun var flink og smeltet sammen med resten. Jeg fikk iallefall et veldig godt inntrykk av henne. Disse folkene er så hjertevarme og gode, dette må være tv2’s fineste og mest koseligste program.🥰 Er det ferdig nå? Har alle hatt sin dag? Alle har hatt sin dag nå, men de har duett-dagen igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet søndag kl 18:56 #153 Del Skrevet søndag kl 18:56 Man kan si hva man vil om Carolas eventuelle nykker, inngrep osv osv - men hun er likevel legendarisk. Elsker at hun kjører opp på bordet i "body" på et norsk feelgood program 😂❤️🙌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shikarni12 Skrevet mandag kl 18:36 #154 Del Skrevet mandag kl 18:36 CrazyChick90 skrev (På 18.1.2025 den 16.03): Jada, deg er klart noe kan klippes bort og legges til i studioversjon, men har man litt peiling på musikk så hører man at de ikke synger live. For Ola Nordmann så er det dessverre ikke så lett å oppfatte. For meg er det ganske tydelig når Ina Wroldsen gjør 555 på Jonas sin dag, at hun synger live. Da antar jeg at de andre gjør det samme også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet i går, 09:53 #155 Del Skrevet i går, 09:53 Ninaen skrev (På 9.2.2025 den 12.27): Synes Carola kom til sin rett i går! Den versjonen satte seg jo på hjernen med en gang. Hun virker også mye mer avslappa og med nå enn i starten. Ina er jo bare…wow. For en dame. Enig, beste opptreden gjort av henne synes jeg🫶🏻. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå