AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Skrevet 21. august 2024 Hvor tidlig begynte dere å snakke om sex? Hvordan kom dere inn på emnet? Jeg ble inspirert av alle trådene som handler om menn som går rett på sex-snakk, og dermed mister kvinnene interessen😅 Jeg er gift og traff han på trening, vi begynte som venner egentlig, men det gikk fort opp for begge at vi var nysgjerrig på den andre og det ble mer flørting og sånt. Vi chattet mye da jeg hadde barn og var "låst" hjemme, og der var altfor tidlig å introdusere han for barnet. Uansett, det tok en stund før vi begynte å prate om sex, jeg husker ikke helt hvordan startet, men det var forsiktig😅 Men når vi først var begynt, så var det gjort, da snakket vi om alt mulig, hva vi fantaserte om, hva vi ville prøve, eller ikke prøve osv. Så hvordan foregikk det hos dere andre?😄 Anonymkode: 64046...43b 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #2 Skrevet 21. august 2024 Samtlige av mine forhold har begynt mye som deres. Nå var det så seksuell kjemi mellom meg og han som ble min ektemann at vi ikke klarte å holde oss lenge. Vi hadde sex på andre møte. Det tok imidlertid 2-3 uker fra første til andre møte, og vi pratet om alt mellom himmel og jord i den tiden. Sex lå liksom i kortene, at vi var tent på hverandre, men det ble likevel lite pratet om. Hadde han bare pratet om det hadde det aldri blitt noe møte nr 2. Slike ensidige kåtpikker har aldri tiltalt meg. Interesse og også tenning på menn forutsetter at de har mer å by på enn sex. Hadde det ikke vært mer hadde jeg ikke hatt sex eller forhold til noen av de jeg har hatt sex med og forhold til. Pikk har alle menn. Anonymkode: 9650b...fbc
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #3 Skrevet 21. august 2024 Glemte å skrive at vi også prater om absolutt alt angående sex. Vi tok imidlertid det etterhvert, når vi begynte å kjenne hverandre bedre. Ble mer konstruktive samtaler av det enn å snakke sex sex sex med en man knapt kjenner. Anonymkode: 9650b...fbc
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samtlige av mine forhold har begynt mye som deres. Nå var det så seksuell kjemi mellom meg og han som ble min ektemann at vi ikke klarte å holde oss lenge. Vi hadde sex på andre møte. Det tok imidlertid 2-3 uker fra første til andre møte, og vi pratet om alt mellom himmel og jord i den tiden. Sex lå liksom i kortene, at vi var tent på hverandre, men det ble likevel lite pratet om. Hadde han bare pratet om det hadde det aldri blitt noe møte nr 2. Slike ensidige kåtpikker har aldri tiltalt meg. Interesse og også tenning på menn forutsetter at de har mer å by på enn sex. Hadde det ikke vært mer hadde jeg ikke hatt sex eller forhold til noen av de jeg har hatt sex med og forhold til. Pikk har alle menn. Anonymkode: 9650b...fbc Det husker jeg fra når vi begynte!😅 Når det var åpenbart at vi var mer enn venner, så kjente begge på en frustrasjon og lyst. Den første ordentlige daten vår var hjemme hos meg, jeg hadde invitert han på pizza som takk for hjelpen med noe greier. Og da hadde vi aldri kysset eller noe sånt. Ingen av oss husker noe av den kvelden, for begge var sykt klar for den andre, begge var frustrert og lysten, men ingen av oss våget å ta det første steget🙈😂😂 Jeg husker det som det var i går😅 Dagen etter avtalte vi å møtes etter min senvakt, skulle bare henge og prate litt, så vi satt oss i hans bil. Og begge kjente på alle følelsene som var inni den bilen, men fremdeles var det ingen av oss som våget, før jeg til slutt spurte når han hadde tenkt å kysse meg🙈 Da var han over meg med en gang😂😂 Plutselige var vi ute av bilen, vi var i et lite skogholt rett ved der jeg bodde, og jeg klamret meg til et tre mens vi hadde sex for første gang🙈🙈😂😂 Det jeg husker nesten best, er dropsene som klirret i esken jeg hadde i jakkelommen🤷♀️🙈😂 Vi hadde plutselig ikke tid til å dra hjem til meg😆 Anonymkode: 64046...43b 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #5 Skrevet 21. august 2024 Vi pratet vel egentlig ikke om sex før vi hadde det… Var vel 7nde date jeg overnattet hos ham. Anonymkode: 0a561...0fb 1
Irak Skrevet 21. august 2024 #6 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det husker jeg fra når vi begynte!😅 Når det var åpenbart at vi var mer enn venner, så kjente begge på en frustrasjon og lyst. Den første ordentlige daten vår var hjemme hos meg, jeg hadde invitert han på pizza som takk for hjelpen med noe greier. Og da hadde vi aldri kysset eller noe sånt. Ingen av oss husker noe av den kvelden, for begge var sykt klar for den andre, begge var frustrert og lysten, men ingen av oss våget å ta det første steget🙈😂😂 Jeg husker det som det var i går😅 Dagen etter avtalte vi å møtes etter min senvakt, skulle bare henge og prate litt, så vi satt oss i hans bil. Og begge kjente på alle følelsene som var inni den bilen, men fremdeles var det ingen av oss som våget, før jeg til slutt spurte når han hadde tenkt å kysse meg🙈 Da var han over meg med en gang😂😂 Plutselige var vi ute av bilen, vi var i et lite skogholt rett ved der jeg bodde, og jeg klamret meg til et tre mens vi hadde sex for første gang🙈🙈😂😂 Det jeg husker nesten best, er dropsene som klirret i esken jeg hadde i jakkelommen🤷♀️🙈😂 Vi hadde plutselig ikke tid til å dra hjem til meg😆 Anonymkode: 64046...43b Fantastisk herlig ❤️😂
kommodevaran Skrevet 21. august 2024 #7 Skrevet 21. august 2024 Tror ikke vi snakket om det i det hele tatt før etter at vi hadde hatt sex. De tre første datene var egentlig ganske platoniske, bare bli kjent og litt småflørting. Første kysset kom midt i tredje daten, da vi begge var sikre på at vi virkelig likte hverandre. Hadde sex på femte date, tror jeg, og det var først etter at vi hadde vært til sengs noen ganger at vi begynte å prate om hva vi liker, hadde lyst til å prøve, osv. Tok ikke lang tid før vi kunne prate om hva som helst. Jeg unngikk nok med vilje å snakke om sex i starten. Syns det er så fort gjort da at det blir kåtheten som styrer, framfor å faktisk bli kjent med personen. Plutselig har man liksom hatt sex med noen man knapt kjenner, og så er man brått i et forhold, og finner kanskje ut senere at dette overhodet ikke funker og det blir problematisk å komme seg ut. For ikke å snakke om alle gangene det har vært dirtytalk med menn som lover å gi meg "den beste natten i mitt liv, skal gjøre ditten og datten, orgasme etter orgasme", og så treffes man og det er bare tafatte greier. Selv om man vet å ta det de sier med en klype salt, så blir det jo litt skuffende likevel 😅 så syns det var like greit å la slik prat ligge til senere.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #8 Skrevet 21. august 2024 Med nåværende kjæreste, så begynte det med vennskap (i en større gjeng med felles bekjente), hvor han la meg til på snap. God kjemi, men kun vennskapelig. Vi snappet litt (igjen vennskapelig). Økende interesse. En dag tok han initiativ til å møtes hos han. Kjente litt på noe mer, og var da usikker på hva han kjente på. Skjedde ikke noe mer. Så var vi på en date til, kysset. Tredje date, så snakket vi om sex, men ble ikke noe da fordi vi ikke hadde kondom tilgjengelig, men rotet en del uten penetrering/oral sex (mer tafsing). Så da ble det ganske åpenbart for oss begge på fjerde date at det ble sex. Snakket en del om sex i mellom der, før vi faktisk hadde sex Anonymkode: 03f41...6bb
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #9 Skrevet 21. august 2024 Ikke sikkert jeg faller innenfor den kategorien du mener, men vi møttes på Tinder, chattet/snappet i noen uker og møttes de 3 første gangene på cafe og restaurant uten å snakke om sex en eneste gang. Helt til vi hadde gått hjer til vårt og kommet hjem etter date nr 3 og begge to bare... Hvorfor ble han ikke med meg hjem egentlig 😂 Da kom han hjem til meg med en gang og vi lå sammen ganske kjapt etter det 🤪 Men nei, vi snakket ikke om det før det skjedde naturlig. Anonymkode: df665...c30
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #10 Skrevet 21. august 2024 Jeg snakker ikke om sex før jeg har begynt å ha sex med vedkommende. Anonymkode: 53f37...334
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #11 Skrevet 21. august 2024 Snakket ikke om det, før vi hadde det på 3. date Anonymkode: e0227...511
SPOCA Skrevet 21. august 2024 #12 Skrevet 21. august 2024 (endret) Vi snakket aldri om sex, vi bare hadde det, og deretter snakket om det. Men forholdet startet ikke med sex (ons osv). Vi møttes på Tinder, snakket aldri om sex da. Vi delte snap med hverandre, hvor ingen av oss sa eller gjorde noe seksuelt. Deretter møttes vi på date. På første date, som varte i 13 timer, snakket vi om alt og ingenting, men ikke sex. Vi snakket om politikk, sønnen hans, interesser, samfunnsspørsmål, jobb osv. Vi var på kino og spilte brettspill. På andre date inviterte han meg på hjemmelaget middag og brettspill. Han fulgte meg til bussen, ingenting seksuelt, men han benflørtet litt. Vi avtalte tredje date allerede neste dag. På kvelden, da jeg var kommet hjem, hintet jeg om et kyss, og han bare sendte et smil. Og så hadde vi tredje date, hvor vi snakket litt, jeg var nervøs og sjenert. Han sa; "jo, det var noe jeg skulle gjøre", og så kysset han meg. Det utviklet seg raskt, det smalt skikkelig, vi kastet oss over hverandre, og så hadde vi sex sånn ca tre ganger. Og etter det forsto vi at vi for det første var ekstremt kompatible både mentalt, psykisk, fysisk og seksuelt. Og siden har det vært oss. Endret 21. august 2024 av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #13 Skrevet 21. august 2024 Vi møttes på Fetlife hvor vi begge hadde profiler med mye overlapp i preferanser. Og vi snakka ikke om sex i starten. Vi visste jo allerede at det trolig var match seksuelt, så det var ikke det som var viktig å utforske. Vi snakka om hva vi likte å gjøre i helgene. Og om hvordan vi ser på livet. Ikke jobb men andre ting. Mens vi satt i en cafe og drakk te og mocktail (som i seg selv kan tolkes litt seksuelt; ingen bør gjøre sånt vi liker med rus innabords, og mange drikker lite av den grunn). Vi flørta ikke eksplisitt. Vi likte hverandres nærvær og å prate ilag. Han bare tok handa mi et øyeblikk og jeg likte den kontakten. Så sa han at han ville lage middag til meg og praten gikk om vanlige ting på matbutikken. Så dro vi hjem til meg og begge følte det samme (vi har snakka om det) at et helt magisk kyss var i emming. Og det var magisk. Så sa jeg at jeg ville gjøre noe av det vi har til felles. Og det var absolutt minst like magisk. Så lagde han den middagen og holdt rundt meg på sånn kjærestevis, og vi avtalte et slag minigolf neste dag som var veldig gøy med ham selv om sånt er litt kjedelig med andre, hehe. Da skjønte jeg at vi var blitt betatt ❤️ Anonymkode: 4f66c...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå