AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #21 Del Skrevet 23. august 2024 Ser den. Og jeg vet jeg kan være krevende. Men jeg har blitt såret før og når han tar avgjørelser som jeg ikke er enig i og som han har sagt i to år han skal endre på, påvirker det forholdet vårt og mine følelser til han siden jeg blir usikker på om jeg kan stole hundre prosent på han. Når vi har en avtale her mener jeg den må holdes i stedet for at han hopper når exn sier hopp. Det å holde seg til planlagte planer vi har inngått er også en tillit. Brytes den gang på gang så mener jeg det viser at han står opp for exn sine planer og ikke det vi prøver å få til å fungere her. Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23. august 2024 #22 Del Skrevet 23. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser den. Og jeg vet jeg kan være krevende. Men jeg har blitt såret før og når han tar avgjørelser som jeg ikke er enig i og som han har sagt i to år han skal endre på, påvirker det forholdet vårt og mine følelser til han siden jeg blir usikker på om jeg kan stole hundre prosent på han. Når vi har en avtale her mener jeg den må holdes i stedet for at han hopper når exn sier hopp. Det å holde seg til planlagte planer vi har inngått er også en tillit. Brytes den gang på gang så mener jeg det viser at han står opp for exn sine planer og ikke det vi prøver å få til å fungere her. Anonymkode: 7548b...f22 Kan du ikke se han prøver da? Han er vel bare en mann, gi han litt slakk, det kommer du lenger med enn hvis du er kjerringa med kjeppen! Endret 23. august 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #23 Del Skrevet 23. august 2024 Ja, sant. Men det er en indre kamp og jeg er så sjalu og sint rett og slett fordi jeg er redd for å bli såret igjen og igjen,slik jeg har opplevd gjennom livet. Det er et skjold jeg har og prøver å kontrollere situasjonen. Derfor føles det håpløst når jeg merker jeg ikke har kontroll enda jeg gir beskjed om hva som skal til for at jeg slapper av. Mulig jeg er kontrollfrik men er redd for å bli sveket Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23. august 2024 #24 Del Skrevet 23. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, sant. Men det er en indre kamp og jeg er så sjalu og sint rett og slett fordi jeg er redd for å bli såret igjen og igjen,slik jeg har opplevd gjennom livet. Det er et skjold jeg har og prøver å kontrollere situasjonen. Derfor føles det håpløst når jeg merker jeg ikke har kontroll enda jeg gir beskjed om hva som skal til for at jeg slapper av. Mulig jeg er kontrollfrik men er redd for å bli sveket Anonymkode: 7548b...f22 Det er noe som heter at det du fokuserer mer på blir det mer av. Redselen for å bli sveket medfører ofte påfølgende svik, man blir så redd at det ødelegger for en selv. Redd for at noen kan svikte kan føre til at det er så ubehagelig at de lyver for å skjule for å slippe bråk, og da er det i gang. Du kan vel slutte å trampe i gulvet for å få viljen din - det blir jo bare støy av slikt. Diktatorer har gjerne makt og prøver å holde kontroll fordi de er redd, men de er ikke elsket og det gjøres opprør etterhvert, vet du Ikke ta den helt personlig da! Endret 23. august 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #25 Del Skrevet 23. august 2024 Jeg mener at det er viktig å tolke kortene i beste mening for om ikke så blir man jo så bekymret. Empress er et kort som handler om å ha omsorg og kjærlighet til andre og seg selv. og skape et godt liv sammen med noen gjennom å vise kreativitet, omsorg, forståelse og vishet. Hun er god og snill og kjenner til sin egen verdi. Hun er så klart veldig omsorgsfull rundt barn, også de som ikke er hennes egne. Et samliv som preges av slike holdninger lover så klart veldig godt. Det kan jo være at kortet er som et råd til dere. Kansje minst en av dere trenger å være mer godhjertet Anonymkode: 51ed3...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #26 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, sant. Men det er en indre kamp og jeg er så sjalu og sint rett og slett fordi jeg er redd for å bli såret igjen og igjen,slik jeg har opplevd gjennom livet. Det er et skjold jeg har og prøver å kontrollere situasjonen. Derfor føles det håpløst når jeg merker jeg ikke har kontroll enda jeg gir beskjed om hva som skal til for at jeg slapper av. Mulig jeg er kontrollfrik men er redd for å bli sveket Anonymkode: 7548b...f22 Er det din sjalusi som er årsaken til usikkerheten du føler rundt hans eks og hans barn da? Han er jo kjæresten din nå. Kansje det er du som må være mer som empress. Anonymkode: 51ed3...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #27 Del Skrevet 23. august 2024 Empress opp ned har sjalu kvaliteter, faktisk. Da må man jo finne ut hvordan man får det bedre. Hvordan kvitte seg med de sårene som gjør at man ikke stoler på andre osv. Anonymkode: 51ed3...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #28 Del Skrevet 23. august 2024 Lawyam skrev (30 minutter siden): Det er noe som heter at det du fokuserer mer på blir det mer av. Redselen for å bli sveket medfører ofte påfølgende svik, man blir så redd at det ødelegger for en selv. Redd for at noen kan svikte kan føre til at det er så ubehagelig at de lyver for å skjule for å slippe bråk, og da er det i gang. Du kan vel slutte å trampe i gulvet for å få viljen din - det blir jo bare støy av slikt. Diktatorer har gjerne makt og prøver å holde kontroll fordi de er redd, men de er ikke elsket og det gjøres opprør etterhvert, vet du Ikke ta den helt personlig da! Akkurat det du sier om at han lyver fordi han vil unngå at jeg blir sint, stemmer. Det har han sagt og det er et av problemene. Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #29 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Akkurat det du sier om at han lyver fordi han vil unngå at jeg blir sint, stemmer. Det har han sagt og det er et av problemene. Anonymkode: 7548b...f22 Du bør kanskje vurdere om du vil bruke resten av livet til å forsøke å gjøre ham til noen han ikke er, slite deg ut underveis, eller sette deg ned og tenke hva det er du egentlig vil. Du sier det er hus og barn og ikke bare å gå, nei da får du tenke over om ikke dette egentlig er en helt grei situasjon og om du kan gjøre noe med kravene eller forventningene dine. Kanskje du innser at dette kunne du levd med hvis det blir slutt? Og hvis ikke, så får dere dele de barna og det huset, og finne deres måter å bli lykkelige på. For jeg tror ikke han har det bra heller, som må trippe på tå rundt deg for ikke å gjøre deg sint. Anonymkode: 3757b...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #30 Del Skrevet 23. august 2024 Takk for tilbakemeldinger❤️ Dette er en vanskelig situasjon for begge to. Han går ned i vekt og sliter skikkelig når vi holder på slik som dette. Vi har det som sagt helt fantastisk sammen helt til disse situasjonene oppstår. Og da er det jeg som sier ifra. Jeg har aldri møtt en mann som han og er takknemlig for det, samtidig gnager det i meg at han er like 'snill'/tøffel for exn enda. Jeg kjenner langt inn i hjerterota at jeg elsker han og jeg vet han gjør det samme, allikevel kommer snikende tanker og det blir en kamp mellom hode og hjerte som forvirrer meg. Ang tarot så fikk jeg: Først fem sverd, deretter keiserinnen og tre beger. Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #31 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for tilbakemeldinger❤️ Dette er en vanskelig situasjon for begge to. Han går ned i vekt og sliter skikkelig når vi holder på slik som dette. Vi har det som sagt helt fantastisk sammen helt til disse situasjonene oppstår. Og da er det jeg som sier ifra. Jeg har aldri møtt en mann som han og er takknemlig for det, samtidig gnager det i meg at han er like 'snill'/tøffel for exn enda. Jeg kjenner langt inn i hjerterota at jeg elsker han og jeg vet han gjør det samme, allikevel kommer snikende tanker og det blir en kamp mellom hode og hjerte som forvirrer meg. Ang tarot så fikk jeg: Først fem sverd, deretter keiserinnen og tre beger. Anonymkode: 7548b...f22 Er det hele legget du ikke delte først? Kan lære deg at ingen kort er en øy, de henger sammen, og de kortene her sammen forteller mer. For meg ser det sånn ut. Fem sverd: noen er besatt på å ha siste ord, selv om det fører til at noen andre føler seg tråkket ned (dynamikken mellom deg og din mann) Keiserinnen her forteller meg at du burde virkelig opptre mer som henne, for deg og din partner, og det betyr at du også må ta valg og sette grenser for deg. Den oppførselen din nå, dynamikken deres er skadelig. 3 beger tror jeg skjer hvis du foretar den endringen du trenger for din egen del. Se inn i deg selv og granske egne motiver, følelser, intensjoner så kan dere få det riktig fint tror jeg. Anonymkode: 3757b...a7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #32 Del Skrevet 23. august 2024 Ja, beklager, glemte å ta med dette i hovedinnlegget. Hodet henger ikke med om dagen slik situasjonen er nå Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #33 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja, beklager, glemte å ta med dette i hovedinnlegget. Hodet henger ikke med om dagen slik situasjonen er nå Anonymkode: 7548b...f22 Jeg tror dette kun kan løse seg ved at du innser og aksepterer hvem han er, Derfra er det to veier.. enten godtar du det han tilbyr og finner fred, eller så går dere fra hverandre. Anonymkode: 3757b...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #34 Del Skrevet 23. august 2024 Takk for at dere tok dere bryet med å få meg til å våkne litt❤️ God helg ønskes dere❤️ Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #35 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 12.05): Takk for svar. I kampens hete har han sagt jeg må ned fra min hvite hest. Han prøver og prøver for å gjøre meg tilfreds, jeg ser det. Men til syvende og sist, jeg trenger ikke alt dette han gjør, jeg trenger det ene jeg ber om. Han kompenserer nok for å blidggjøre meg på alle mulige måter, men jeg ber om å få en ting på plass., ikke alle mulige andre handlinger. Og det har jeg som sagt gjort i lang lang tid. Problemet mitt er og gi 100 prosent til han når jeg føler jeg ikke kommer noe videre. For det jeg har bedt om blir ikke endret. Slik at vi kan bli mer sammensveiset og jeg trygg. Ord og handling må harmonere på alle plan. Når det er en ting jeg føler er uoppgjort er det nok til at vi havner der vi er nå for min del og tankespinnet mitt er i gang. Han har løyet til meg før så jeg er livredd for at det skal skje igjen. Men kjærligheten vi har til hverandre er veldig sterk. Kan jeg spørre deg rett ut: Er han til å stole på? Anonymkode: 7548b...f22 Da må du nok ned fra den hesten. Jeg kan ikke mye om tarot bare såpass mye at keiserinnen er at du ikke er lett å .. tilfredsstille (mener ikke sex) Anonymkode: b69d7...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #36 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da må du nok ned fra den hesten. Jeg kan ikke mye om tarot bare såpass mye at keiserinnen er at du ikke er lett å .. tilfredsstille (mener ikke sex) Anonymkode: b69d7...473 Det stemmer. Jeg er ei trollkjerring med litt for bestemte meninger Anonymkode: 7548b...f22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23. august 2024 #37 Del Skrevet 23. august 2024 (endret) Hvordan enn ser det. Her ønsker hun å få oppmerksomhet og omsorg og det er nåsituasjonen og da er det ikke at hun er omsorgsfull eller må bli mer omsorgsfull som man tolker kortet som. Hun vil ha mer omsorg og krever det av mannen; derfor Empress, bare at empress troner når hun gjør det og så drar hun 5 sverd med inn som belastning fordi det er pga det hun 'ble slik' og så ønsker hun, sikkert lagt som fremtid da legget ble lagt, men det hjelper ikke når det ikke er hokus pokus med kortene, det blir uansett et ønske, håp, tro om fremtiden eller hva noen frykter som legger seg dit. Det kommer ikke av seg selv noenting og spesielt ikke hvis ikke alt er idyll, og med hetsketeknikk, så... Av det lille kortlegget ser man det man skal se av kortene, et innblikk i menneskesinnet og det man ser er at det ligger nok info der til at vi trygt kan fortelle; plukk vegg det gamle mønsteret, kom ned av tronen, og så kan resultatet bli det ønskede. Altså legg bort de 5 sverdene du bærer med deg fra før, ikke bruk de hvertfall, fordi da gjør de Empressen litt mindre 'skremmende' fordi de er våpen som hun bruker 'jeg har blitt sveket før'. Hun håper på gode ting, så plukk bort det i legget som ikke gir god effekt. Vær mer i nuet enn i fortid og frykt for fremtid. Ikke la frykten styre deg. Vær 'tilstede' og lytt til han mer enn til din indre uro så tror jeg han trives bedre rundt deg.. Det får deg på sikt til å føle deg tryggere. Stå mot det frykten forteller deg at du trenger fordi du trenger ikke at han ikke skal hjelpe eksen, du trenger å vite at han er glad i deg og ikke svikter deg, men hvorfor skulle han det hvis han har det godt hos deg? Det vil være avhengig av mannens respons da, så da må vi jo se på han om hvor han er i dag. Du kan jo legge samme antall kort på han du, siden vi ikke vet hvem han er. Og så kan vi tolke han og si hva han må få bort hvis det er noe og ved å få informasjon om han så vet hun også hvordan han kan 'angripes' for å få orden her. Det kan hun få uten kort hvis hun lytter mer enn tramper, men hvis man må bruke kort for å få innsikt og ikke lytte så må man lytte til kortene da... Så langt forholder vi oss bare til henne når det er henne det er lagt på, men han har altså og et ord med i laget. En meg-tilnærming hjelper lite når sak omhandler flere hvis det skal handle om å få et bedre forhold. Da må de jo danse i takt. Hun kan ikke herske alene i kongeriket, så hva har mannen å si mtp hans ønsker? Du er ikke alene om rettigheter til følelser, meninger og han er ikke deg Har du glemt det litt? Når du lar følelsene og frykten ta overhånd? Ikke! Hele kortlegget lyser jo med varsellamper og sier; try a new way honey. Dette er medvirkende til uro i forholdet, men tarot forteller aldri hvordan det går, hvis man tar mot infoen den gir, den gir bare pekepinner på hvor man står og når du vet hvor du står vet du også om du skal bli stående eller om hvor du bør bevege deg for å komme bedre ut av det - for fremtiden! Men spør partneren din om hvordan han vil danse også ellers vil noen bli tråkket på foten... Endret 24. august 2024 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23. august 2024 #38 Del Skrevet 23. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det stemmer. Jeg er ei trollkjerring med litt for bestemte meninger Anonymkode: 7548b...f22 Trollkjerringer får trollmenn eller vettaskremte menn som lister seg på tå. Bort med sjalusien din. Det handler om usikkerhet og den usikkerheten har ført mange oppi situasjoner hvor menn ikke orker leve på tå hev. Han valgte da deg. Eksen er en han hjelper litt av og til, og en kan like det eller ikke, men lage støy pga det gjør hjemmet ditt til et sted han kommer for å få klager og hos eksen får han sikkert takk for hjelpen. Konkurrer med eksen med å holde deg rolig vel om du må, hun er jo ingen reell konkurrent. Endret 23. august 2024 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #39 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 9.28): Takk for tilbakemeldinger❤️ Dette er en vanskelig situasjon for begge to. Han går ned i vekt og sliter skikkelig når vi holder på slik som dette. Vi har det som sagt helt fantastisk sammen helt til disse situasjonene oppstår. Og da er det jeg som sier ifra. Jeg har aldri møtt en mann som han og er takknemlig for det, samtidig gnager det i meg at han er like 'snill'/tøffel for exn enda. Jeg kjenner langt inn i hjerterota at jeg elsker han og jeg vet han gjør det samme, allikevel kommer snikende tanker og det blir en kamp mellom hode og hjerte som forvirrer meg. Ang tarot så fikk jeg: Først fem sverd, deretter keiserinnen og tre beger. Anonymkode: 7548b...f22 Konflikter etterfulgt av feiring. Keiserinnen kan ofte stå for fertilitet og graviditet, og siden 3 beger kom i etterkant så vet jeg ikke om det kan være mulighet for det? Det er uansett fine kort. Anonymkode: 0c7bd...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #40 Del Skrevet 28. august 2024 Dette kortet er mitt favorittkort og nesten udelt positivt når det kommer opp, uansett spørsmål. ♥️ Anonymkode: 44a9b...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå