AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg fikk tarot kortet keiserinnen ang fremtid. Samboeren min og jeg står i en krevende tid nå. Er det er godt kort for fremtiden? (Nybegynner) Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #2 Del Skrevet 21. august 2024 Men hva er spørsmålet, er det din fremtid, deres fremtid? Keiserinnen er et fint kort, det står for omsorg, ta vare på hverandre gjensidig, komme nærmere hverandre og ha god forståelse for hverandre. I mange tilfeller står det også for graviditet. Anonymkode: 3757b...a7c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #3 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva er spørsmålet, er det din fremtid, deres fremtid? Keiserinnen er et fint kort, det står for omsorg, ta vare på hverandre gjensidig, komme nærmere hverandre og ha god forståelse for hverandre. I mange tilfeller står det også for graviditet. Anonymkode: 3757b...a7c Vår fremtid ja Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men hva er spørsmålet, er det din fremtid, deres fremtid? Keiserinnen er et fint kort, det står for omsorg, ta vare på hverandre gjensidig, komme nærmere hverandre og ha god forståelse for hverandre. I mange tilfeller står det også for graviditet. Anonymkode: 3757b...a7c Takk for tilbakemelding🥰 Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #5 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vår fremtid ja Anonymkode: 7548b...f22 Det er et fint kort for deres fremtid, dyrk forholdet, fokuser på gjensidig forståelse og respekt, varme, omtanke, dere kommer hverandre nærmere. Lykke til Anonymkode: 3757b...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er et fint kort for deres fremtid, dyrk forholdet, fokuser på gjensidig forståelse og respekt, varme, omtanke, dere kommer hverandre nærmere. Lykke til Anonymkode: 3757b...a7c Takk, håper det stemmer❤️. Akkurat nå er det tungt og mørkt Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #7 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Takk, håper det stemmer❤️. Akkurat nå er det tungt og mørkt Anonymkode: 7548b...f22 Få frem det gode, trygge, og varme, mulig det er en beskjed til deg om å starte å dra lasset mot noe bedre så vil han følge etter. Anonymkode: 3757b...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #8 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Få frem det gode, trygge, og varme, mulig det er en beskjed til deg om å starte å dra lasset mot noe bedre så vil han følge etter. Anonymkode: 3757b...a7c Jeg prøver og jeg har vært tålmodig veldig lenge❤️ Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #9 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg prøver og jeg har vært tålmodig veldig lenge❤️ Anonymkode: 7548b...f22 Og det skjer ingenting? Eller jeg mener, svarer han på at du strekker ut en hånd, strekker han seg mot deg og? ❤️ Anonymkode: 3757b...a7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #10 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og det skjer ingenting? Eller jeg mener, svarer han på at du strekker ut en hånd, strekker han seg mot deg og? ❤️ Anonymkode: 3757b...a7c Han viser mye kjærlighet i handling ovenfor meg og han prøver, bare ikke helt optimalt slik jeg ser det, slik at siste innspurt ikke gjør meg fornøyd (ift trygghet/overbevisning/ holde hva han lover. Som involverer moren til barnet hans) Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 21. august 2024 #11 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk tarot kortet keiserinnen ang fremtid. Samboeren min og jeg står i en krevende tid nå. Er det er godt kort for fremtiden? (Nybegynner) Anonymkode: 7548b...f22 Hvorfor ikke bare spille vri-åtter eller lotto? Tarot er svindel…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #12 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han viser mye kjærlighet i handling ovenfor meg og han prøver, bare ikke helt optimalt slik jeg ser det, slik at siste innspurt ikke gjør meg fornøyd (ift trygghet/overbevisning/ holde hva han lover. Som involverer moren til barnet hans) Anonymkode: 7548b...f22 Det kan hende at du har høyere krav enn han kan innfri, har du tenkt på det, at den kjærlighet han viser deg, er den han har? Anonymkode: 3757b...a7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #13 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det kan hende at du har høyere krav enn han kan innfri, har du tenkt på det, at den kjærlighet han viser deg, er den han har? Anonymkode: 3757b...a7c Sant det. Han føler han gir mye og jeg ser og merker det godt også. Det er den ene tingen jeg skulle ønske ble endret til det bedre men han får det ikke helt til slik jeg skulle ønske. Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. august 2024 #14 Del Skrevet 21. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sant det. Han føler han gir mye og jeg ser og merker det godt også. Det er den ene tingen jeg skulle ønske ble endret til det bedre men han får det ikke helt til slik jeg skulle ønske. Anonymkode: 7548b...f22 Det er det som kjennetegner Empressen; hun sitter på en trone og da advarer også kortet mot kravene om omsorg som kan være overmåte store tanker om egne behov og egenomsorg. Alle kort kan både advare og oppmuntre. Om HAN kom opp som Emperor i et legg så ville han i dag vært din likemann, men alene som Emperor kunne det handle om maktmisbruk og dominans om egenskapen om du ikke ansås som likeverdig. Hvis du ikke hadde veldig stort omsorgsbehov på egne vegne og du ikke hadde klaget på mangler hos han ville kortet vist at du var overøsende selv og brukte din makt riktig, men dette er spørsmål om du får mer makt på et vis og det setter han i en svakere posisjon enn om du ser på han som en Empress og da er han redusert til en tjener. Du er den krevende part. Du spør om fremtid, men kortene forteller ikke om fremtiden selv om man spør om det så det svarer med hva du ønsker for fremtiden eller frykter eller tror eller drømmer om og da får du opp; søker omsorg som Empress... Du kommer neppe å få det hvis det er en innbildning om at det er din rett, fordi du troner i at du har rett å få dine behov dekket fordi han som undersått vil da føle at han er ansatt ved hoffet for å 'skje din vilje', men nå er du inni deg selv og leser så der kan man finne mye som ikke hjelper deg noe å sjekke via tanker eller tarot eller hvem som helst som er villig til å grave i deg for å se hva gull du finner eller ikke finner om han? Hvis jeg lurer på om naboen min har noe gull i haven, hvorfor skulle jeg bruke energien min på å lete i min egen have? Hvorfor forteller ingen deg at du leter på feil sted hvis du lurer på hva han kan bidra med? Ser du ikke problemet? Ser du ikke at du må spørre han om han har gull å gi? Enten ved å spørre direkte eller ved å se hva han har å gi av omsorg eller hva som må til via kort, men ikke hos deg. Når du så har funnet ut noe om han, så kan du bruke tid på å finne en løsning som er konstruktiv og hvis det er noe du kan gjøre for at han skal dele ut noe gull eller beholde det selv, må du finne ut hvordan du vil respondere på det, men det skjer IKKE ved å grave i deg selv eller spørre alle som gidder legge kort på deg eller fremtiden din fordi da er du bare inni et hamsterhjul og svirrer og han står utenfor og ser deg snurre... Du må ikke gjøre dette mot deg selv! Endret 22. august 2024 av Lawyam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #15 Del Skrevet 22. august 2024 Lawyam skrev (11 timer siden): Det er det som kjennetegner Empressen; hun sitter på en trone og da advarer også kortet mot kravene om omsorg som kan være overmåte store tanker om egne behov og egenomsorg. Alle kort kan både advare og oppmuntre. Om HAN kom opp som Emperor i et legg så ville han i dag vært din likemann, men alene som Emperor kunne det handle om maktmisbruk og dominans om egenskapen om du ikke ansås som likeverdig. Hvis du ikke hadde veldig stort omsorgsbehov på egne vegne og du ikke hadde klaget på mangler hos han ville kortet vist at du var overøsende selv og brukte din makt riktig, men dette er spørsmål om du får mer makt på et vis og det setter han i en svakere posisjon enn om du ser på han som en Empress og da er han redusert til en tjener. Du er den krevende part. Du spør om fremtid, men kortene forteller ikke om fremtiden selv om man spør om det så det svarer med hva du ønsker for fremtiden eller frykter eller tror eller drømmer om og da får du opp; søker omsorg som Empress... Du kommer neppe å få det hvis det er en innbildning om at det er din rett, fordi du troner i at du har rett å få dine behov dekket fordi han som undersått vil da føle at han er ansatt ved hoffet for å 'skje din vilje', men nå er du inni deg selv og leser så der kan man finne mye som ikke hjelper deg noe å sjekke via tanker eller tarot eller hvem som helst som er villig til å grave i deg for å se hva gull du finner eller ikke finner om han? Hvis jeg lurer på om naboen min har noe gull i haven, hvorfor skulle jeg bruke energien min på å lete i min egen have? Hvorfor forteller ingen deg at du leter på feil sted hvis du lurer på hva han kan bidra med? Ser du ikke problemet? Ser du ikke at du må spørre han om han har gull å gi? Enten ved å spørre direkte eller ved å se hva han har å gi av omsorg eller hva som må til via kort, men ikke hos deg. Når du så har funnet ut noe om han, så kan du bruke tid på å finne en løsning som er konstruktiv og hvis det er noe du kan gjøre for at han skal dele ut noe gull eller beholde det selv, må du finne ut hvordan du vil respondere på det, men det skjer IKKE ved å grave i deg selv eller spørre alle som gidder legge kort på deg eller fremtiden din fordi da er du bare inni et hamsterhjul og svirrer og han står utenfor og ser deg snurre... Du må ikke gjøre dette mot deg selv! Takk for svar. I kampens hete har han sagt jeg må ned fra min hvite hest. Han prøver og prøver for å gjøre meg tilfreds, jeg ser det. Men til syvende og sist, jeg trenger ikke alt dette han gjør, jeg trenger det ene jeg ber om. Han kompenserer nok for å blidggjøre meg på alle mulige måter, men jeg ber om å få en ting på plass., ikke alle mulige andre handlinger. Og det har jeg som sagt gjort i lang lang tid. Problemet mitt er og gi 100 prosent til han når jeg føler jeg ikke kommer noe videre. For det jeg har bedt om blir ikke endret. Slik at vi kan bli mer sammensveiset og jeg trygg. Ord og handling må harmonere på alle plan. Når det er en ting jeg føler er uoppgjort er det nok til at vi havner der vi er nå for min del og tankespinnet mitt er i gang. Han har løyet til meg før så jeg er livredd for at det skal skje igjen. Men kjærligheten vi har til hverandre er veldig sterk. Kan jeg spørre deg rett ut: Er han til å stole på? Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #16 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for svar. I kampens hete har han sagt jeg må ned fra min hvite hest. Han prøver og prøver for å gjøre meg tilfreds, jeg ser det. Men til syvende og sist, jeg trenger ikke alt dette han gjør, jeg trenger det ene jeg ber om. Han kompenserer nok for å blidggjøre meg på alle mulige måter, men jeg ber om å få en ting på plass., ikke alle mulige andre handlinger. Og det har jeg som sagt gjort i lang lang tid. Problemet mitt er og gi 100 prosent til han når jeg føler jeg ikke kommer noe videre. For det jeg har bedt om blir ikke endret. Slik at vi kan bli mer sammensveiset og jeg trygg. Ord og handling må harmonere på alle plan. Når det er en ting jeg føler er uoppgjort er det nok til at vi havner der vi er nå for min del og tankespinnet mitt er i gang. Han har løyet til meg før så jeg er livredd for at det skal skje igjen. Men kjærligheten vi har til hverandre er veldig sterk. Kan jeg spørre deg rett ut: Er han til å stole på? Anonymkode: 7548b...f22 Men snakk med ham da? Det virker dessverre som at du trenger eller krever noe han ikke er i stand til gi eller vet han skal gi, har du snakket med ham om den ene tingen det gjelder? Hvis det skorter og behovet er så stort at det ødelegger din livskvalitet så må du tenke over det også. Anonymkode: 3757b...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #17 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men snakk med ham da? Det virker dessverre som at du trenger eller krever noe han ikke er i stand til gi eller vet han skal gi, har du snakket med ham om den ene tingen det gjelder? Hvis det skorter og behovet er så stort at det ødelegger din livskvalitet så må du tenke over det også. Anonymkode: 3757b...a7c Vi har snakket om det flere ganger og han lover endring. Jeg har vært tålmodig med dette i over to år og ting gjør meg usikker og tankene spinner når det enda ikke er gjort noe med. Han viser som sagt i handling og ord hva jeg betyr. Jeg venter og venter mens han gjør så godt han kan, mens jeg venter på det avgjørende for at han skal bevise at han står på for oss og at han faktisk forstår og hører på det jeg sier for å få 'fred'. Når det ikke har skjedd enda blir jeg usikker på fremtiden. Jeg er sikker på at han er sjelevennen min, men hvor langt skal det gå. Derfor er valget mitt så vanskelig for å gi alt eller ikke. Dette forholdet henger nok mest på mine skuldre nå. Samtidig ødelegger jeg med å gå å være så usikker. Men jeg trenger trygghet 100 prosent. Vi har hus og dine/mine barn,så det er ikke lett og bare gå fra alt dette. Etter årelang psykisk påkjenning fra min ex er denne mannen en drøm i forhold. Men hvis jeg betyr så mye for han, hvorfor endrer han seg da ikke med den siste biten som faktisk kan redde forholdet i stedet for å stå på pinne for sin ex/barnemor? Anonymkode: 7548b...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. august 2024 #18 Del Skrevet 22. august 2024 (endret) Han må, han bør, du vil, du krever, du trenger. Empress som vil han skal stå på pinne for henne og ikke eksen. Han skal ikke måtte stå på pinne for noen han! Han gjør sikkert så godt han kan. Endret 22. august 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #19 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vi har snakket om det flere ganger og han lover endring. Jeg har vært tålmodig med dette i over to år og ting gjør meg usikker og tankene spinner når det enda ikke er gjort noe med. Han viser som sagt i handling og ord hva jeg betyr. Jeg venter og venter mens han gjør så godt han kan, mens jeg venter på det avgjørende for at han skal bevise at han står på for oss og at han faktisk forstår og hører på det jeg sier for å få 'fred'. Når det ikke har skjedd enda blir jeg usikker på fremtiden. Jeg er sikker på at han er sjelevennen min, men hvor langt skal det gå. Derfor er valget mitt så vanskelig for å gi alt eller ikke. Dette forholdet henger nok mest på mine skuldre nå. Samtidig ødelegger jeg med å gå å være så usikker. Men jeg trenger trygghet 100 prosent. Vi har hus og dine/mine barn,så det er ikke lett og bare gå fra alt dette. Etter årelang psykisk påkjenning fra min ex er denne mannen en drøm i forhold. Men hvis jeg betyr så mye for han, hvorfor endrer han seg da ikke med den siste biten som faktisk kan redde forholdet i stedet for å stå på pinne for sin ex/barnemor? Anonymkode: 7548b...f22 Godt mulig at det du ber om aldri kommer. Anonymkode: 3757b...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. august 2024 #20 Del Skrevet 22. august 2024 (endret) Det fungerer sjelden med 'det er din feil at jeg har det vondt, jeg lider pga deg, vi hadde hatt det godt hvis det ikke var pga deg'. Gi noen dårlig samvittighet eller påføre dem skyld eller skam er ikke vei å gå. Det gjør motpart svakere og styrker aldri et forhold, hverken familiære eller vennskapsforhold. Det svekker og den hamrende part er den ødeleggende part. https://www.webpsykologen.no/video/kontrollere-andre-med-skyldfolelse/ Endret 22. august 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå