Gå til innhold

Noen som har tatr brystløft med silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Del gjerne erfaringer på godt og vondt.

Nærmer seg operasjon og kjenner jeg gruer meg!

Skal ta brystløft med silikon under muskelen.

Og redd det skal være utholdelig helt forferdelig vondt etterpå. Hvordan var dere etter operasjonen?

Hvordan var smertene?

Resultatet?

Grodde det fort og fint?

Når gikk de verste smertene over?

Når ble arret mindre synlig?

Komplikasjoner?

Mindre komplikasjoner under muskelen i forhold til innkapsling?

Sliter de i stykker muskelen og legger silikonen under eller hva?

Tror det er det jeg gruer meg aller mest til.

Noen  som angrer?

Veldig fornøyd?

Skal ha Motiva runde, hva har dere?

Ville dere byttet eller fornøyd?

Når var dere klar for å være på bena og gjøre ting? Hvordan er det og kle av og på seg? Sove? dusje osv?

Kjøre bil?

Anonymkode: c2bec...cba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg har, men jeg husker ikke så mye detaljer rundt det. Tok under muskelen, og synes ikke det var noe vondt i det hele tatt. Kjørte bil dagen etter tror jeg? Var ikke noe problem med noe, annet enn løfting. Hadde en 3-åring, så var jo litt styr, men han skjønte mamma ikke kunne løfte på noen uker. Var på konsert samme uka 😊

Angrer overhodet ikke, et av de beste valgene jeg har tatt. Det er noen år siden jeg tok, men arrene er fortsatt litt synlige, så de forsvinner vel aldri. Men har utrolig fine pupper og det ga meg mye selvtillit. Var for min egen del, har ingen mann eller datet noe særlig etterpå. Mistet litt følelsen i den ene brystvorta, men det er litt bedre nå, så mulig den kommer tilbake helt 🤷‍♀️

Anonymkode: bef27...456

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har, men jeg husker ikke så mye detaljer rundt det. Tok under muskelen, og synes ikke det var noe vondt i det hele tatt. Kjørte bil dagen etter tror jeg? Var ikke noe problem med noe, annet enn løfting. Hadde en 3-åring, så var jo litt styr, men han skjønte mamma ikke kunne løfte på noen uker. Var på konsert samme uka 😊

Angrer overhodet ikke, et av de beste valgene jeg har tatt. Det er noen år siden jeg tok, men arrene er fortsatt litt synlige, så de forsvinner vel aldri. Men har utrolig fine pupper og det ga meg mye selvtillit. Var for min egen del, har ingen mann eller datet noe særlig etterpå. Mistet litt følelsen i den ene brystvorta, men det er litt bedre nå, så mulig den kommer tilbake helt 🤷‍♀️

Takk for svar!

Ja det savnet etter fine pupper og den selvtilitten savner jeg. Hadde så fine før amming og mye vektnedgang der brystene forsvant helt.

Ikke en bh eller bikini som passer fasongen lengre..

Så bra du er fornøyd! Får krysse fingrene for at det blir bra!

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takk for svar!

Ja det savnet etter fine pupper og den selvtilitten savner jeg. Hadde så fine før amming og mye vektnedgang der brystene forsvant helt.

Ikke en bh eller bikini som passer fasongen lengre..

Så bra du er fornøyd! Får krysse fingrene for at det blir bra!

Det blir det nok ❤️ Det ligger forresten en tråd om dette under dagbøker også, CeeCees hemmelige verden eller noe sånt. Der diskuteres bare silikon/brysløft. Mulig noen andre kan svare bedre på spørsmålene dine der, eller de kan være besvart tidligere 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir det nok ❤️ Det ligger forresten en tråd om dette under dagbøker også, CeeCees hemmelige verden eller noe sånt. Der diskuteres bare silikon/brysløft. Mulig noen andre kan svare bedre på spørsmålene dine der, eller de kan være besvart tidligere 😊

Tusen takk for svar, må sjekke det ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...