juni123 Skrevet 21. august #1 Del Skrevet 21. august Kan jeg reise til Danmark på jobbreise når jeg er 50 % sykemeldt? de to dagene det er snakk om kan vel være de dagene jeg er på jobb den uken ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Del Skrevet 21. august Hva sier sjefen da? Anonymkode: 56b93...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Del Skrevet 21. august Selvsagt. Sykmeldingsgraden er bare er forslag. Det er alltid rett å arbeide mer (hvis man kan). Så oppgir man riktig antall timer arbeidet til NAV. Ellers blander ikke NAV seg inn i fordelingen av timer i løpet av uken, bare du oppgir rett antall timer arbeidet til dem. Anonymkode: 09857...66c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Del Skrevet 21. august Jeg er 50% sykemeldt, disponerer timene mine som jeg vil utover uken. Så hadde jeg rukket over de arbeidsoppgavene jeg skal ha gjort, OG hatt tid til jobbreise hadde jeg gjort det. Eller sett hva jeg skulle ha prioritert av jobbreise eller øvrige oppgaver. Noen uker har jeg møtekjør en hel dag, da tar jeg hele neste dag fri. Neste uke har jeg kanskje ingen møter, da jobber jeg kort dag hver dag. Anonymkode: 4be17...ac0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 21. august #5 Del Skrevet 21. august juni123 skrev (22 minutter siden): Kan jeg reise til Danmark på jobbreise når jeg er 50 % sykemeldt? de to dagene det er snakk om kan vel være de dagene jeg er på jobb den uken ? Ja, dersom dette er en reise du forventes/behøver å delta på, så vil arbeidstimene (og reisetid i den utstrekning dere får føre tid for det) inngå i de 50 prosentene du skal arbeide den uken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #6 Del Skrevet 21. august Du kan ja, men du kan også si nei. Anonymkode: f1d11...923 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå