AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg skal ha denne sofaen på kontoret mitt, men er litt usikker på hvilken veggnfarge som vil passe til... Døra er i sort, persiennene er mørke, men listene rundt vinduene blir i klassisk hvit. Skal også ha et skrivebord med marmorplate og gull ben.. Noen som har noen gode tips? Anonymkode: d05f6...e71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. august 2024 #2 Del Skrevet 21. august 2024 Det er dritlekkert med en myk brunfarge til rosa! Som for eksempel Soft Brown fra Jotun. De har mange flere bruntoner, sjekk hva du liker, men denne er fin synes jeg. Beige toner er også flott til rosa! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #3 Del Skrevet 21. august 2024 Ta med en stoffprøve fra sofaen til fargerike om du har det. Og kanskje ikke male for mørkt, da oser det mer av horehus enn kontor 😅 Har aldri vært fan av beige og bæsjebrun, men det er jo i vinden nå. Ville nok hellere selv valgt en grønn nyanse tror jeg, eller klassisk hvit kanskje? Kommer litt an på lyset og hva du skal ha kontoret til også. Anonymkode: a7fca...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg tenker en grønn... Mørk uten å være mørk, om du skjønner.... Anonymkode: 93ba9...d8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #5 Del Skrevet 21. august 2024 Tusen takk for forslag! Jeg er livredd for at det skal bli for mørkt, og vil ha en leken, men seriøst tone over rommet... Jeg vurderer Deco Pink og kjøre på med litt ulike rosafarget i interøret for å skape en helhetlig rosapalett.. Anonymkode: d05f6...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg hadde gått for blått. En litt støvete variant, deco blue eller ev lysere. Anonymkode: 1e717...4ad 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #7 Del Skrevet 22. august 2024 Jeg ville valgt monokront, altså rosa vegg til rosa sofa. Da oppleves rommet roligere. Anonymkode: 11967...053 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #8 Del Skrevet 22. august 2024 …feks. Jotun Silky Pink. Anonymkode: 11967...053 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 22. august 2024 #9 Del Skrevet 22. august 2024 Grønn er rosas komplementærfarge, så hade gått for en type dyp grønn. Veldig fin sofa da! 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #10 Del Skrevet 22. august 2024 Jeg har muskatnøtt bak rosa sofa. Anonymkode: 81e8c...16f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #11 Del Skrevet 22. august 2024 Kaki, stein grå, beige, kanel. Lune farger Anonymkode: 3adbc...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #12 Del Skrevet 22. august 2024 Foreslår en rolig blågrønn farge. Jotun 6379 cityscape passer fint til både dus rosa, sort og klassisk hvit. Anonymkode: b60d7...78e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 22. august 2024 #13 Del Skrevet 22. august 2024 Mint grønn! eller annen med grønntone. Rosa og grønt er overraskende fint sammen syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #14 Del Skrevet 22. august 2024 Det kommer jo litt an på hvilken stil du liker. Ser noen foreslår rosa eller mintgrønt, for meg hadde det vært som å komme inn i en sukkertøybutikk, og det skjærer i øynene. Selv om fargene passer sammen. Anonymkode: 1e717...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #15 Del Skrevet 22. august 2024 Jeg har Green Harmony til rosa sofa, men jeg synes den blir litt for dus og "grå", så jeg ville valgt organic green i stedet om jeg skulle valgt igjen. Anonymkode: add1b...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #16 Del Skrevet 23. august 2024 Tusen takk for svar alle sammen! Hadde det vært hjemme, eller i et større rom kunne jeg valgt en mørkere farge.. Gulvteppet er mørkegrått og jeg er redd for mørke nyanser blir for mørkt og tungt mtp å faktisk skal jobbe der hver dag.. Jeg heller mest mot en rosa-variant, men er veldig usikker på hvilken.. Er det noen som kan anbefale en egnet rosatone? HI Anonymkode: d05f6...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå