Gå til innhold

Hvilken veggnfarge på kontor til rosa sofa?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er dritlekkert med en myk brunfarge til rosa! Som for eksempel Soft Brown fra Jotun. De har mange flere bruntoner, sjekk hva du liker, men denne er fin synes jeg. Beige toner er også flott til rosa! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med en stoffprøve fra sofaen til fargerike om du har det. Og kanskje ikke male for mørkt, da oser det mer av horehus enn kontor 😅 Har aldri vært fan av beige og bæsjebrun, men det er jo i vinden nå. Ville nok hellere selv valgt en grønn nyanse tror jeg, eller klassisk hvit kanskje? Kommer litt an på lyset og hva du skal ha kontoret til også.

Anonymkode: a7fca...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker en grønn... Mørk uten å være mørk, om du skjønner....

Anonymkode: 93ba9...d8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for forslag! 
Jeg er livredd for at det skal bli for mørkt, og vil ha en leken, men seriøst tone over rommet... 

Jeg vurderer Deco Pink og kjøre på med litt ulike rosafarget i interøret for å skape en helhetlig rosapalett..

Anonymkode: d05f6...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for blått. En litt støvete variant, deco blue eller ev lysere. IMG_7262.thumb.jpeg.2a4d9763e9ebc9ed2476d9e6c80cca36.jpeg

Anonymkode: 1e717...4ad

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville valgt monokront, altså rosa vegg til rosa sofa. Da oppleves rommet roligere. 

Anonymkode: 11967...053

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn er rosas komplementærfarge, så hade gått for en type dyp grønn. Veldig fin sofa da! 😀

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår en rolig blågrønn farge. Jotun 6379 cityscape passer fint til både dus rosa, sort og klassisk hvit. 

Screenshot_20240822_161105_NCS.thumb.jpg.1ed412e20267e5074c2c724bbcad06c8.jpg

Anonymkode: b60d7...78e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mint grønn! eller annen med grønntone. Rosa og grønt er overraskende fint sammen syns jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo litt an på hvilken stil du liker. Ser noen foreslår rosa eller mintgrønt, for meg hadde det vært som å komme inn i en sukkertøybutikk, og det skjærer i øynene. Selv om fargene passer sammen. 

Anonymkode: 1e717...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Green Harmony til rosa sofa, men jeg synes den blir litt for dus og "grå", så jeg ville valgt organic green i stedet om jeg skulle valgt igjen. 

Anonymkode: add1b...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! 

Hadde det vært hjemme, eller i et større rom kunne jeg valgt en mørkere farge.. Gulvteppet er mørkegrått og jeg er redd for mørke nyanser blir for mørkt og tungt mtp å faktisk skal jobbe der hver dag.. 

Jeg heller mest mot en rosa-variant, men er veldig usikker på hvilken..  Er det noen som kan anbefale en egnet rosatone?

HI

Anonymkode: d05f6...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...