CrazyCatLady2500 Skrevet 22. oktober #41 Del Skrevet 22. oktober Kjedeligste episoden noen gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 23. oktober #42 Del Skrevet 23. oktober Bæsjen på senga var jo litt morsom da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 24. oktober #43 Del Skrevet 24. oktober Spoiler Fy faeh for et mobbeprogram!! Er så skuffa over produksjonen som legger opp til at Emma skal bli mobba. Skulle ønsker hun så det selv, og dro hjem i protest. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 24. oktober #44 Del Skrevet 24. oktober Lerke987 skrev (19 timer siden): Bæsjen på senga var jo litt morsom da Lo mer enn jeg burde 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 25. oktober #45 Del Skrevet 25. oktober Åhh Emma hjelp… jeg blir pinlig berørt, hvorfor er det ingen som stopper henne 😭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 25. oktober #46 Del Skrevet 25. oktober Altså, er dette for real? De er jo nødt til å spille? De kan jo ikke være så teite? 😳 Og en annen ting: Drikker de hver eneste dag? Hvor lenge er de der? De må vel ha pausedager innimellom som vi bare ikke får se? Prøver de å lage alkoholikere lissom 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 25. oktober #47 Del Skrevet 25. oktober Rosewood skrev (37 minutter siden): Åhh Emma hjelp… jeg blir pinlig berørt, hvorfor er det ingen som stopper henne 😭 Jeg syns hun skulle blitt sendt hjem for lenge siden, for hennes egen skyld. Det er bare vondt å se på.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 26. oktober #48 Del Skrevet 26. oktober Miss.Hol skrev (13 timer siden): Jeg syns hun skulle blitt sendt hjem for lenge siden, for hennes egen skyld. Det er bare vondt å se på.. Ja virkelig, hun kommer ikke godt ut av dette i det hele tatt stakkar. Men alt for å få med drama I gues.. 😐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amonymbruker123 Skrevet 26. oktober Forfatter #49 Del Skrevet 26. oktober Synes nesten det er på kanten til at produksjonen bør gripe inn med tanke på mobbing av Emma. Husker i Paradise Hotel sesong 1 så var det en jente som ble sendt ut fordi hun mobbet en annen deltager. Helt greit at man skal lage TV og underholdning, men de har jo et visst ansvar for å ivareta deltakernes velvære også. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 26. oktober #50 Del Skrevet 26. oktober Rosewood skrev (1 time siden): Ja virkelig, hun kommer ikke godt ut av dette i det hele tatt stakkar. Men alt for å få med drama I gues.. 😐 Ja, "god tv" foran alt, om noen blir skadelidende av det, så er ikke det så nøye🤷♀️ Jeg håper hun får hjelp nå i ettertid. Og jeg er nysgjerrig på hva slags tilbakemeldinger hun har fått, jeg har jo skjønt at disse får dm'er av "alle", jeg håper det ikke er bare hat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet mandag kl 06:30 #51 Del Skrevet mandag kl 06:30 Miss.Hol skrev (På 26.10.2024 den 14.03): Ja, "god tv" foran alt, om noen blir skadelidende av det, så er ikke det så nøye🤷♀️ Jeg håper hun får hjelp nå i ettertid. Og jeg er nysgjerrig på hva slags tilbakemeldinger hun har fått, jeg har jo skjønt at disse får dm'er av "alle", jeg håper det ikke er bare hat.. Har sett mange innlegg på jodel, hun var jammen svi! 🫣 Mye latterliggjøring. ”Lurer på hva hennes nåværende kjæreste tenker om henne nå hahahaha han må bli jævlig stolt“. Altså, jeg håper hverken hun eller han ser Ex on the beach.. Jeg hadde ikke vært interessert i å se det om jeg var typen hennes i alle fall. Men stakkar, håper ikke hun leser alt det der 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet mandag kl 09:56 #52 Del Skrevet mandag kl 09:56 Amonymbruker123 skrev (På 26.10.2024 den 12.58): Synes nesten det er på kanten til at produksjonen bør gripe inn med tanke på mobbing av Emma. Husker i Paradise Hotel sesong 1 så var det en jente som ble sendt ut fordi hun mobbet en annen deltager. Helt greit at man skal lage TV og underholdning, men de har jo et visst ansvar for å ivareta deltakernes velvære også. Ja, men de legger jo opp til det?! Produksjonen altså. For eksempel når de lar to «populære» velge lag, og hun blir valgt sist. Det visste de ville skje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet mandag kl 10:01 #53 Del Skrevet mandag kl 10:01 Amonymbruker123 skrev (På 26.10.2024 den 12.58): Synes nesten det er på kanten til at produksjonen bør gripe inn med tanke på mobbing av Emma. Husker i Paradise Hotel sesong 1 så var det en jente som ble sendt ut fordi hun mobbet en annen deltager. Helt greit at man skal lage TV og underholdning, men de har jo et visst ansvar for å ivareta deltakernes velvære også. Det var jo en helt annen situasjon. Det var 1 som ble mobbet, og mobberne måtte sende ut en av mobberne. jeg synes ikke Emma blir mobbet, det er bare pinlig og se på henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amonymbruker123 Skrevet mandag kl 10:29 Forfatter #54 Del Skrevet mandag kl 10:29 CrazyCatLady2500 skrev (25 minutter siden): Ja, men de legger jo opp til det?! Produksjonen altså. For eksempel når de lar to «populære» velge lag, og hun blir valgt sist. Det visste de ville skje. Det er veldig sant. Føler det er litt samme greie som med Anette i sesong 5, det var jo også på kanten til mobbing av henne som foregikk. Det finnes antagelig veldig lite regler for hvilket ansvar produksjonen har for å beskytte deltakere i sånne type situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anti nett-troll Skrevet tirsdag kl 18:52 #55 Del Skrevet tirsdag kl 18:52 Folk som skriver stygt om andre på nett, har lite å drive med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet onsdag kl 00:09 #56 Del Skrevet onsdag kl 00:09 Jeg syns så synd på Emma. Og må ofte se mellom fingrene fordi jeg skammer meg på hennes vegne. Jeg håper hun en dag blir glad i seg selv. Hun legger seg etter de som ikke vil ha henne/bruker henne. Men mobbestemningen rundt henne syns jeg er utrolig ekkelt. At Stian kunne si de tingene til henne, jeg ble rett og slett dårlig. Og at hun allikevel lå med han, igjen og igjen. Nei fy F. Det er en av tingene som gjør at jeg nesten må meditere litt før jeg setter på ukas episode. Altså de velger det selv og alt det der. Men jeg syns det er rart at det ikke er noen de kan snakke med innimellom filmingen? En psykolog eller et team med folk som kan spørre om det går bra? Sjekke om de egentlig burde dra hjem? De tjener sikkert utrolig godt på den serien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anti nett-troll Skrevet onsdag kl 00:46 #57 Del Skrevet onsdag kl 00:46 Kullsyrevann skrev (34 minutter siden): Jeg syns så synd på Emma. Og må ofte se mellom fingrene fordi jeg skammer meg på hennes vegne. Jeg håper hun en dag blir glad i seg selv. Hun legger seg etter de som ikke vil ha henne/bruker henne. Men mobbestemningen rundt henne syns jeg er utrolig ekkelt. At Stian kunne si de tingene til henne, jeg ble rett og slett dårlig. Og at hun allikevel lå med han, igjen og igjen. Nei fy F. Det er en av tingene som gjør at jeg nesten må meditere litt før jeg setter på ukas episode. Altså de velger det selv og alt det der. Men jeg syns det er rart at det ikke er noen de kan snakke med innimellom filmingen? En psykolog eller et team med folk som kan spørre om det går bra? Sjekke om de egentlig burde dra hjem? De tjener sikkert utrolig godt på den serien. Man burde sende hjem folk som ikke oppfører seg greit mot andre. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet onsdag kl 14:39 #58 Del Skrevet onsdag kl 14:39 Jeanett er alt for høy på seg selv🤮 "Alle gutter vil ha meg" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 1 time siden #59 Del Skrevet 1 time siden Får skikkelig vondt av Emma, kjenner meg i mange måter igjen i henne da jeg var ungdom. Lar seg behandle dårlig og bare godta dritt gang på gang. Stian er direkte stygg og syns det er rart at de andre ikke ekskluderer han. Som om det er status å være bærumsgutt. Ellers er det mange situasjoner som er gjenkjennbare her. Michela som liker badboys, gang på gang blir hun såret, og gang på gang prøver hun seg på de hun vet ikke vil ha henne, men at man er bra nok for å kunne ligge. Enda hun var med i tidligere sesong for å innse at det var pinlig oppførsel og at hun skulle gjøre det bedre nå. Rett i samme fella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå