Gå til innhold

Ex on the Beach Norge Sesong 7

Amonymbruker123

Anbefalte innlegg

Det irriterer meg at det var Natalie som ble sendt hjem sist og ikke Stian! Han kunne blitt sendt hjem på grunnlag av ekkel oppførsel som ikke godtas. 

Riktignok er det Ex on the Beach, men jeg synes da ikke det er god tv heller? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

esk skrev (4 timer siden):

Er det jentenes feil at guttene ikke er oppdratt skikkelig?

Enig, og det blir jo bare verre og verre! Sjokkerende å se noen oppføre seg så ekkelt, selv på søppel-reality-TV. 

Her er det jentene som ikke er oppdratt riktig. De lar seg selv bli respektert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (6 timer siden):

Her er det jentene som ikke er oppdratt riktig. De lar seg selv bli respektert 

Interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 24.9.2024 den 20.09):

Hvorfor synes de jentene at Allan er så kjekk?? Stian for den del 😷 makan. 

Skal ærlig innrømme da de kom inn i første episode tenkte jeg "Huff, dette blir årets desperate som prøver og prøver uten å få noe napp og ikke kan skjønne hvorfor ingen vil ha han". Men når det holder å ha tatoveringer så er ikke listen til jentene spesielt høy.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg ikke skjønner med Ex (og paradis) og det er bikinien til enkelte jenter. Hvem fant på at å trekke opp overdelen og lage under-boob er sexy? Hvis man ser bort ifra at det ser ut som bikinien er for liten, så gjør det jo puppene flatere og mindre. Å ha en overdel som sitter riktig og fremhever formene er da 100 ganger mer tiltrekkende. 

Blir gal av å se det, og har så lyst til å hoppe inn i skjermen, ta et godt tak underst og dra toppen på plass.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (1 time siden):

En ting jeg ikke skjønner med Ex (og paradis) og det er bikinien til enkelte jenter. Hvem fant på at å trekke opp overdelen og lage under-boob er sexy? Hvis man ser bort ifra at det ser ut som bikinien er for liten, så gjør det jo puppene flatere og mindre. Å ha en overdel som sitter riktig og fremhever formene er da 100 ganger mer tiltrekkende. 

Blir gal av å se det, og har så lyst til å hoppe inn i skjermen, ta et godt tak underst og dra toppen på plass.

Jeg må si meg enig. Forstår ingenting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solveig altså, hun klarer virkelig å rote seg bort i de værste mennene og få følelser for de. Menn som er ikke ute etter noe forpliktende med henne, og sikkert ikke med noen andre heller der de er nå. Og så tar hun sinnet ut over de andre damene, som bare blir helt feil i den settingen de er i. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såååååå lei av Solveig og Michela, herregud. Særlig Solveig, hun blander seg opp i alt og lar seg irritere over alt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går det nå?? Gikk på kanal FEM for et par uker siden, men det ser ikke ut til å gå der lengre,,,?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horace fra Dr. Quinn er alt jeg ser for meg, når jeg ser Allan. 

IMG_7191.jpeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kia12 skrev (12 timer siden):

Hvor går det nå?? Gikk på kanal FEM for et par uker siden, men det ser ikke ut til å gå der lengre,,,?

Jeg ser på Discovery +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt sjokkert over oppførselen til Stian. Hvordan han manipulerer og er ekkel mot Emma.. Hadde mine venner oppført meg som han, hadde vi ikke vært venner lenge. håper noen setter han skikkelig på plass snart! er også sjokkert over at Emma finner seg i det. Syns litt synd i henne, men blir sykt frustrert over å se på😣

Og hvorfor er så mange fra Bergen?!?!? 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sympati for Emma en stund, men nå blir det faktisk for dumt. Det er jo samme greia hele tiden, han endrer ikke på mønsteret sitt. Han sier noe dritt til henne, hooker opp med andre så hun blir sjalu og han blir irritert, hun sier ”jeg er FERDIG med deg” men så kommer kvelden. Alt som trengs er et lite ”jeg er glad i deg” og stryking på armen og så er hun tilbake til ham. Skjønner IKKE hva hun ser i ham, han er så vanvittig mid når det kommer til utseende, og han har ingen personlighet som veier opp for det, så wtf? Og hvorfor gidder Andrea å hooke up med han? HVA er det med ham

Endret av Rosewood
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rosewood skrev (På 9.10.2024 den 10.18):

Jeg hadde sympati for Emma en stund, men nå blir det faktisk for dumt. Det er jo samme greia hele tiden, han endrer ikke på mønsteret sitt. Han sier noe dritt til henne, hooker opp med andre så hun blir sjalu og han blir irritert, hun sier ”jeg er FERDIG med deg” men så kommer kvelden. Alt som trengs er et lite ”jeg er glad i deg” og stryking på armen og så er hun tilbake til ham. Skjønner IKKE hva hun ser i ham, han er så vanvittig mid når det kommer til utseende, og han har ingen personlighet som veier opp for det, så wtf? Og hvorfor gidder Andrea å hooke up med han? HVA er det med ham

Hu fortjener det 😂😂 stakkars 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg skakk av Andrea som reagerer på at Stian går rett til en ny jente når han lå med henne dagen før. Tenke seg at det går an å skifte mening og jenter så fort.....:fnise::fnise::fnise: Korttidshukommelsen la hun igjen hjemme eller?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (2 timer siden):

Ler meg skakk av Andrea som reagerer på at Stian går rett til en ny jente når han lå med henne dagen før. Tenke seg at det går an å skifte mening og jenter så fort.....:fnise::fnise::fnise: Korttidshukommelsen la hun igjen hjemme eller?

Helt sykt 😂 Holdt på å dø av latter over hvor grinete hun ble fordi hun ikke likte kostymet sitt 😂😭 

Og herregud så lei jeg er av dramaet til Rikke og Vitor… Tåpelig ting av hun å lyve om, og tåpelig av han å reagere så voldsomt på det der. Snork

Stian æsj 🤢 skjønner ikke hvorfor jentene går etter ham, han er helt til å spy av

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Vitor er smart i å droppe rikke som kjæreste materiale. Hun er ikke til å stole på i det hele tatt.

Utrolig drama med dødens pad. Lol. Ugly crying over hele linja. Kevin klikka merkelig nok , den tok jeg ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...