Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er ute etter en flytende kajalpenn (altså ikke blyant)

Jeg er ikke spesielt dreven på å tegne tynne streker ved vipperoten, og har derfor behov for en som ikke "flyter" ut, men lager en tynn strek, uten at jeg må legge mer trykk på pennen enn høyst nødvendig.

Jeg har en fra Shiseido, men den flyter ut og streken blir alt annet enn tynn.

Kom gjerne med tips til hvor dette kan bestilles over nettet ?

Endret av Replica
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe tips om hvor du kan bestille fra nettet, men merket Lumene har en flytende eyeliner som har en veldig tynn pensel som er fin å lage tynne streker med. De solgte Lumene på Vita før i alle fall.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med eyelineren fra Kanebo. (Det er IKKE 38 grader-serien som kjæresten min egentlig skulle kjøpe ;)).

Denne er nærmest som en trykkpenn. Den største fordelen med denne er at det ikke blir en tykk, svart strek. Holder seg en hel dag ögså

Skrevet

Jeg bruker Maybelline Liner Express (?), og syns den er lett å legge fint. Lett å justere med trykket hvor tykk streken skal være. Koster ikke ei formue heller. Rundt 70,- tipper jeg?

Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med eyelineren fra Kanebo. (Det er IKKE 38 grader-serien som kjæresten min egentlig skulle kjøpe ;)).

Denne er nærmest som en trykkpenn. Den største fordelen med denne er at det ikke blir en tykk, svart strek. Holder seg en hel dag ögså

Denne liker jeg også, den er bortimot idiotsikker. Den gir kanskje ikke den mest intense fargen, men hvis jeg ønsker det, går jeg over med lineren fra YSL (som er veldig vanskelig å få fin på egenhånd).

Skrevet (endret)
Jeg er ute etter en flytende kajalpenn (altså ikke blyant)

Jeg er ikke spesielt dreven på å tegne tynne streker ved vipperoten, og har derfor behov for en som ikke "flyter" ut, men lager en tynn strek, uten at jeg må legge mer trykk på pennen enn høyst nødvendig.

Jeg har en fra Shiseido, men den flyter ut og streken blir alt annet enn tynn.

Kom gjerne med tips til hvor dette kan bestilles over nettet ?

Hvor tynn skal denne pennen være?

Jeg har vært helt avhengig av flytende eyeliner i mange år og jeg har prøvd maaange merker.

Vil bare tipse deg om at det er ikke nødvendigvis de tynneste som gir best resultat. Man kan få veldig tynne streker med litt tykkere pensel så lenge du er lett på hånden + det er lettere å påføre med den.

Min favoritt er eyelineren fra Lancome. Den er lett å påføre, flyter ikke ut, svir ikke og man kan lage tynne og tykke streker :)

En annen som er lett å påføre er den sølvfargede eyelineren fra Kanebo, men den synes jeg ikke gir så mye farge.

Ellers vil jeg ikke anbefale merker som H & M, Maybeline og andre billige for de flyter ut og jeg får dem inn på øyet og de svir noe så sinnsykt!! :sur:

Endret av Miss_alexandria
Skrevet

Kanebo's gir ikke allverden med farge i første omgang, men det fungerer fint å legge flere lag oppå hverandre for å fremheve fargen.

Skrevet

Hva heter den til Kanebo og hva koster den?

Skrevet (endret)

Takker og bukker for tips.

Den må være såpass tynn at den lager en tynn strek :ler:

Den jeg har lager en tykk strek, og da må jeg borti med qtips for å fjerne det overflødige, og da blir jo aldri streken rett etterpå...

Jeg har uhelbredelig parfymeri-angst, så derfor vil jeg helst bestille over nett.... :sjenert:

Hva heter kajalen fra Lancome Miss_Alexandria ?

Endret av Replica
Skrevet

Den fra Lancome har ikke så veldig tynn spiss.

Skrevet

Jeg bruker L'oreal SuperLiner :)

Synes den er bra, for jeg klarr å lege både tjukke og tynne streker med den, avhengig av hvor "hardt" jeg trykker. Og den flyter ikke ut!

Skrevet

Anbefaler deg flytende kajalpenner fra Lancome ! Du trenger ikke være stødig på hånden for å få dem til å sitte så det blir nogenlunde bra resultat . Dessuten sitter de også veldig bra på ! :)

Mvh

moteguiden.no

Skrevet

Liker den flytende eyelineren til BodySHop. Den har litt kort pensel, så det er lettere å legge den enn de med litt lenger bust. Sitter bra på meg også.

Catzy

Skrevet

Jeg skal på jakt etter kajal fra Lancome :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...