AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Skrevet 21. august 2024 Klarte å skade foten 6 dager siden. Smertefullt å gå på. Nesten frustrerende så det ikke særlig fælt ut, mye mindre hovent enn når jeg har tråkket over tidligere (dette her var mer en slag-/kompresjonsskade enn vridning). De siste dagene har jeg begynt å få antydning til blåmerke men er først nå jeg egentlig har blitt grønn/lilla. Foten er fortsatt ganske varm, og det er fortsatt vond, kjennes liksom feil ut... Kan det være brudd? Anonymkode: d5b33...054
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #2 Skrevet 21. august 2024 Samme skjedde med meg, viste seg å være brudd. Anonymkode: 3938b...d24 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #3 Skrevet 21. august 2024 Siden foten er varm så tenker jeg du bør få det sjekket! At blåmerker kan dukke opp flere dager i ettertid er ikke uvanlig hvis den opprinnelige blødningen lå dypt. Da vil den ofte ikke bli synlig før kroppen har begynt å løse opp i blodet fra blødningen, og først da blir det synlig. Jeg har et slikt merke nå på ene låret - overhodet ikke synlig første dagene, bare ømt, og jeg kunne ikke huske at jeg hadde gjort meg noe heller. Etter noen dager kom det frem et stort blåmerke, og da kunne jeg også se et "spor" i blåmerket som minnet meg på hvordan jeg fikk det (var en fillesak egentlig, derfor jeg ikke husket det, men jeg får lett blåmerker). Anonymkode: 9f952...7e3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Siden foten er varm så tenker jeg du bør få det sjekket! At blåmerker kan dukke opp flere dager i ettertid er ikke uvanlig hvis den opprinnelige blødningen lå dypt. Da vil den ofte ikke bli synlig før kroppen har begynt å løse opp i blodet fra blødningen, og først da blir det synlig. Jeg har et slikt merke nå på ene låret - overhodet ikke synlig første dagene, bare ømt, og jeg kunne ikke huske at jeg hadde gjort meg noe heller. Etter noen dager kom det frem et stort blåmerke, og da kunne jeg også se et "spor" i blåmerket som minnet meg på hvordan jeg fikk det (var en fillesak egentlig, derfor jeg ikke husket det, men jeg får lett blåmerker). Anonymkode: 9f952...7e3 Ja, jeg får også lett blåmerker, derfor det var så merkelig for meg at jeg har så vondt mens det nesten ikke var noen merker! Fikk mer på andre benet som ikke er vondt i det hele tatt 😅 Anonymkode: d5b33...054
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #5 Skrevet 26. august 2024 Foten er fortsatt varm, hva betyr det egentlig?? Anonymkode: d5b33...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå