AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Skrevet 21. august 2024 Hvor vanlig er det å ha lyst på noen andre når man er i forhold? Jeg har fått mye oppmerksomhet fra en godt mann i det siste året. Han flørter mye og gir meg veldig mange komplimenter. Vi har en del kontakt via soMe, der tonen er alt fra vennskaplig til direkte dirtytall. Jeg lurer på hvor vanlig dette er? Vi har ikke gjort noe fysisk, men jeg er veldig tiltrekt av han. Forholdet på hjemmebanen er veldig bra, aner ikke hvordan det står til hjemme hos han andre, men tror det er god stemning. Er dette skikkelig kjipt gjort? Anonymkode: 99134...458 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #2 Skrevet 21. august 2024 Dette er noe alle gjør, så ikke noe problem. Anonymkode: 0e859...f76 1
Meowe Skrevet 21. august 2024 #3 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor vanlig er det å ha lyst på noen andre når man er i forhold? Jeg har fått mye oppmerksomhet fra en godt mann i det siste året. Han flørter mye og gir meg veldig mange komplimenter. Vi har en del kontakt via soMe, der tonen er alt fra vennskaplig til direkte dirtytall. Jeg lurer på hvor vanlig dette er? Vi har ikke gjort noe fysisk, men jeg er veldig tiltrekt av han. Forholdet på hjemmebanen er veldig bra, aner ikke hvordan det står til hjemme hos han andre, men tror det er god stemning. Er dette skikkelig kjipt gjort? Anonymkode: 99134...458 Eh ja! 8 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Skrevet 21. august 2024 Hva tror du selv? Hadde du synes det var greit om partneren din hadde et slikt forhold til en annen kvinne? Jeg for min del har null problemer med at mine kone flørter litt med andre menn og jeg kan være åpen for å involvere andre i sexlivet vårt, men jeg hadde IKKE akseptert at det foregikk i skjulte, bak min rygg. Anonymkode: 0c115...fc9 6 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #5 Skrevet 21. august 2024 Vanlig, men uvanlig å mate følelsene med dirty talk. Skjerp deg! Anonymkode: 64bc5...455 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Skrevet 21. august 2024 Du er jo dum, kutt han ut på SOME. Du lager jo problemer for deg selv.... Er selv i forhold, tenner på andre menn for det. Helt normalt, på min kåteste uke etter mens vurderer jeg mange menn som sexpartnere. Men lar det bli med fantasien Har såpass respekt for meg selv og min partner. Slik jeg ser det har du null respekt for din partner, vill dumpet deg om jeg var mannen utfra det du skriver. Man har ikke dirtytalk med andre når man er i forhold. Anonymkode: 506c7...a2d 5 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #7 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanlig, men uvanlig å mate følelsene med dirty talk. Skjerp deg! Anonymkode: 64bc5...455 nettopp, ts har ingenting i forhold å gjøre... Anonymkode: 506c7...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #8 Skrevet 21. august 2024 Du er utro. Det er ikke vanlig i et sunt forhold Anonymkode: 23216...3fe 9 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #9 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er utro. Det er ikke vanlig i et sunt forhold Anonymkode: 23216...3fe Men det er et sunt forhold, mener selv at jeg ikke mangler noe…så hvorfor gjør jeg dette? Det må være noe falt med meg🥵 Anonymkode: 99134...458
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #10 Skrevet 21. august 2024 Forlat mannen din før du er utro på ordentlig Anonymkode: 18bbc...7fa 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #11 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forlat mannen din før du er utro på ordentlig Anonymkode: 18bbc...7fa Jeg vil da ikke gå fra han, jeg er jo glad i han og vil være sammen Anonymkode: 99134...458
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #12 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men det er et sunt forhold, mener selv at jeg ikke mangler noe…så hvorfor gjør jeg dette? Det må være noe falt med meg🥵 Anonymkode: 99134...458 Du må virkelig ta deg sammen ja. Hvor gammel er du? 20åra? Anonymkode: 506c7...a2d 2
Jdz Skrevet 21. august 2024 #13 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men det er et sunt forhold, mener selv at jeg ikke mangler noe…så hvorfor gjør jeg dette? Det må være noe falt med meg🥵 Anonymkode: 99134...458 Du gjør dette fordi du mangler selvkontroll. Alle kan oppleve å bli tiltrukket av noen andre når man er i et forhold, men de fleste håndterer slike følelser ved å unngå å la disse følelsene utvikle seg. Du mater dem i stedet. Kanskje er ikke et monogamt forhold noe for deg. Det er ikke for alle og det er en ærlig sak, men du må være åpen med partneren din om det hvis forholdet skal kunne ha noen fremtid. 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #14 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du må virkelig ta deg sammen ja. Hvor gammel er du? 20åra? Anonymkode: 506c7...a2d Nei, jeg er 40 Anonymkode: 99134...458
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #15 Skrevet 21. august 2024 Jdz skrev (6 minutter siden): Du gjør dette fordi du mangler selvkontroll. Alle kan oppleve å bli tiltrukket av noen andre når man er i et forhold, men de fleste håndterer slike følelser ved å unngå å la disse følelsene utvikle seg. Du mater dem i stedet. Kanskje er ikke et monogamt forhold noe for deg. Det er ikke for alle og det er en ærlig sak, men du må være åpen med partneren din om det hvis forholdet skal kunne ha noen fremtid. Takk for svar, tror jeg er avhengig av oppmerksomhet eller noe..skal skjerpe meg. Vet ikke om monogamt forhold er det beste. Jeg har aldri gjort noe sånt før.. Anonymkode: 99134...458 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #16 Skrevet 21. august 2024 Jeg er helt sjokkert over at flere enn én person sier at dette er vanlig! Det har jeg aldri opplevd i mine forhold. Hva gjør dere når det skjer? Og hvor møter du disse? Dere forteller det vel til partneren deres at dere er forelsket i noen andre eller vil ha sex med andre? Anonymkode: f5e55...a93 3
ltfutt Skrevet 21. august 2024 #17 Skrevet 21. august 2024 Dette er jo ingen god mann hvis han driver med dirtytalk bak sin partners rygg, samtidig som han veit at du også har en partner. Denne fella må du ikke gå i! 1
Irak Skrevet 21. august 2024 #18 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er helt sjokkert over at flere enn én person sier at dette er vanlig! Det har jeg aldri opplevd i mine forhold. Hva gjør dere når det skjer? Og hvor møter du disse? Dere forteller det vel til partneren deres at dere er forelsket i noen andre eller vil ha sex med andre? Anonymkode: f5e55...a93 Det kommer vel an på partneren vil jeg tro. Jeg opplevde en gang å få et crush på en annen enn mannen min, mens jeg var gift. Gjorde ingenting med det den gangen. Hadde aldri i verden turt å si det til han... Om det er vanlig vet jeg ikke. Tror ikke det er uvanlig, og man styrer jo ikke dette selv. Er jo noe som bare skjer. For min del så var det hans utstråling og energi som vekket noe spesielt i meg, som om det var noe kjent på en måte. Er litt vanskelig å beskrive.... 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #19 Skrevet 21. august 2024 Irak skrev (10 minutter siden): Det kommer vel an på partneren vil jeg tro. Jeg opplevde en gang å få et crush på en annen enn mannen min, mens jeg var gift. Gjorde ingenting med det den gangen. Hadde aldri i verden turt å si det til han... Om det er vanlig vet jeg ikke. Tror ikke det er uvanlig, og man styrer jo ikke dette selv. Er jo noe som bare skjer. For min del så var det hans utstråling og energi som vekket noe spesielt i meg, som om det var noe kjent på en måte. Er litt vanskelig å beskrive.... Høres helt forferdelig ut å oppleve.. tror ikke jeg hadde klart å oppføre meg normalt hjemme. Hadde sikkert ikke klart å kysse og kose som vanlig, hadde vært helt rart å komme med de vanlige kjærlighetserklæringene. Hadde sikkert ikke klart å ha sex heller, for jeg er så dårlig på å late som. Anonymkode: f5e55...a93 2
Irak Skrevet 21. august 2024 #20 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Høres helt forferdelig ut å oppleve.. tror ikke jeg hadde klart å oppføre meg normalt hjemme. Hadde sikkert ikke klart å kysse og kose som vanlig, hadde vært helt rart å komme med de vanlige kjærlighetserklæringene. Hadde sikkert ikke klart å ha sex heller, for jeg er så dårlig på å late som. Anonymkode: f5e55...a93 Det er stor forskjell på et crush, og forelskelse. Jeg var betatt og merket at jeg hadde lyst på han. For meg er ikke det det samme. Følte ikke at jeg latet som på hjemmebane. Jeg elsket min mann veldig høyt, men av hensyn til han så sa jeg det aldri, for jeg vet det kan være sårt for noen. Betyr ikke at jeg elsket han noe mindre av den grunn... Som nevnt av andre så kan man tenne på andre selv om man elsker partneren sin. Er ikke alle som opplever det, og jeg ble jo veldig overrasket over meg selv kan du si, for jeg trodde ikke dette om meg selv, så det var en ny erfaring. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå