AnonymBruker Skrevet 29. august #81 Del Skrevet 29. august Har kjøpt 7 julegaver, og 12 kalendergaver. Anonymkode: b3eeb...13d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #82 Del Skrevet 29. august September til uka, er det snart håp om julegodteri i butikkene? Anonymkode: b5902...4a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #83 Del Skrevet 1. september Bombasi skrev (På 21.8.2024 den 22.15): Åja, trodde London var jule-mekka. Har noen i slekta som hvert år bare måååå til London for å finne julestemning og kjøpe julegaver. Har kun hørt deres versjon av det. Kan jo hende det er en unnskyldning for å få seg en London-tur i året, som partnerne deres kjøper rått. Var mye bedre før synes jeg, hverfall winter wonderlsnd, nå er det stort sett tivoli og plastjuggel Anonymkode: ab39f...76f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #84 Del Skrevet 1. september Bombasi skrev (På 21.8.2024 den 22.17): Wow! Du ligger med andre ord kjempegodt an til å få en fantastisk og rolig førjulstid. 😊 Målet er alt ferdig før 1 nov, en del av gavene tar jeg med på hytta i høstferien og så plukkes de opp av mamma der, blir så dyrt med frakt Anonymkode: ab39f...76f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #85 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 17.07): Førjulstiden er uansett ikke i August, førjulstiden begynner 1. Desember. Anonymkode: ac8ce...203 Å nå kam du finne noe annet å bruke tiden på Anonymkode: ab39f...76f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #86 Del Skrevet 1. september September er her, da begynner det endelig å føles litt som høst, selv om været ute i dag sier noe annet. Tipper det første julegodtet og julepynten i butikkene snart begynne å komme. Og med det de første som klager på at det er for tidlig, et sikkert førjulstegn det også Anonymkode: b5902...4a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #87 Del Skrevet 1. september Jeg er ferdig med alle gaver til barn, halvveis med de voksne. Har satt likør (stikkelsbær og tyttebær), og laget krydret julesyltetøy (må jo uansett lages i sesong). Jeg har rikelig med papir og merkelapper, kjøper alltid på salg etter jul. Jeg har begynt å følge med på beauty-kalendre, de første er annonsert. Forhandsbestiller en del mat, det skjer nok i september-oktober. Pynt sakte fra midten i november. Men begynner først med julemat, pakking av gaver og julemusikk, første helg i advent. Anonymkode: 14927...671 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 1. september #88 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er ferdig med alle gaver til barn, halvveis med de voksne. Har satt likør (stikkelsbær og tyttebær), og laget krydret julesyltetøy (må jo uansett lages i sesong). Jeg har rikelig med papir og merkelapper, kjøper alltid på salg etter jul. Jeg har begynt å følge med på beauty-kalendre, de første er annonsert. Forhandsbestiller en del mat, det skjer nok i september-oktober. Pynt sakte fra midten i november. Men begynner først med julemat, pakking av gaver og julemusikk, første helg i advent. Anonymkode: 14927...671 Hvordan lager du krydret julesyltetøy? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #89 Del Skrevet 1. september Kaneel skrev (1 time siden): Hvordan lager du krydret julesyltetøy? ❤️ Følger grunnoppskrift, men tilsetter krydder. Tar bare av litt av det som lages opp for året, og tilsetter; Med epler; stjerneanis, neillikspirer og kanelstang. Plommer; kanelstang. Tyttebær; ingefær, nellikspirer og kanelstang. Anonymkode: 14927...671 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #90 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ferdig med alle gaver til barn, halvveis med de voksne. Har satt likør (stikkelsbær og tyttebær), og laget krydret julesyltetøy (må jo uansett lages i sesong). Jeg har rikelig med papir og merkelapper, kjøper alltid på salg etter jul. Jeg har begynt å følge med på beauty-kalendre, de første er annonsert. Forhandsbestiller en del mat, det skjer nok i september-oktober. Pynt sakte fra midten i november. Men begynner først med julemat, pakking av gaver og julemusikk, første helg i advent. Anonymkode: 14927...671 Ja papir , lapper og bånd har jeg også mye av Anonymkode: ab39f...76f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 7. september Forfatter #91 Del Skrevet 7. september Det er ikke bare vi som er gal. Hele Venezula er det. Nå har presidenten gått ut og erklært at jula i Venezuela starter offisielt 1. oktober... https://www.tv2.no/klipp/nyheter/julen-starter-1-oktober/JYFgp0r3rw-20251902 Så her er det bare å følge etter de som vil... Men altså, dagene går unna nå. Første uka i september er over, og det er bare 7 uker til den søte november med julegater, julebutikker og julemusikk på radioen starter opp! Hvordan går det, har dere fått gjort noe i det siste? Jeg står bom fast nå. Men ser jo på kalenderen at nå må jeg seriøst fokusere litt, særlig på julegavene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #92 Del Skrevet 7. september Jeg tror jeg har bestemt meg for julegaven til mine foreldre. De har jo alt, så alltid vanskelig å kjøpe til dem. Men oppdaget nylig at Lisa Aisato skal ha salgsutstilling i byen min i slutten av oktober, så har bestemt meg for å kjøpe et illustrert bilde fra henne og få det rammet inn til dem til jul. Det tror jeg de blir veldig glad for, så det gleder jeg meg til å gi til dem. Ellers kjøpte jeg nylig 3 sett med håndsåpe og håndkrem i juleduft fra Molton Brown. De luktet veldig godt og er nydelig å se på. Sikkert mange som syns det er teit med egen såpe og fuktighetskrem til jul, men det gir meg sååå mye glede. Og når jeg bytter ut de vanlige grå håndklærne på badet til de røde kommer disse til å se fantastiske ut sammen med dem! - H Anonymkode: 0e8c1...5ba 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 7. september #93 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror jeg har bestemt meg for julegaven til mine foreldre. De har jo alt, så alltid vanskelig å kjøpe til dem. Men oppdaget nylig at Lisa Aisato skal ha salgsutstilling i byen min i slutten av oktober, så har bestemt meg for å kjøpe et illustrert bilde fra henne og få det rammet inn til dem til jul. Det tror jeg de blir veldig glad for, så det gleder jeg meg til å gi til dem. Ellers kjøpte jeg nylig 3 sett med håndsåpe og håndkrem i juleduft fra Molton Brown. De luktet veldig godt og er nydelig å se på. Sikkert mange som syns det er teit med egen såpe og fuktighetskrem til jul, men det gir meg sååå mye glede. Og når jeg bytter ut de vanlige grå håndklærne på badet til de røde kommer disse til å se fantastiske ut sammen med dem! - H Anonymkode: 0e8c1...5ba Hvis man syns det er teit så tar man feil 😂 De var kjempefine! Må stikke innom parfymeriet her og lukte på de, kanskje jeg også skal kjøpe de! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #94 Del Skrevet 7. september Bombasi skrev (3 timer siden): Det er ikke bare vi som er gal. Hele Venezula er det. Nå har presidenten gått ut og erklært at jula i Venezuela starter offisielt 1. oktober... https://www.tv2.no/klipp/nyheter/julen-starter-1-oktober/JYFgp0r3rw-20251902 Så her er det bare å følge etter de som vil... Men altså, dagene går unna nå. Første uka i september er over, og det er bare 7 uker til den søte november med julegater, julebutikker og julemusikk på radioen starter opp! Hvordan går det, har dere fått gjort noe i det siste? Jeg står bom fast nå. Men ser jo på kalenderen at nå må jeg seriøst fokusere litt, særlig på julegavene. Jeg er med å spise sjokolade nisser og pølser med dere, kanskje drikke den årlige julebrusen på halloween..Men jeg står ikke sammen med dere om at jula skal være fra oktober. Oktober er høst høytid! 🍁🍂 ikke ødlegg høst viben 🕯💧🌥🌠🌕🌙🎞🧙♀️🍎🥧🌾🌲 For å skremme dere ekstra så blir jeg aldri ferdig med julegaver før rett før jul! Begynner rundt Black friday. Uh huu 🎃 Anonymkode: 792bb...6c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #95 Del Skrevet 7. september Vi har flyttet til Gran Canaria, så jeg vet ikke hvordan julen blir i år😅 Anonymkode: a9289...1f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 7. september #96 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har flyttet til Gran Canaria, så jeg vet ikke hvordan julen blir i år😅 Anonymkode: a9289...1f5 Varm, kanskje? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #97 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er med å spise sjokolade nisser og pølser med dere, kanskje drikke den årlige julebrusen på halloween..Men jeg står ikke sammen med dere om at jula skal være fra oktober. Oktober er høst høytid! 🍁🍂 ikke ødlegg høst viben 🕯💧🌥🌠🌕🌙🎞🧙♀️🍎🥧🌾🌲 For å skremme dere ekstra så blir jeg aldri ferdig med julegaver før rett før jul! Begynner rundt Black friday. Uh huu 🎃 Anonymkode: 792bb...6c4 Hvorfor gå inn i trpden da? Skjønner ikke poenget Anonymkode: ab39f...76f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #98 Del Skrevet 7. september Sugar&Spice skrev (3 minutter siden): Varm, kanskje? Ja🤭 Jeg får få julestemning fra Hallmark filmer😆 Anonymkode: a9289...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 7. september #99 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja🤭 Jeg får få julestemning fra Hallmark filmer😆 Anonymkode: a9289...1f5 Fullt mulig det! Ingenting er bedre enn smågodt, julebrus og Juleprinsen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #100 Del Skrevet 7. september Sugar&Spice skrev (1 minutt siden): Fullt mulig det! Ingenting er bedre enn smågodt, julebrus og Juleprinsen Jeg vet 🤩🥰🥰🥰 Anonymkode: a9289...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå