AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Skrevet 21. august 2024 Bare èn altså? Jeg vurderer å få meg noe som forteller at jeg er opptatt, selv om jeg ikke er det. Anonymkode: 0f0cd...618
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #2 Skrevet 21. august 2024 Du kan kjøpe billig ringer som ser ut som forlovelsesring ja. Anonymkode: 17d11...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #3 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bare èn altså? Jeg vurderer å få meg noe som forteller at jeg er opptatt, selv om jeg ikke er det. Anonymkode: 0f0cd...618 Selvsagt kan du det. Anonymkode: 3d0aa...eb7 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #5 Skrevet 21. august 2024 Ringene selges en og en så det kan du. Anonymkode: b4d10...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Skrevet 21. august 2024 Selvsagt, ringene selges ikke i to-pakninger. Skulle tatt seg ut om alle menn måtte kjøpe to forlovelsesringer for å kunne fri til en dame... Og jeg tør bortimot garantere deg at ikke en eneste mann ser forskjellen på om du har på deg en forlovelsesring eller en annen ring med stein på/i. Mest sannsynlig vil de ikke se forskjell på om du kjøper deg en dyr forlovelsesring på gullsmed eller om du kjøper en billig ring på Glitter. En glatt ring i gull eller sølv vil nok kunne signalisere noe til mange, men du må nok belage deg på å vifte med ringen å si "jeg er opptatt" uansett. Anonymkode: b0a75...785 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå