AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg har akkurat startet på 1. året på sykepleien og ønsker å legge opp en studieplan for meg selv, men synes det er vanskelig. I anatomi planlegger jeg å bruke Medeasy som hovedressurs og bruker derfor deres studiekalender for å se når jeg må være ferdig med hvilket tema osv.. Men jeg trenger også en plan i grunnleggende sykepleie og exphil, men synes dette er vanskelig å gjøre ut fra pensumlisten da vi har mange ulike bøker der det er ulik hvor mange, og hvilke kapitler som gjelder. Synes ikke forelesningene på skolen er noe spesielt bra, og det er ofte utydelig hvilke kapitler som er relevante. Synes derfor det er like greit å heller legge opp en selvstendig plan som jeg kan jobbe ut fra. Er det noen som har noen tips til meg? Anonymkode: 99e88...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #2 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg ba chat.gpt legge plan for meg, så gjorde jeg noen justeringer. Anonymkode: e5bf9...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå