AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #61 Del Skrevet 21. august 2024 Hvis det er sex og ikke seriøs dating menn vil ha, så bør de skrive det på datingprofilen sin. For enkelthets skyld. *løsningsorientert* Anonymkode: ddf8a...9ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #62 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis det er sex og ikke seriøs dating menn vil ha, så bør de skrive det på datingprofilen sin. For enkelthets skyld. *løsningsorientert* Anonymkode: ddf8a...9ee Ja, men de er feige og vet at mange kvinner ikke kommer til å gi dem en sjangse, så de må prøve å lure kvinner for å få det som de ønsker. Blir lei av dem. Anonymkode: 91acd...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #63 Del Skrevet 22. august 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Hvis det er sex og ikke seriøs dating menn vil ha, så bør de skrive det på datingprofilen sin. For enkelthets skyld. *løsningsorientert* Anonymkode: ddf8a...9ee Problemet er at de fleste menn er åpne for begge deler. Så kan du jo si at de burde skrive det da, men problemet er at de da blir luket ut av sånne som hun på forrige side, som avskriver menn som er ute etter det samme som henne, fordi de også er åpne for noe kortvarig på veien mot noe seriøst. Anonymkode: 0bd8e...fc5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #64 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Problemet er at de fleste menn er åpne for begge deler. Så kan du jo si at de burde skrive det da, men problemet er at de da blir luket ut av sånne som hun på forrige side, som avskriver menn som er ute etter det samme som henne, fordi de også er åpne for noe kortvarig på veien mot noe seriøst. Anonymkode: 0bd8e...fc5 Noen menn bruker det at de er ute etter noe langsiktig som et skalkeskjul med damen de charter med for øyeblikket, vel vitende om at de kun er ute etter sex med henne, men vet at hun gir dem en sjangs av at de later som de vurderer noe mer. Derfor har ikke jeg brydd meg om kortvarig mennene nei. Vil heller ikke ha de som ligger rundt for lett, da jeg er nøye på hvem jeg slipper inn i livet mitt. Men det varierer fra person til person. Tror desverre mange lar seg lure hvor det kun stjeler tid og energi av dem, så anbefaler egentlig seriøse å slutte å ligge med folk. Faren for min del er at de da finner min mann, om de lærer seg å ha en sterk bullshitt detektor på de useriøse mennene, å på den måten vil jeg stå uten en fordi jeg er ikke for de der. Det er et så lavt antall veldig seriøse menn. Anonymkode: 91acd...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #65 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen menn bruker det at de er ute etter noe langsiktig som et skalkeskjul med damen de charter med for øyeblikket, vel vitende om at de kun er ute etter sex med henne, men vet at hun gir dem en sjangs av at de later som de vurderer noe mer. Derfor har ikke jeg brydd meg om kortvarig mennene nei. Vil heller ikke ha de som ligger rundt for lett, da jeg er nøye på hvem jeg slipper inn i livet mitt. Men det varierer fra person til person. Tror desverre mange lar seg lure hvor det kun stjeler tid og energi av dem, så anbefaler egentlig seriøse å slutte å ligge med folk. Faren for min del er at de da finner min mann, om de lærer seg å ha en sterk bullshitt detektor på de useriøse mennene, å på den måten vil jeg stå uten en fordi jeg er ikke for de der. Det er et så lavt antall veldig seriøse menn. Anonymkode: 91acd...367 Dater ikke og tar meg lang tid, så de som dater idag og imorgen vil møte min boy først kanskje jeg må skynte meg. Anonymkode: 91acd...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #66 Del Skrevet 22. august 2024 On 8/21/2024 at 11:15 AM, AnonymBruker said: Som overskriften sier. Begynner å snakke med noen nye så går det ikke lenge før de begynner å snakke om sex eller sender meg bilder. Mister interessen med engang da. Kan man virkelig ikke ha en normal samtale uten at det skal dreie seg om sex hele tiden? Nei, jeg vil ikke se bilde av kuken din. Og nei du får heller ikke bilde av meg. Hvor er de normale og jordnære mennene? Anonymkode: 88e2d...63f Menn er normale og jordnære ovenfor kvinner de anser som wife material. De som man ikke synes er bra nok eller kun er interessert i å ligge med i mangel på alternativer går man rett til sexprat med fordi man bryr seg egentlig ikke. Anonymkode: dbd24...47d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #67 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn er normale og jordnære ovenfor kvinner de anser som wife material. De som man ikke synes er bra nok eller kun er interessert i å ligge med i mangel på alternativer går man rett til sexprat med fordi man bryr seg egentlig ikke. Anonymkode: dbd24...47d Som ikke akkurat er noe ektemann materialet, for de fleste bryr seg om hvordan du beholder andre. Hadde droppet noen som bekjent over dette. Anonymkode: 91acd...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 22. august 2024 #68 Del Skrevet 22. august 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Hvis det er sex og ikke seriøs dating menn vil ha, så bør de skrive det på datingprofilen sin. For enkelthets skyld. *løsningsorientert* Anonymkode: ddf8a...9ee Enig. Personlig er ikke en utfyllende bio veldig viktig, men når det kommer til agenda rundt bruken av appen så gjør man alle en tjeneste med å være ærlig.. Å være ute etter noe useriøst er legit det så lenge man gjør det klinkene klart i forhold til de som skal vurdere om man er en god match.. Det er leit at det finnes så mange som ikke bærer samvittighet i forhold til å etterlate folk med en følelse av å ha blitt utnyttet ved at de har skapt falske forhåpninger og vært uærlige.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #69 Del Skrevet 22. august 2024 Sex er jo det mest spennende en mann kan oppleve med en kvinne. Anonymkode: 7b6b2...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #70 Del Skrevet 22. august 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Noen menn bruker det at de er ute etter noe langsiktig som et skalkeskjul med damen de charter med for øyeblikket, vel vitende om at de kun er ute etter sex med henne, men vet at hun gir dem en sjangs av at de later som de vurderer noe mer. Derfor har ikke jeg brydd meg om kortvarig mennene nei. Vil heller ikke ha de som ligger rundt for lett, da jeg er nøye på hvem jeg slipper inn i livet mitt. Men det varierer fra person til person. Tror desverre mange lar seg lure hvor det kun stjeler tid og energi av dem, så anbefaler egentlig seriøse å slutte å ligge med folk. Faren for min del er at de da finner min mann, om de lærer seg å ha en sterk bullshitt detektor på de useriøse mennene, å på den måten vil jeg stå uten en fordi jeg er ikke for de der. Det er et så lavt antall veldig seriøse menn. Anonymkode: 91acd...367 Noen menn gjør kanskje det, men få gjør. Jeg ønsker meg mest av alt et seriøst forhold, men det betyr ikke at det er helt uaktuelt for meg med noe kortvarig. Skulle gjerne vært åpen om det, men det funker jo ikke når man blir tillagt intensjoner man ikke har. Anonymkode: 0bd8e...fc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 22. august 2024 #71 Del Skrevet 22. august 2024 (endret) Bigote skrev (16 minutter siden): Enig. Personlig er ikke en utfyllende bio veldig viktig, men når det kommer til agenda rundt bruken av appen så gjør man alle en tjeneste med å være ærlig.. Å være ute etter noe useriøst er legit det så lenge man gjør det klinkene klart i forhold til de som skal vurdere om man er en god match.. Det er leit at det finnes så mange som ikke bærer samvittighet i forhold til å etterlate folk med en følelse av å ha blitt utnyttet ved at de har skapt falske forhåpninger og vært uærlige.. Joda, men minst halve utfordringen her er jo at selv om man er ute etter noe seriøst kan man jo helt faktisk ikke klare å falle for hvem som helst. Så menn ender jo fort opp som "løgnere" uansett om de helt faktisk lyver om sine intensjoner eller ikke. Tiltross for at kvinner 1. VET at man ikke klarer å falle for alle selv om man søker kjærlighet og 2. VET at menn som regel sier ja til sex når kvinner de dater sier ja til det, så er plutselig mennene løgnere når de 1. Ikke ble forelsket i kvinnen de datet, selv om de kanskje er helt seriøs angående at de ønsker seriøst forhold og 2. Takket ja til sex kvinnen også takket ja til. Sorry altså, men dette blir ofte litt prinsessetendenser fra kvinner. Kvinner dumper selv menn over lav sko om det ikke klaffer, men hevder seg fort lurt og løyet til når de ikke får det de vil og blir dumpet. Man må faktisk ta ansvar for sine handlinger selv. Svært få menn voldtar kvinnene de ender opp med å "ha lurt". Endret 22. august 2024 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #72 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Problemet er at de fleste menn er åpne for begge deler. Så kan du jo si at de burde skrive det da, men problemet er at de da blir luket ut av sånne som hun på forrige side, som avskriver menn som er ute etter det samme som henne, fordi de også er åpne for noe kortvarig på veien mot noe seriøst. Anonymkode: 0bd8e...fc5 Det "problemet" kan enkelt løses ved at de mennene som er åpne for begge deler, lodder stemningen litt og ikke umiddelbart kjører på med sexprat, dickpics og mas om nakenbilder. Det er klart at de da vil bli valgt bort av alle kvinner som ikke er interessert i noe kortvarig. Anonymkode: fb9f0...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 22. august 2024 #73 Del Skrevet 22. august 2024 3 minutter siden, Trolltunge said: Joda, men minst halve utfordringen her er jo at selv om man er ute etter noe seriøst kan man jo helt faktisk ikke klare å falle for hvem som helst. Så menn ender jo fort opp som "løgnere" uansett om de helt faktisk lyver om sine intensjoner eller ikke. Tiltross for at kvinner 1. VET at man ikke klarer å falle for alle selv om man søker kjærlighet og 2. VET at menn som regel sier ja til sex når kvinner de dater sier ja til det, så er plutselig mennene løgnere når de 1. Ikke ble forelsket i kvinnen de datet, selv om de kanskje er helt seriøs angående at de ønsker seriøst forhold og 2. Takket ja til sex kvinnen også takket ja til. Sorry altså, men dette blir ofte litt prinsessetendenser fra kvinner. Kvinner dumper selv menn over lav sko om det ikke klaffer, men hevder seg fort lurt og løyet til når de ikke får det de vil og blir dumpet. Man må faktisk ta ansvar for sine handlinger selv. Svært få menn voldtar kvinnene de ender opp med å "ha lurt". Godt poeng. Det er riktig at ikke alle kan falle for alle, og kommuniserer man ærlig i forhold til manglende følelser så vil dette alltid være bedre en "ghoste"-kulturen vi er inne i hvor man velger den enkleste utveien i stedet for å være oppriktig.. Jeg sikter hovedsakelig til de som spiller på en persons ønske om et forhold for å presse gjennom en falsk agenda.. Disse finnes, og av og til kan forskjellen på de som er genuine og de som spiller være litt vanskelig å forholde seg til. Syntes du gjør et veldig godt poeng her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #74 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Noen menn gjør kanskje det, men få gjør. Jeg ønsker meg mest av alt et seriøst forhold, men det betyr ikke at det er helt uaktuelt for meg med noe kortvarig. Skulle gjerne vært åpen om det, men det funker jo ikke når man blir tillagt intensjoner man ikke har. Anonymkode: 0bd8e...fc5 Damene du møter gjør nok det samme de også, og om de ikke gjør og ikke vil ha noen som gjør, la dem gå fri? Det er mange for deg der ute, plis vær trygg og åpen for dem. Anonymkode: 91acd...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #75 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det "problemet" kan enkelt løses ved at de mennene som er åpne for begge deler, lodder stemningen litt og ikke umiddelbart kjører på med sexprat, dickpics og mas om nakenbilder. Det er klart at de da vil bli valgt bort av alle kvinner som ikke er interessert i noe kortvarig. Anonymkode: fb9f0...3fa Når de gjør det, er de bare åpne for sex. Anonymkode: 91acd...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #76 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 22.43): Hvis det er sex og ikke seriøs dating menn vil ha, så bør de skrive det på datingprofilen sin. For enkelthets skyld. *løsningsorientert* Anonymkode: ddf8a...9ee Dere ønsker ikke dette. Kanskje ikke du, men dere. Anonymkode: 7e2c1...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #77 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 11.29): Noen menn bruker det at de er ute etter noe langsiktig som et skalkeskjul med damen de charter med for øyeblikket, vel vitende om at de kun er ute etter sex med henne, men vet at hun gir dem en sjangs av at de later som de vurderer noe mer. Derfor har ikke jeg brydd meg om kortvarig mennene nei. Vil heller ikke ha de som ligger rundt for lett, da jeg er nøye på hvem jeg slipper inn i livet mitt. Men det varierer fra person til person. Tror desverre mange lar seg lure hvor det kun stjeler tid og energi av dem, så anbefaler egentlig seriøse å slutte å ligge med folk. Faren for min del er at de da finner min mann, om de lærer seg å ha en sterk bullshitt detektor på de useriøse mennene, å på den måten vil jeg stå uten en fordi jeg er ikke for de der. Det er et så lavt antall veldig seriøse menn. Anonymkode: 91acd...367 De aller færreste opplever å bli forelsket gang på gang, at de med enkelthet får følelser for noen. Det tar ofte litt tid, kanskje lang tid. Det er vel dette som er med på å gjøre kjærligheten spesiell? Jeg synes det er veldig useriøst å skulle ha seriøsitet som et utgangspunkt og forventning før første møtet. For min del setter det flere kjepper i hjulene enn noe annet. At man heller er åpen for noe seriøst, og ønsker noe seriøst, tenker jeg viser større forståelse for den rare dating situasjonen nett/app dating legger opp til. Om man derfra er villig eller ikke til å ha sex, må da være opp til alle og enhver. De aller aller aller færreste man dater, blir det et forhold med, og det tenker jeg er en veldig bra ting Anonymkode: 9c299...070 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #78 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De aller færreste opplever å bli forelsket gang på gang, at de med enkelthet får følelser for noen. Det tar ofte litt tid, kanskje lang tid. Det er vel dette som er med på å gjøre kjærligheten spesiell? Jeg synes det er veldig useriøst å skulle ha seriøsitet som et utgangspunkt og forventning før første møtet. For min del setter det flere kjepper i hjulene enn noe annet. At man heller er åpen for noe seriøst, og ønsker noe seriøst, tenker jeg viser større forståelse for den rare dating situasjonen nett/app dating legger opp til. Om man derfra er villig eller ikke til å ha sex, må da være opp til alle og enhver. De aller aller aller færreste man dater, blir det et forhold med, og det tenker jeg er en veldig bra ting Anonymkode: 9c299...070 Hvorfor? Jeg har ikke lyst til å satse på å bruke livet mitt på en endeløs rekke av menn som jeg ikke liker og som heller ikke liker meg. Jeg vil bruke det på de som føles riktig. Vil ikke bli rørt av noen som er ekkel i tankegangen og tenker mest på sex, og er et utro svin heller. Det er lov å ikke røre noen før det kjennes litt i kroppen også. Det å ha sex med masse feile folk, tilknytte seg når det ikke er kjærlighet, egoet skal i bølger og daler på tur og få komplekser istede for å fokusere på det større bildet som er å finne riktig person. Sex er ikke viktigere enn samhold, for en del av oss. Bruker ikke app jeg da, og vet det tar tid å bli forelsket. Har aldri hatt ons før. Kjennte exn min et halvt år hvor vi flørtet her og der, før vi ble sammen, så hadde vi sex. Men jeg mener ikke et forhold må vare for evig koste hva det koste vil, men at det å kreve nærhet uten romanse som en normal når mange bare blir lei seg av det og går i årevis og drømmer om noen å være glad i mens menn sender dickpicks og spørr om anal, i tilegg til å ikke kunne dra på ordentlig date for da ser alle andre damer det, det er teit. Livet trenger ikke være drama. Det betyr at det er litt ensomt og kjedelig, men jeg er glad jeg ikke hat hatt sex med en idiot, og det er jo noe 😄 Anonymkode: 91acd...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #79 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor? Jeg har ikke lyst til å satse på å bruke livet mitt på en endeløs rekke av menn som jeg ikke liker og som heller ikke liker meg. Jeg vil bruke det på de som føles riktig. Vil ikke bli rørt av noen som er ekkel i tankegangen og tenker mest på sex, og er et utro svin heller. Det er lov å ikke røre noen før det kjennes litt i kroppen også. Det å ha sex med masse feile folk, tilknytte seg når det ikke er kjærlighet, egoet skal i bølger og daler på tur og få komplekser istede for å fokusere på det større bildet som er å finne riktig person. Sex er ikke viktigere enn samhold, for en del av oss. Bruker ikke app jeg da, og vet det tar tid å bli forelsket. Har aldri hatt ons før. Kjennte exn min et halvt år hvor vi flørtet her og der, før vi ble sammen, så hadde vi sex. Men jeg mener ikke et forhold må vare for evig koste hva det koste vil, men at det å kreve nærhet uten romanse som en normal når mange bare blir lei seg av det og går i årevis og drømmer om noen å være glad i mens menn sender dickpicks og spørr om anal, i tilegg til å ikke kunne dra på ordentlig date for da ser alle andre damer det, det er teit. Livet trenger ikke være drama. Det betyr at det er litt ensomt og kjedelig, men jeg er glad jeg ikke hat hatt sex med en idiot, og det er jo noe 😄 Anonymkode: 91acd...367 Vel, men er ulike, og du har lov like mye som andre og ha din egen mening og din egen måte å gjøre ting på. Man ønsker jo å møte en som deler de samme verdiene og holdningene som er viktig for en selv. Og ditt syn på sex, nærhet og kjærlighet er ikke forenelig med dem som har et annet syn på dette. Men det gjør virkelig ikke ditt syn på dette til noe som burde være riktig for alle. At din måte er bedre enn andres. Din måte passer for deg, så kan du heller styre unna alle du tenker er idioter. Da slipper også idiotene å kaste bort tid på deg Anonymkode: 9c299...070 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #80 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 15.38): Jeg skjønner ikke det der at noen får så mye dritt på tinder. Jeg har vært på tinder i flere omganger og har kun en eneste gang opplevd at en person begynte å hinte om bilder. Da sa jeg fra at dette gidder jeg ikke, før jeg slettet ham. Jeg har snakket med så mange ordentlige menn som det bare ikke har blitt noe mer med, helt vanlige menn med helt ok/bra utseende, og han jeg nevnte er den eneste som har gått over streken. Og nå har jeg møtt en som jeg har vært på flere dater med, forhåpentligvis er han den jeg ender opp med. Anonymkode: 09814...4f0 Dette… Jeg er 38 år og gift, så jeg burde ikke si så mye om saken, for jeg har ingen erfaring selv! Samtidig så har jeg en del single venniner… Og jeg har sett profilen dems, og de klager på mye av det samme som TS gjør… Og jeg er ærlig med dem og anbefaler de å bytte bilder! Altså bildene MÅ matche teksten!! Jeg snakker KUN om min mini erfaring med venninner her! Men det hjelper ikke å skrive at de ønsker det ene og andre, når bildene de legger ut er KUN bilder der de er ‘’på sitt beste’’.. De er alle vakre i mine øyne.. Men når de 98% av tiden er ganske chille og avlappet både ift sminke og klær, så kan de ikke ha 5-10 bilder der de er på vei til bryllup eller i andre settinger er ‘’på sitt beste’’.. Når de 98% av tiden er naturlig/usminket og helt vanlige kvinner, som er morsomme, livlige, rask i kommentarene og ja, bra damer med gode jobber! Men det er det ingen som ‘’ser’’, for bildene er fra en flyplass når de er vei til konferanse med jobben🤷♀️ Igjen- Jeg snakker KUN om min egen erfaring fra mine få 5 single venninner! Så jeg har INGEN fasit her altså… Anonymkode: 3cb0f...204 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå