AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #21 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig ofte er problemet delvis at disse kvinnene som klager over å bare tiltrekke seg menn som bare vil ha sex, gjør omtrent null innsats selv. Har sett en del på venninners Tinder-profilen, og ofte er det bare en masse bilder der de prøver å se penest mulig ut. Hvis det i det hele tatt en er en bio, er det emojis, "alt på stell", "spør hvis du lurer på noe", "opptatt av trening og venner", "ny singel ut, det er meg, jeg er singel" og så videre. Med andre ord, det eneste de markedsfører seg selv med, er utseende. Da er det ærlig talt ikke så rart at de tiltrekker seg menn som bare bryr seg om det. Hvis de i tillegg er av "ja", "nei", "du da?" typen i samtale, siler de jo også bort alle de bra. Anonymkode: 0bd8e...fc5 Men betyr bilder og manglende info egentlig, jeg har bare sex jeg og har absolutt ingen tanker eller hobbyer? Da jeg har fått meg kjærester i livet har vi ikke visst masse om hverandre før vi fanget hverandres interesse og ble kjennt. Da jeg ble betatt av eksen hadde jeg 2 intrykk, han var kjekk på facebook bilde sitt og mystisk i den fellese chatten vi begge var invitert inn i. Det var det, så prøvde jeg å få oppmerksomheten hans, bom, samboerskap på 10 år. Å vi hadde også de tyspisk, ikke mye, duda? samtalene 😅 Å kreve mye tillegsinfo fra avstand er luksus og ikke egentlig gjørbart, dermed så syns jeg det er en uting at noen skal få skyld fordi de prøver å se pene ut(Helt normalt) og ikke skriver en novelle om seg(Som også frarådes) Og emojier er gøy. 🍝🎸🌳🦋 Anonymkode: 91acd...367 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #22 Skrevet 21. august 2024 Tenkte jeg bare skulle si at jeg er ingen "sexdukke" på tinder, men det hender jeg får noen kåtgriser allikevel. De prøver seg vel uansett. Anonymkode: 43d19...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #23 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Begynner å snakke med noen nye så går det ikke lenge før de begynner å snakke om sex eller sender meg bilder. Kan man virkelig ikke ha en normal samtale uten at det skal dreie seg om sex hele tiden? Anonymkode: 88e2d...63f Kan det være at du bidro så lite i samtalen og de dro den til sex for å holde samtalen i gang? Anonymkode: 61599...0d2
Trolltunge Skrevet 21. august 2024 #24 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Tenkte jeg bare skulle si at jeg er ingen "sexdukke" på tinder, men det hender jeg får noen kåtgriser allikevel. De prøver seg vel uansett. Anonymkode: 43d19...4d8 At det hender er noe annet enn å kun tiltrekke seg slike. Ja mange menn med slikt fokus prøver seg nok uansett.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #25 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi seriøse har begynt å holde oss unna Tinder. Det er bare damer som tror de er superstjerner der med all oppmerksomheten de får fra de 75% mannlige brukerene. Anonymkode: 1d54d...ea5 Hvor skal man prøve dating via nett hvis man er seriøs da? Anonymkode: ddf8a...9ee
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #26 Skrevet 21. august 2024 En klok mann sa en gang; „hvis det er kun fitte du tilbyr, da er det kun fitte jeg vil ha“. Anonymkode: f15b6...e90 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #27 Skrevet 21. august 2024 TS nevner ikke Tinder. Hun sier at når hun begynner å snakke med menn, så kommer de inn på sex. Jeg synes det er veldig rart at alle menn hun prøver å ha en normal samtale med (merk: ikke teksting/chat) går over til å snakke om sex. Hun lurer på hvor hun finner normale menn. Jeg lurer på hvor hun finner disse raringene. Anonymkode: 8814a...95d 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #28 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS nevner ikke Tinder. Hun sier at når hun begynner å snakke med menn, så kommer de inn på sex. Jeg synes det er veldig rart at alle menn hun prøver å ha en normal samtale med (merk: ikke teksting/chat) går over til å snakke om sex. Hun lurer på hvor hun finner normale menn. Jeg lurer på hvor hun finner disse raringene. Anonymkode: 8814a...95d De er jo overalt. Personlig tror jeg en stor andel av de mest pågående menne er de som jakter på sex, for de har ferre hemninger og mindre tid å miste. De vil ha sex idag. Anonymkode: 91acd...367 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #29 Skrevet 21. august 2024 I følge annen tråd her inne, ønsker kvinner dette på første date. Den tråden handler om å mannen har potensproblemer. Ellers vet jeg ikke. Sikkert gjelder dobbelstandard i kvinners favør nok en gang i slike tilfeller. 🙃 Anonymkode: f15b6...e90 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #30 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Seriøst? Sender noen amøber fortsatt bilder av tissen sin i 2024? Det er i tilfelle utrolig. Jeg tenker at om sexpraten blir for sentral så er det flere fisk i sjøen, vil jeg tro. Anonymkode: b341f...213 Tenker det er en grei måte å finne ut om man er kompatible jeg. Vil man ikke prate om sex, og har med en å gjøre som vil prate masse om sex, så er det jo ingen match.. da avslutter man den kontakten da. Synes det er ærligere jeg, enn å skulle late som man er noe man ikke er, og holde tilbake på ting som er viktig for en. Dickpicks og den slags er en annen greie, nærmere blotting enn noe annet. Så det forstår jeg ikke at menn fortsatt gjør uten at man har en solid anelse om at det vil bli godt mottatt. Men snakke om sex, helt ok. Som TS sier, «kan man ikke ha en normal samtale?», så sier jeg at om ikke sex kan inngå i kategorien normal samtale, så er vi ingen match Anonymkode: 9c299...070 1
Trolltunge Skrevet 21. august 2024 #31 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker det er en grei måte å finne ut om man er kompatible jeg. Vil man ikke prate om sex, og har med en å gjøre som vil prate masse om sex, så er det jo ingen match.. da avslutter man den kontakten da. Synes det er ærligere jeg, enn å skulle late som man er noe man ikke er, og holde tilbake på ting som er viktig for en. Dickpicks og den slags er en annen greie, nærmere blotting enn noe annet. Så det forstår jeg ikke at menn fortsatt gjør uten at man har en solid anelse om at det vil bli godt mottatt. Men snakke om sex, helt ok. Som TS sier, «kan man ikke ha en normal samtale?», så sier jeg at om ikke sex kan inngå i kategorien normal samtale, så er vi ingen match Anonymkode: 9c299...070 Det er overhodet ingen sammenheng mellom menn som prater seriøst om sex og menn som sexprater for egen kåthet så fort som mulig. Som kvinne vil jeg påstå at menn som kjapt snakker om sex for å få kåthet og sex kjapt er dårligere til å prate skikkelig om sex enn dem som skjønner at man gjerne kan bli litt kjent som personer før man snakker om sex. Sexting er ikke seriøst snakk om sex for å finne ut om man er seksuelt kompatibel. Sexting er for å bli kåt og få sex, og mange menn som er veldig på det et det ikke engang mulig å få gode samtaler om sex med. Dette med at egen kåthet, der og da gjerne, er deres fokus gir dårlig grunnlag for konstruktiv dialog om sex, ikke det motsatte. 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #32 Skrevet 21. august 2024 Trolltunge skrev (3 minutter siden): Det er overhodet ingen sammenheng mellom menn som prater seriøst om sex og menn som sexprater for egen kåthet så fort som mulig. Som kvinne vil jeg påstå at menn som kjapt snakker om sex for å få kåthet og sex kjapt er dårligere til å prate skikkelig om sex enn dem som skjønner at man gjerne kan bli litt kjent som personer før man snakker om sex. Sexting er ikke seriøst snakk om sex for å finne ut om man er seksuelt kompatibel. Sexting er for å bli kåt og få sex, og mange menn som er veldig på det et det ikke engang mulig å få gode samtaler om sex med. Dette med at egen kåthet, der og da gjerne, er deres fokus gir dårlig grunnlag for konstruktiv dialog om sex, ikke det motsatte. Så fortell meg da… om disse mennene bare vil ha sex… hvorfor er det da ikke bedre å være ærlig om dette? Så kan man heller avslå om man ønsker det.. jeg begynner å bli lei av kvinner som skal ha kontroll på alt og alle. Slutt å være så lettkrenkelig. Mange menn ønsker bare sex, og da er det vel bedre om de avslører det tidligere enn senere? Hva er egentlig problemet her? Kan det heller være at frustrasjonen ligger i at man så gjerne ønsker noe seriøst, men så mange ønsker noe useriøst? Dine ønsker er jo ikke viktigere enn andres Anonymkode: 9c299...070 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #33 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): I følge annen tråd her inne, ønsker kvinner dette på første date. Den tråden handler om å mannen har potensproblemer. Ellers vet jeg ikke. Sikkert gjelder dobbelstandard i kvinners favør nok en gang i slike tilfeller. 🙃 Anonymkode: f15b6...e90 Kvinner vil som regel ha et sexliv ja, som potensproblemer kan stå i veien for. Men det betyr ikke at de vil møte useriøse menn som bare bryr seg om å ha sex med dem. Å nevne potensproblemer fort handler ikke om å ønske sex på første date, men et ønske om å få vite om problemer som kan ødelegge relasjonen, helst før en starter den. Men den samtalen er jo vanskelig, potensproblemer er jo veldig privat å skulle åpne seg for masse kvinner om. Set at det er ekkelt å åpne seg for det med kvinner det kanskje ikke er trygt å snakke om personlige ting med. Anonymkode: 91acd...367 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #34 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så fortell meg da… om disse mennene bare vil ha sex… hvorfor er det da ikke bedre å være ærlig om dette? Så kan man heller avslå om man ønsker det.. jeg begynner å bli lei av kvinner som skal ha kontroll på alt og alle. Slutt å være så lettkrenkelig. Mange menn ønsker bare sex, og da er det vel bedre om de avslører det tidligere enn senere? Hva er egentlig problemet her? Kan det heller være at frustrasjonen ligger i at man så gjerne ønsker noe seriøst, men så mange ønsker noe useriøst? Dine ønsker er jo ikke viktigere enn andres Anonymkode: 9c299...070 Kanskje mennene kan gå frem på en bedre måte? For å seksuelt trakkasere alle kvinner på veien til hun som ønsker det samme er ufint. Å sende dick pick eller komme med ekle kommentarer er skremmende, kvalmende og gir mange generelt dårlig humør. det er respektløst. Det handler ikke om kontroll å ikke ønske å oppleve ekle mennesker, da er det heller kontrollerende å be folk tåle den dårlige oppførselen sin. Folk må få si ifra at de ikke ønsker seksuell kontakt med folk når de ikke tenner på dem der å da. Mange kvinner ønsker bare en hyggelig hverdag fri for uønsket pikk! Må da være lov. Anonymkode: 91acd...367 6 2
Trolltunge Skrevet 21. august 2024 #35 Skrevet 21. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så fortell meg da… om disse mennene bare vil ha sex… hvorfor er det da ikke bedre å være ærlig om dette? Så kan man heller avslå om man ønsker det.. jeg begynner å bli lei av kvinner som skal ha kontroll på alt og alle. Slutt å være så lettkrenkelig. Mange menn ønsker bare sex, og da er det vel bedre om de avslører det tidligere enn senere? Hva er egentlig problemet her? Kan det heller være at frustrasjonen ligger i at man så gjerne ønsker noe seriøst, men så mange ønsker noe useriøst? Dine ønsker er jo ikke viktigere enn andres Anonymkode: 9c299...070 Om du leser mitt første innlegg i denne tråden skrev jeg akkurat at jeg alltid har ansett det som en fordel at slike blottlegger sin intensjon og at det er fullstendig mangel på annet i deres hode, så man ikke trenger å bruke tid på dem. Ha det bra, neste! Begynner å bli mange år siden nå, men dette var så absolutt et fenomen da jeg var ung også, og menn som hoppet rett på sexprat og ikke var interessert i annet var det så enkelt med. Dem bare utelukket jeg veldig fort, og om jeg brukte en kalorier på å tenke på det var det "Dust! Fint å oppdage det kjapt!" Jeg er på ingen måte prippen eller redd for å prate om sex, men har hatt og har 0 interesse for å være runkemateriale for menn uten annet innhold jeg kan sette pris på. Jeg er ingen kåt meg opp- service for ukjente menn, og før man blir kjent mer personlig er man ukjent. Da kunne jeg liker godt og med bedre utbytte startet en sex- telefontjeneste med betaling, og drevet dirty- talk med ukjente menn mot en inntekt i det minste. Hvorfor skal kvinner være interessert i å være en slik gratis kåt meg opp- service for menn de ennå ikke kjenner? Endret 21. august 2024 av Trolltunge 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #36 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje mennene kan gå frem på en bedre måte? For å seksuelt trakkasere alle kvinner på veien til hun som ønsker det samme er ufint. Å sende dick pick eller komme med ekle kommentarer er skremmende, kvalmende og gir mange generelt dårlig humør. det er respektløst. Det handler ikke om kontroll å ikke ønske å oppleve ekle mennesker, da er det heller kontrollerende å be folk tåle den dårlige oppførselen sin. Folk må få si ifra at de ikke ønsker seksuell kontakt med folk når de ikke tenner på dem der å da. Mange kvinner ønsker bare en hyggelig hverdag fri for uønsket pikk! Må da være lov. Anonymkode: 91acd...367 Jeg er enig med dickpicks, det er virkelig unødvendig. Men synes det er veldig urettferdig at man skal sette en standard for hvordan man skal oppføre seg, og hvordan man skal uttrykke seg. Mennesker er slik som de er, noen mer vulgær enn andre. Noen skal ha kontrollen over alt, og blir krenket om folk ikke oppfører seg eller sier ting på den måten de forventer. Alt dette finner man ut av veldig raskt ved å nettopp være seg selv, og ærlig om sine intensjoner. Jeg setter i alle fall stor pris på at folk avslører hvem de er så raskt som mulig. For jeg er veldig lei av robotene. Jeg kan sette stor pris på en dame som setter meg på plass når jeg trår over en grense. Da lærer jeg hennes grense. Men en dame som ikke tåler at jeg er meg, og dropper meg så snart jeg trår feil, det er jo ikke interessant. Men ja, du er i din fulle rett til å reagere som du gjør på noe du ikke aksepterer. Og andre er i sin fulle rett til å uttrykke seg slik som faller naturlig for dem. Jeg har møtt på mange ulike damer opp igjennom, og jommen kan de være like dann. Noe jeg setter pris på Anonymkode: 9c299...070
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #37 Skrevet 21. august 2024 Trolltunge skrev (5 minutter siden): Om du leser mitt første innlegg i denne tråden skrev jeg akkurat at jeg alltid har ansett det som en fordel at slike blottlegger sin intensjon og at det er fullstendig mangel på annet i deres hode, så man ikke trenger å bruke tid på dem. Ha det bra, neste! Begynner å bli mange år siden nå, men dette var så absolutt et fenomen da jeg var ung også, og menn som hoppet rett på sexprat og ikke var interessert i annet var det så enkelt med. Dem bare utelukket jeg veldig fort, og om jeg brukte en kalorier på å tenke på det var det "Dust! Fint å oppdage det kjapt!" Jeg er på ingen måte prippen eller redd for å prate om sex, men har hatt og har 0 interesse for å være runkemateriale for menn uten annet innhold jeg kan sette pris på. Jeg er ingen kåt meg opp- service for ukjente menn, og før man blir kjent mer personlig er man ukjent. Da kunne jeg liker godt og med bedre utbytte startet en sex- telefontjeneste med betaling, og drevet dirty- talk med ukjente menn mot en inntekt i det minste. Hvorfor skal kvinner være interessert i å være en slik gratis kåt meg opp- service for menn de ennå ikke kjenner? Og det er akkurat denne holdningen som burde være normalen. At, enten liker en det - eller ikke. Så går man heller videre med det som passer en bedre. Som nevnt tidligere, jeg setter veldig stor pris på at man er seg selv fra starten av, slik at man ikke kaster bort unødvendig tid på å finne ut slike ting etter å ha brukt masse tid Anonymkode: 9c299...070
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #38 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er enig med dickpicks, det er virkelig unødvendig. Men synes det er veldig urettferdig at man skal sette en standard for hvordan man skal oppføre seg, og hvordan man skal uttrykke seg. Mennesker er slik som de er, noen mer vulgær enn andre. Noen skal ha kontrollen over alt, og blir krenket om folk ikke oppfører seg eller sier ting på den måten de forventer. Alt dette finner man ut av veldig raskt ved å nettopp være seg selv, og ærlig om sine intensjoner. Jeg setter i alle fall stor pris på at folk avslører hvem de er så raskt som mulig. For jeg er veldig lei av robotene. Jeg kan sette stor pris på en dame som setter meg på plass når jeg trår over en grense. Da lærer jeg hennes grense. Men en dame som ikke tåler at jeg er meg, og dropper meg så snart jeg trår feil, det er jo ikke interessant. Men ja, du er i din fulle rett til å reagere som du gjør på noe du ikke aksepterer. Og andre er i sin fulle rett til å uttrykke seg slik som faller naturlig for dem. Jeg har møtt på mange ulike damer opp igjennom, og jommen kan de være like dann. Noe jeg setter pris på Anonymkode: 9c299...070 Syns du ikke oppførsel skal avgjøres som bra eller dårlig utifra hvordan motakeren av oppførselen opplever møtet? Beklager, men er noen slik at de ofte sårer og trår over andres grenser, er konsekvensen å bli motatt som en som ikke er noe hyggelig å møte. Det er slik sosialisering fungerer, det skal gå begge veier og vi beholder dem vi liker. Anonymkode: 91acd...367
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #39 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns du ikke oppførsel skal avgjøres som bra eller dårlig utifra hvordan motakeren av oppførselen opplever møtet? Beklager, men er noen slik at de ofte sårer og trår over andres grenser, er konsekvensen å bli motatt som en som ikke er noe hyggelig å møte. Det er slik sosialisering fungerer, det skal gå begge veier og vi beholder dem vi liker. Anonymkode: 91acd...367 Hadde ikke følt det bra med megselv om jeg visste jeg hadde gjort mange menn redde og ukonfortable med å blotte underlivet mitt til dem uønsket. Hadde følt meg skitten og fæl, og en trussel for andre. Anonymkode: 91acd...367 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #40 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns du ikke oppførsel skal avgjøres som bra eller dårlig utifra hvordan motakeren av oppførselen opplever møtet? Beklager, men er noen slik at de ofte sårer og trår over andres grenser, er konsekvensen å bli motatt som en som ikke er noe hyggelig å møte. Det er slik sosialisering fungerer, det skal gå begge veier og vi beholder dem vi liker. Anonymkode: 91acd...367 Alt du sier her er subjektivt. Kommer helt an på mottakeren. Standup er for eksempel en risikosport hvor mange ler og koser seg, mens andre blir krenket og såret. Det du anser som dårlig oppførsel kan bli oppfattet helt annerledes av den neste. Ingen er så snill at de ikke fornærmer noen, uansett hvor hardt de prøver. Sosialisering handler ikke om at alle skal enes om en og samme adferd. Den handler om at en selv skal oppleve og takle mangfoldet som er der ute. Anonymkode: 9c299...070 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå