Gå til innhold

Lei av menn som bare skal snakke om sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vel, men er ulike, og du har lov like mye som andre og ha din egen mening og din egen måte å gjøre ting på. Man ønsker jo å møte en som deler de samme verdiene og holdningene som er viktig for en selv. Og ditt syn på sex, nærhet og kjærlighet er ikke forenelig med dem som har et annet syn på dette. Men det gjør virkelig ikke ditt syn på dette til noe som burde være riktig for alle. At din måte er bedre enn andres. Din måte passer for deg, så kan du heller styre unna alle du tenker er idioter. Da slipper også idiotene å kaste bort tid på deg

Anonymkode: 9c299...070

Du trenger ikke lære meg om variasjoner i verden og ulike ønsker om livstil.

Er her for å være enig i at de som snakker om sex fort, altså de mulig useriøse, ødelegger når de gjør det mot kvinner(eller menn, skjer sikkert det også) som ikke trenger alt det støyet på sin vei mot å finne noen de liker og ikke har lyst til å bli jagd bort fra dating oppgitt nok en gang av å møte for mange som var avgjort feil.

Jeg kunne ønske de som er såpass frempå, heller søkte dem som utrykker å være lik, eller finner en bedre måte å gå frem, slik at det ikke trenger å bli en så dårlig opplevelse for parten som ikke har lyst. 

Les profilen er en start. Ikke svipe på de som kun sier å være ute etter noe langsiktig, om dere er ute etter noe kortsiktig med dem. Handler om respekt. 

Anonymkode: 91acd...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du trenger ikke lære meg om variasjoner i verden og ulike ønsker om livstil.

Er her for å være enig i at de som snakker om sex fort, altså de mulig useriøse, ødelegger når de gjør det mot kvinner(eller menn, skjer sikkert det også) som ikke trenger alt det støyet på sin vei mot å finne noen de liker og ikke har lyst til å bli jagd bort fra dating oppgitt nok en gang av å møte for mange som var avgjort feil.

Jeg kunne ønske de som er såpass frempå, heller søkte dem som utrykker å være lik, eller finner en bedre måte å gå frem, slik at det ikke trenger å bli en så dårlig opplevelse for parten som ikke har lyst. 

Les profilen er en start. Ikke svipe på de som kun sier å være ute etter noe langsiktig, om dere er ute etter noe kortsiktig med dem. Handler om respekt. 

Noen trenger tydeligvis det. Men det trenger virkelig ikke å være meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/21/2024 at 11:15 AM, AnonymBruker said:

Som overskriften sier. 

Begynner å snakke med noen nye så går det ikke lenge før de begynner å snakke om sex eller sender meg bilder. Mister interessen med engang da. 

Kan man virkelig ikke ha en normal samtale uten at det skal dreie seg om sex hele tiden?  Nei, jeg vil ikke se bilde av kuken din. Og nei du får heller ikke bilde av meg. 

Hvor er de normale og jordnære mennene? 

Anonymkode: 88e2d...63f

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er 35 år og har vel egentlig bare akseptert at de er i forhold. I min alder, så vet damene hvilke kupp de har gjort, og de får høre fra oss single hvilke mareritt det er der ute, så de setter klørne i de flotte mannfolka sine og holder godt fast i dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen trenger tydeligvis det. Men det trenger virkelig ikke å være meg. 

Nei, du kjenner meg ikke. Dette er en samtale som handler om å få sex meldinger uten å ønske det, jeg orker ikke bruke tiden min på hver eneste vinkel hver gang, for å blidgjøre en tilfeldig person jeg aldri skal møte. 

Om ting er usagt, kan det hende det er utenkt også, men det er ikke sikkert. Så slutt å ta det for gitt.

Tro meg, jeg tenker, men vil ikke gå bort fra saken og ende opp med å si meg enig med noen som går imot poenget, som ofte skjer, det blir også med på å gi folk som ikke respekterer folk sine grenser, mer input på at det er greit istede for å lære av dem som reagerer negativt på dem. Det er sex for svingende, det er noe kjempe personlig for en god del av befolkningen.

De liker ikke å få uønskede seksuelle meldinger, de søker romantikk. Hva er problemet med det? Jeg syns ikke dem som søker sex har noen rett over noens egne meninger, om at de blir lei eller uvell av å tilnærminger de opplever. Jeg ser mange kvinner slite med dette, å de må få konkludere med at det er kjipt, punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prater om sex med kvinner, som vil prate om sex.. Men jeg opplever også kvinner som ikke vil prate om sex, ikke er helt ærlig med sine hensikter med datingen.. Spytt heller ut! og ikke gå rundt grøten!

Det å prate om sex høres ut som det værste du kan gjøre med en kvinne.. Men baktanken er faktisk at det er viktig for at samlivet skal bli bra.. For uten et godt samliv, er som å be sexlivet på trøbbel😉

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Bamseklemmer said:

Jeg prater om sex med kvinner, som vil prate om sex.. Men jeg opplever også kvinner som ikke vil prate om sex, ikke er helt ærlig med sine hensikter med datingen.. Spytt heller ut! og ikke gå rundt grøten!

Det å prate om sex høres ut som det værste du kan gjøre med en kvinne.. Men baktanken er faktisk at det er viktig for at samlivet skal bli bra.. For uten et godt samliv, er som å be sexlivet på trøbbel😉

Det er ufattelig mange menn som går rett på sex-praten på Tinder. Det er ikke noe hei, hvordan går det? hvem er du?. Det kan være alt fra "la oss kose oss" til "la meg kjøre den hardt i ræva på deg". Jeg kan fint snakke om sex med en mann som jeg har en relasjon med, men sånn tilfeldige menn på Tinder som jeg aldri har møtt? Nei takk. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 11.31):

Menn er normale og jordnære ovenfor kvinner de anser som wife material. De som man ikke synes er bra nok eller kun er interessert i å ligge med i mangel på alternativer går man rett til sexprat med fordi man bryr seg egentlig ikke. 

Anonymkode: dbd24...47d

Dette er tullprat. Disse mennene er sånn uansett, og er useriøse. En normal og jordnær mann ville ikke kastet bort tiden sin på å plage noen han ikke er interessert i med sexprat, han ville kun forholdt seg til de han er interessert i på en ordentlig måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen menn har ennå vist meg kuken 😡

Neida. Men jeg skjønner ikke hvor dere finner disse tullebukkene. Møter omtrent bare hyggelige og jordnære menn på tinder.

Hva slags menn velger du da? Jeg liker menn som ser søte og snille ut.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. 
hadde føltes helt feil å sendt bilde av herr kuk til en random dame på en eller annen sjekkeapp. Hadde føltes ekstremt skamfullt ut og mangel på respekt til mottaker. 
dessverre så er apper som tinder osv blitt ett kjøttmarked der man får typ 5 sekunder på å gjøre ett inntrykk som er bedre en forrige person. Null personlighet. 

og nei, jeg er ikke på tinder, men kjenner folk som er det. Og det høres bare stressende ut😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LA-EINARÐAR skrev (11 timer siden):

Mann her. 
hadde føltes helt feil å sendt bilde av herr kuk til en random dame på en eller annen sjekkeapp. Hadde føltes ekstremt skamfullt ut og mangel på respekt til mottaker. 
dessverre så er apper som tinder osv blitt ett kjøttmarked der man får typ 5 sekunder på å gjøre ett inntrykk som er bedre en forrige person. Null personlighet. 

og nei, jeg er ikke på tinder, men kjenner folk som er det. Og det høres bare stressende ut😅

Nei ved å sende sånne bilder så må man være lettere tilbakestående.

Anonymkode: 916fe...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 11.15):

Hvor er de normale og jordnære mennene? 

Her !

Anonymkode: 63200...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (På 21.8.2024 den 15.37):

Fullstendig enig. Mange kvinner virker totalt blind for at det man markedsfører er nøyaktig hva man får "kunder" i henhold til. De dollar seg opp og viser seg frem nærmest som sexdukker, for så å klage på at menn har et seksuelt fokus ovenfor dem. Æh... ja det er ikke så rart det da! 

Det menn og kvinner ofte krasjer litt på angående dette er at kvinner følger trender og også er opptatt av hvordan andre kvinner vurderer dem. Det er mange trender nå som er temmelig seksualiserte. Trutmunn, dukkeøyne, mye hud, stor rumpe. Så følger kvinner disse trendene, men ønsker likevel å bli møtt som et seriøst individ av menn, og 1+1 blir 0 for kvinner og 1+1 blir 6 for menn, fordi kvinner og menn anser det å følge disse trendene helt ulikt. For kvinner er det bare å følge trend og tiden de lever i, for menn er det å se sexy ut å markedsføre seg selv seksuelt. 

Om både unge menn og unge kvinner tenkte seg litt bedre om, og skjønte bedre dette med at det man tilsynelatende markedsfører er nøyaktig hva folk da tenker når de "kjøper", så ville trolig en del blitt klokere i mye, og ting blitt enklere for begge kjønn, men trendene nå er som de er. (Kommer sikkert en motreaksjon med tiden. Pleier å være slik. Noen mener den er delvis i gang.)

Har du mye erfaring med dette ? Min erfaring er at man trenger ikke å være bimbo eller å ha "feil" markedsføring for å få dickpics. Er 46 og har ikke bilde engang. Meget nøktern profil. Deltar ikke på samtaler om sex.  Dickpics og spørsmål om sex allikevel. De blir silt ut fort da, er en fordel med det. Tror det handler mer om plattformen. Noen mister hodet på nett. Da er liksom alt lov. 

Anonymkode: 6e403...dc4

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du leter jo i boss-spannet. Der finner du jo ikke noen menn som bryr seg om deg som menneske. Du må nok først og fremst jobbe med deg selv, slik at du ikke er så desperat og går på nettdating, tinder og lignende boss steder.

Når du finner din egenverdi, og føler du er god nok, så kan du bli kjent med menn i hverdagen din. Kanskje du kan komme i kontakt med menn når du driver med en hobby? 

Er overrasket over hvor billig mange kvinner og menn selger seg på nettet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 17.32):

TS nevner ikke Tinder.

Hun sier at når hun begynner å snakke med menn, så kommer de inn på sex. 

Jeg synes det er veldig rart at alle menn hun prøver å ha en normal samtale med (merk: ikke teksting/chat) går over til å snakke om sex.

Hun lurer på hvor hun finner normale menn. Jeg lurer på hvor hun finner disse raringene.

Anonymkode: 8814a...95d

Det er forskjell å snakke med in real life og chatte. Menn får mindre filter på nett. Face to face er de mer forsiktige er min erfaring. Med mindre de er beruset o.l.

Anonymkode: 7939d...b5d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig finnes det mer interessante emner enn å snakke om sex; filatelien har for eksempel mye å by på - og papirtyper på norske utgivelser er noe man aldri blir ferdig med å diskutere.

Hva skal man med sex når man har frimerker ...?

Anonymkode: db3fb...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (18 timer siden):

Det er ufattelig mange menn som går rett på sex-praten på Tinder. Det er ikke noe hei, hvordan går det? hvem er du?. Det kan være alt fra "la oss kose oss" til "la meg kjøre den hardt i ræva på deg". Jeg kan fint snakke om sex med en mann som jeg har en relasjon med, men sånn tilfeldige menn på Tinder som jeg aldri har møtt? Nei takk. 

Du kommer ingen vei med å klage på menn, verden er full av idioter skjønner du. Da er det bedre å blokkere.. Så ikke la noen  knekke din positivitet, fortsette å være munter og nynne på en melodi🤗🥰

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er forskjell å snakke med in real life og chatte. Menn får mindre filter på nett. Face to face er de mer forsiktige er min erfaring. Med mindre de er beruset o.l.

Anonymkode: 7939d...b5d

Tviler iallefall at de viser dickpics face to face i edru tilstand.. men enkelte fulle menn, har en tendens til å vifte med den halvslappe sure ølkuken senere på kvelden.. Ikke akkurat noe delikat nattmat å servere en dame🙈

Men jo.. det er lettere å prate om sex IRL, for det blir ikke vulgært. Det blir mere som en romantisk forførende flørt.. for jo mere vi smiler til hverandre, jo mere sulten blir vi på god nattmat🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 21.41):

Har et godt eksempel på en mann jeg begynte å prate med. Matcher på tinder. Jeg var åpen om at jeg søkte noe seriøst og at jeg ønsker meg barn. Han sa det samme. Hadde en grei samtale og jeg la han til på snap. Hvor jeg sa før jeg aksepterte at jeg ikke ønsket noen bilder av noe pikk eller annet gris. 
Snakket ganske greit en stund. Så begynte han med sexprat og sendte meg bilder av kuken sin. Jeg ga klart signal om at jeg ikke ønsket dette. Han beklaget seg og vi fortsatte som før. 
Gikk noen uker og han ville møtes. Jeg var bortreist på ferie og avtalte å møtes når ferien var ferdig. Under ferien begynte han å spørre om jeg hadde sexleketøy. Jeg svarte ja. Da ville han ha bilder av de. Jeg følte det ble ubehagelig. Så spurte han om ikke jeg kunne filme meg bruke de. Det sa jeg klart nei til. Da sluttet jeg å svare han. 

Da begynte han å spørre om jeg var sint på han. Jeg forklarte hvorfor og at jeg ikke ønsket å møte han likevel. Han beklaget seg og sa at han ønsket noe seriøst. At jeg var ei flott dame og mente vi passet bra sammen. Jeg sa igjen at jeg ikke ønsket å møte han. Så slettet jeg han. 

Uansett hvor mye jeg sier om mine intensjoner så tiltrekker jeg meg griser begynner jeg virkelig å lure altså 😅😅

Dette er bare et eksempel av mange. 
ts

Anonymkode: 88e2d...63f

Det er her du bommer. Hvis du føler du må advare slik før du kan ha en fyr på snap, da er noe riv ruskende galt. 

Og den gangen han da sender, på tross av den (egentlig unødvendige) advarselen din, da skulle du blokkert han overalt. Hvorfor velger du å fortsette kontakt med en fyr som bevisst  tramper på dine grenser, når du tydelig har opplyst om dem? Du belønner jo sånn oppførsel! 

Anonymkode: f4734...ab5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 21.41):

Nei, du kjenner meg ikke. Dette er en samtale som handler om å få sex meldinger uten å ønske det, jeg orker ikke bruke tiden min på hver eneste vinkel hver gang, for å blidgjøre en tilfeldig person jeg aldri skal møte. 

Om ting er usagt, kan det hende det er utenkt også, men det er ikke sikkert. Så slutt å ta det for gitt.

Tro meg, jeg tenker, men vil ikke gå bort fra saken og ende opp med å si meg enig med noen som går imot poenget, som ofte skjer, det blir også med på å gi folk som ikke respekterer folk sine grenser, mer input på at det er greit istede for å lære av dem som reagerer negativt på dem. Det er sex for svingende, det er noe kjempe personlig for en god del av befolkningen.

De liker ikke å få uønskede seksuelle meldinger, de søker romantikk. Hva er problemet med det? Jeg syns ikke dem som søker sex har noen rett over noens egne meninger, om at de blir lei eller uvell av å tilnærminger de opplever. Jeg ser mange kvinner slite med dette, å de må få konkludere med at det er kjipt, punktum.

1. Man kjenner ikke en fremmeds grense

2. Det er Ingen som sier du trenger å bruke tid på noe du ikke vil

3. Selvsagt må alle få reagere som de vil, men ikke forvent at noen skal endre seg til noe de ikke er, lik som du ikke er villig til å endre deg.

4. Enda en meningsløs tråd på kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har du mye erfaring med dette ? Min erfaring er at man trenger ikke å være bimbo eller å ha "feil" markedsføring for å få dickpics. Er 46 og har ikke bilde engang. Meget nøktern profil. Deltar ikke på samtaler om sex.  Dickpics og spørsmål om sex allikevel. De blir silt ut fort da, er en fordel med det. Tror det handler mer om plattformen. Noen mister hodet på nett. Da er liksom alt lov. 

Anonymkode: 6e403...dc4

Jeg var tidlig bevisst på hvilke signaler jeg selv sendte ut ja, for interessen for mellommenneskelige relasjoner og hva som påvirker hvordan kom tidlig. Likevel er det som er mest vesentlig for å si at jeg ikke har slitt mye med menn som bare var ute etter sex noe annet.

Som jeg skrev tidlig i tråden synes jeg bestandig at det var veldig greit med menn som fort og galt avslørte sider som ikke tiltalte meg. Da var det jo superlett å snu ryggen til og ikke ofre et sekund mer 

Jeg har såvisst fått dp. Her på kg til og med. Å få det er ikke det vesentlige, men hvordan man takler slikt. Jeg har aldri blitt  veldig skuffet og lei meg for at noen viste slike sider, for jeg investerte ikke i noen dialog eller relasjon før mannen viste seg verdt det. La oss grovt sett si at jeg forventet bestandig at mannen skulle vise seg som en dust som var mest opptatt av sex og av å få tenning der og da, og så måtte han overbevise meg om at han ikke var det før jeg ble investert nok i relasjonen til å kunne bli skuffet. Jeg tror det er den klokere rekkefølgen. Ikke å gå all inn med håp, ønsker og drømmer før noen har vist at de er verdt det. 

At jeg var bevisst på hvordan jeg markedsførte meg fikk ikke idioter til å slutte med å være idioter nødvendigvis, men at jeg tiltrakk meg også de skikkelige og seriøse menn. Menn forsto at jeg hadde et godt hode, ben i nesa og at her måtte man oppføre seg for å ha en sjanse. Hun der tuller man ikke med, for hun finner seg ikke i det. Ja det fikk til og med en del menn som normalt ikke var så skikkelige og seriøse til å vise slike sider. 

Dette er sant; Jeg har aldri blitt dumpet, verken fra dating eller forhold, og jeg har aldri opplevd å bli brukt for sex. Jeg var en kvinne selv playboyer behandlet seriøst.

Menn kalte det å være konemateriale. Jeg tenkte på det som årvåkenhet, en slags kynisme/mangel på naivitet (de måtte vise meg at de var ok før jeg trodde på et ord de sa) og ben i nesa. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...