AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #41 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alt du sier her er subjektivt. Kommer helt an på mottakeren. Standup er for eksempel en risikosport hvor mange ler og koser seg, mens andre blir krenket og såret. Det du anser som dårlig oppførsel kan bli oppfattet helt annerledes av den neste. Ingen er så snill at de ikke fornærmer noen, uansett hvor hardt de prøver. Sosialisering handler ikke om at alle skal enes om en og samme adferd. Den handler om at en selv skal oppleve og takle mangfoldet som er der ute. Anonymkode: 9c299...070 Ja, det er subjektivt. Derfor må vi jo helst ha en viss viten og omsorg for den vi møter, å være forberedt på at noen ting oftere enn andre ganger, kan være truende, ubehgalig for dem å oppleve gjennom oss? Tenker du ikke på andre, men bare på degselv? Anonymkode: 91acd...367
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #42 Skrevet 21. august 2024 Hvorfor vil du date, da? Menn ønsker sex. Jeg har valgt bort menn fordi jeg ikke har sexlyst. Da velger jeg også bort stevnemøter, kontakt med menn utover høflighetsfraser osv. Tinder er et møtested for mennesker som vil ha sex. Anonymkode: f2a71...82d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #43 Skrevet 21. august 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Det var et godt poeng egentlig. Vet ikke om det stemmer alltid, men "kåtgrisene" er vel gjerne mest "på utkikk" etter de kvinnene som har bilder som utstråler " hei, se på digge sexy meg" og ikke damene som fremstår om intellektuelle høyt utdannet fagfolk. Man kommuniserer ganske mye om hvor lett man er å "bruke" på tekst og bilde. Om man fremstår som enkel og kåt så blir man nok et lett offer for sånne ekle folk. Anonymkode: 43d19...4d8 Det er nok mest motsatt. Kåtgrisene er der uansett, men hvis alt du viser frem er utseendet ditt, så filtrerer du bort mange seriøse. Anonymkode: 0bd8e...fc5
Trolltunge Skrevet 21. august 2024 #44 Skrevet 21. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Og det er akkurat denne holdningen som burde være normalen. At, enten liker en det - eller ikke. Så går man heller videre med det som passer en bedre. Som nevnt tidligere, jeg setter veldig stor pris på at man er seg selv fra starten av, slik at man ikke kaster bort unødvendig tid på å finne ut slike ting etter å ha brukt masse tid Anonymkode: 9c299...070 Forsåvidt enig, men både kvinner og menn kan med fordel også lære seg å tilpasse sin oppførsel slik at den blir mer hensiktsmessig i forhold til hva de ønsker å oppnå. Spesielt om det man har gjort så langt ikke fungerer godt for deg. Ts og menn og kvinner som strever med å finne det de ønsker bør derfor ta en fot i bakken og vurderer seg selv oppi hva som ikke går som de skulle ønske. Å gjenta det som allerede har vist seg å fungere dårlig pleier ofte å gå like dårlig. Som kvinne er det for eksempel dumt å gi menn som allerede fra starten av viser så tydelig at de kun er ute etter å bli kåt/sex tid, sjanse til å vise annet og innsats. "Ha det bra, neste!" er klokere. En hund blir ikke en katt bare man gir det tid og innsats, og det er ganske så tåpelig å investere tid og drømmer i noe så urealistisk. Man er ikke lurt da, man lurer seg selv. Den andre foten kan man gjerne også sette i bakken angående at det faktisk er helt normalt å ikke finne det man søker så veldig enkelt og umiddelbart. Her har nok "alt kan bestilles på internett"- generasjonen ofte lite realistisk syn på hvor enkelt det burde være å "bestille" også sex og kjæreste på internett fort og enkelt. Min generasjon og de før visste at slikt ofte tok tid, innsats, å være et så ok menneske at andre også kan synes det, og ikke minst de upålitelige faktorene flaks og at det oppstår følelser. Endret 21. august 2024 av Trolltunge 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #45 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, det er subjektivt. Derfor må vi jo helst ha en viss viten og omsorg for den vi møter, å være forberedt på at noen ting oftere enn andre ganger, kan være truende, ubehgalig for dem å oppleve gjennom oss? Tenker du ikke på andre, men bare på degselv? Anonymkode: 91acd...367 Hva legger du i å bare tenke på meg selv? Jeg er ikke en av disse mennene, men jeg har et annet perspektiv på dette enn deg. Jeg tenker det er veldig hensynsfullt av en slik mann, å nettopp vise at han er en slik mann. Ta et drøyt eksempel her. La oss si at en mann er voldelig. Ville du ikke blitt lettet over å få vite at denne mannen var voldelig før du innledet en relasjon til denne mannen? Jeg tror ikke du mener at det ville vært bedre at denne voldelige mannen heller fremstod som en skikkelig sjarmerende mann, for så å vise sitt sanne jeg når hun har begynt å elske denne mannen. Det siste her er det vanligste av disse to alternativene. Derfor burde man sette pris på alle som tørr å vise sitt sanne jeg så raskt som mulig. Anonymkode: 9c299...070
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #46 Skrevet 21. august 2024 Trolltunge skrev (11 minutter siden): Forsåvidt enig, men både kvinner og menn kan med fordel også lære seg å tilpasse sin oppførsel slik at den blir mer hensiktsmessig i forhold til hva de ønsker å oppnå. Spesielt om det man har gjort så langt ikke fungerer godt for deg. Ts og menn og kvinner som strever med å finne det de ønsker bør derfor ta en fot i bakken og vurderer seg selv oppi hva som ikke går som de skulle ønske. Å gjenta det som allerede har vist seg å fungere dårlig pleier å gå like dårlig. Som kvinne er det for eksempel dumt å gi menn som allerede fra starten av viser så tydelig at de kun er ute etter å bli kåt/sex tid, sjanse til å vise annet og innsats. "Ha det bra, neste!" er klokere. En hund blir ikke en katt bare man gir det tid og innsats, og det er galt tåpelig å investere tid og drømmer i noe så urealistisk. Man er ikke lurt da, man lurer seg selv. Den andre foten kan man gjerne også sette i bakken angående at det faktisk er helt normalt å ikke finne det man søker så veldig enkelt og umiddelbart. Her har nok "alt kan bestilles på internett"- generasjonen ofte lite realistisk syn på hvor enkelt det burde være å "bestille" også sex og kjæreste på internett fort og enkelt. Min generasjon og de før visste at slikt tok tid, innsats, å være et så ok menneske at andre også kan synes det, og ikke minst de upålitelige faktorene flaks og at det oppstår følelser. Jeg tror du er inne på noe vesentlig her. Dette at man forventer det skal være enkelt, eller burde være enkelt. Jeg synes det er galt at en mann som bare ønsker sex skal fremstå som noe annet. Jeg synes det er galt at en kvinne også fremstår som noe annet enn hun er. At man blir frustrert kan jeg forstå, men en kvinne som ønsker et forhold menn bare får sextilbud, er nok ikke mer frustrert enn en mann som bare ønsker sex men bare møter avvisninger. Den ene er altså ikke bedre enn den andre, og begge ønsker er like legitime. Hadde det vært enkelt å finne kjærligheten, så hadde det ikke vært noe spesielt å trakte etter. Men det er så vanskelig å finne den, at mange mister tålmodigheten og går inn i forhold uten kjærlighet. Jeg tror alle mennesker ønsker seg den, selv en kåt gris som bare vil ligge. Anonymkode: 9c299...070 1
Trolltunge Skrevet 21. august 2024 #47 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror du er inne på noe vesentlig her. Dette at man forventer det skal være enkelt, eller burde være enkelt. Jeg synes det er galt at en mann som bare ønsker sex skal fremstå som noe annet. Jeg synes det er galt at en kvinne også fremstår som noe annet enn hun er. At man blir frustrert kan jeg forstå, men en kvinne som ønsker et forhold menn bare får sextilbud, er nok ikke mer frustrert enn en mann som bare ønsker sex men bare møter avvisninger. Den ene er altså ikke bedre enn den andre, og begge ønsker er like legitime. Hadde det vært enkelt å finne kjærligheten, så hadde det ikke vært noe spesielt å trakte etter. Men det er så vanskelig å finne den, at mange mister tålmodigheten og går inn i forhold uten kjærlighet. Jeg tror alle mennesker ønsker seg den, selv en kåt gris som bare vil ligge. Anonymkode: 9c299...070 Tror du har rett. Jeg er forøvrig gift med "en kåt gris som bare ville ligge". Når kjærlighet rammer deg kan man bli rumplet over, uansett intensjoner. 😂 (Samme motsatt. At to mennesker begge ønsker noe seriøst betyr på ingen måte at det oppstår følelser mellom de to.) Angående kjærlighet må man både ha tålmodighet og være innstilt på at slikt ikke lar seg planlegge. Du kan ha de beste intensjoner om å være singel, og det går skeis, og du kan være så seriøs at du bare dater seriøse mennesker, og plutselig falle for en åpenbart useriøs person likevel. Bare spør min mann, og meg. 😅🤣🤣🤣🤣🥰 En ting er iallefall sikkert; Man kan ikke ønske seg kjæreste/sex, bare bestille det på internett og få det levert med garantert tilfredsstillende og behagelig leveringstid. Det er svært få slikt fungerer for. Iallefall det første. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #48 Skrevet 21. august 2024 Trolltunge skrev (24 minutter siden): Tror du har rett. Jeg er forøvrig gift med "en kåt gris som bare ville ligge". Når kjærlighet rammer deg kan man bli rumplet over, uansett intensjoner. 😂 (Samme motsatt. At to mennesker begge ønsker noe seriøst betyr på ingen måte at det oppstår følelser mellom de to.) Angående kjærlighet må man både ha tålmodighet og være innstilt på at slikt ikke lar seg planlegge. Du kan ha de beste intensjoner om å være singel, og det går skeis, og du kan være så seriøs at du bare dater seriøse mennesker, og plutselig falle for en åpenbart useriøs person likevel. Bare spør min mann, og meg. 😅🤣🤣🤣🤣🥰 En ting er iallefall sikkert; Man kan ikke ønske seg kjæreste/sex, bare bestille det på internett og få det levert med garantert tilfredsstillende og behagelig leveringstid. Det er svært få slikt fungerer for. Iallefall det første. ❤️ en kåt gris kan bli «din» kåte gris 😅 men han er og forblir en kåt gris, om han så er singel eller godt gift Anonymkode: 9c299...070 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #49 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor er de normale og jordnære mennene? Anonymkode: 88e2d...63f Har selv aldri sendt bilder av penis eller kropp til noen kvinne, men flere ganger har jeg fått bilder og videor av skjørtekant, trusekant, bh klyft, de på stranda i bikini og de mer direkte som har filmet vulva, brystene og brystvortene av de uten at jeg har spurt. Selv om de har sendt meg slike bilder og videor så har jeg aldri kategorisert de som ikke normale og ikke jordnære.. Så jeg tenker din holdning sier noe om det andre kjønnet. Anonymkode: 8c0d9...496 1
Trolltunge Skrevet 21. august 2024 #50 Skrevet 21. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): ❤️ en kåt gris kan bli «din» kåte gris 😅 men han er og forblir en kåt gris, om han så er singel eller godt gift Anonymkode: 9c299...070 Joda, men menn er jo forsåvidt bare kåte griser når kåtskapen deres er uønsket og feildisponert (feil tid, feil sted og/eller feil person). Treffer man riktig kvinne og disponerer kåtskapen klokt og treffende ovenfor henne er man plutselig bare velfungerende, og kanskje til og med perfekt. ❤️ Vi kvinner er på ingen måte anti- seksuelle. Vi er bare ikke allmennseksuelle. Svært få kvinner har noe som helst interesse av å være det. Tror mange menn hadde gjort det bedre av å forstå at det er en dør man klokere banker på og blir invitert inn enn å hoppe inn et vindu og si "Her er jeg. Sex?". Endret 21. august 2024 av Trolltunge 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #51 Skrevet 21. august 2024 Trolltunge skrev (20 minutter siden): Joda, men menn er jo forsåvidt bare kåte griser når kåtskapen deres er uønsket og feildisponert (feil tid, feil sted og/eller feil person). Treffer man riktig kvinne og disponerer kåtskapen klokt og treffende ovenfor henne er man plutselig bare velfungerende, og kanskje til og med perfekt. ❤️ Vi kvinner er på ingen måte anti- seksuelle. Vi er bare ikke allmennseksuelle. Svært få kvinner har noe som helst interesse av å være det. Tror mange menn hadde gjort det bedre av å forstå at det er en dør man klokere banker på og blir invitert inn enn å hoppe inn et vindu og si "Her er jeg. Sex?". Det kan ta lang tid å bli såpass treffsikker 😅 og ikke minst å kontrollere det såpass at man banker på den døren, når man ser et åpent vindu. Menn er ikke kloke når menn er kåte, det er to uforenelige sider. Men med alderen blir det bedre, og lettere å kontrollere for de aller fleste. Anonymkode: 9c299...070 1
Trolltunge Skrevet 21. august 2024 #52 Skrevet 21. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det kan ta lang tid å bli såpass treffsikker 😅 og ikke minst å kontrollere det såpass at man banker på den døren, når man ser et åpent vindu. Menn er ikke kloke når menn er kåte, det er to uforenelige sider. Men med alderen blir det bedre, og lettere å kontrollere for de aller fleste. Anonymkode: 9c299...070 Kvinner er ikke bestandig kloke de heller, verken når de er kåte eller oppmerksomhetskåte. Akkurat som menn bør være kloke nok til å banke på den døra og bli invitert inn bør også kvinner være kloke nok til å si "Pell deg ut!" når menn istedenfor hoppet inn vinduet. Det som forunderlig ofte skjer er imidlertid at kvinnen liksom skal være så tøff, morderne, frigjort og likandes at når mannen uhøflig hopper inn det vinduet fniser hun litt og er tilsynelatende med på leken. Hun reagerer i det minste ikke slik at han umiddelbart skjønner at hun ikke vil være med på den leken, så han fortsetter, og hun også egentlig, for så at hun så synes at dette er så ubehagelig og feil som hun egentlig har kjent på fra han hoppet inn vinduet, og tar en u- sving tilbake til hva hun egentlig har følt på hele dialogen frem til hun bare ikke takler mer. Jeg har fått lov til å se på dialog mellom kvinner og menn de klager over at bare er interessert i sex flere ganger (jeg er jo så nysgjerrig at jeg spør om å få lov), og tilbakemeldingen jeg kunne gi var da flere ganger "... men kjære deg, dette la du jo opp til selv. Du var jo med på slik dialog i starten. Satte iallefall ikke foten ned." Om vi kvinner setter vinduet åpent er det åpent. Menn klarer ikke å hoppe inn der om det er ordentlig stengt. Dette er dialog med menn. Om kvinner virker åpen for slik dialog er det fort slik dialog det blir. Om kvinner ikke vil ha slik dialog fra starten er det fra starten de må gi klar beskjed om det. Det fungerer ikke å innlede slik dialog og så plutselig ombestemme seg. Menn er for det meste pragmatiske. Svarer du frekt og freidig på deres frekt og freidig er du med. Tar du oppvasken uten et ord til klage i årevis tror han du ønsker det slik, om du aldri så mye freser innvendig. Egentlig ganske enkelt å forholde seg til på mange måter, men det krever at man ikke later som noe som helst om man skal ha med menn å gjøre. Det slår fort feil ut. 😅 Endret 21. august 2024 av Trolltunge
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #53 Skrevet 21. august 2024 Trolltunge skrev (7 minutter siden): Kvinner er ikke bestandig kloke de heller, verken når de er kåte eller oppmerksomhetskåte. Akkurat som menn bør være kloke nok til å banke på dem døra og bli invitert inn bør også kvinner være kloke nok til å si "Pell deg ut!" når menn istedenfor hoppet inn vinduet. Det som forunderlig ofte skjer er imidlertid at kvinnen liksom skal være så tøff, morderne, frigjort og likandes at når mannen uhøflig hopper inn det vinduet fniser hun litt og er tilsynelatende med på leken. Hun reagerer i det minste ikke slik at han umiddelbart skjønner at hun ikke vil være med på den leken, så han fortsetter, og hun også egentlig, for så at hun så synes at dette er så ubehagelig og feil som hun egentlig har kjent på fra han hoppet inn vinduet, og tar en u- sving tilbake til hva hun egentlig har følt på hele dialogen frem til hun bare ikke takler mer. Jeg har fått lov til å se på dialog mellom kvinner og menn de klager over at bare er interessert i sex flere ganger (jeg er jo så nysgjerrig at jeg spør om å få lov), og tilbakemeldingen jeg kunne gi var da flere ganger "... men kjære deg, dette la du jo opp til selv. Du var jo med på slik dialog i starten. Satte iallefall ikke foten ned." Dette er dialog med menn. Om kvinner virker åpen for slik dialog er det fort slik dialog det blir. Om kvinner ikke vil ha slik dialog fra starten er det fra starten de må gi klar beskjed om det. Det fungerer ikke å innlede slik dialog og så plutselig ombestemme seg. Menn er for det meste pragmatiske. Svarer du frekt og freidig på deres frekt og freidig er du med. Tar du oppvasken uten et ord til klage i årevis tror han du ønsker det slik, om du aldri så mye freser innvendig. Egentlig ganske enkelt å forholde seg til på mange måter, men det krever at man ikke later som noe som helst om man skal ha med menn å gjøre. Det slår fort feil ut. 😅 Du altså! Skjønner godt at du er gift! 🤩 Anonymkode: 9c299...070 1
Trolltunge Skrevet 21. august 2024 #54 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du altså! Skjønner godt at du er gift! 🤩 Anonymkode: 9c299...070 Takk for det! 😄 En ting er likevel sikkert; Min mann valgte meg ikke fordi jeg pratet ham etter munnen , fniste når han tråkket over mine grenser og var utydelig på hva jeg aksepterer og ikke. Han falt for meg fordi jeg er tydelig, ekte, sterk og satte grenser han kunne skjønne og følge. Hadde jeg ikke gjort det hadde vi vært skilt fra... ja fra før vi ble gift, for han er så mann i hodet som menn kan være angående slikt. 🤪 (Og likevel ikke ekkel og slem, når han får anledning til å forstå hva som er å være det.) Det som har blitt krøll og vanskelig i vårt forhold har imidlertid mye med akkurat slikt som tydelig dialog og klare forventninger, ønsker og grenser å gjør. Man kan fint feile i å være konsekvent på slikt selv om man egentlig vet om hvordan slikt fungerer. Det er jo så forbanna mange faktorer i et forhold. Man kan fort glemme seg angående noen av dem. 😆
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #55 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Som overskriften sier. Begynner å snakke med noen nye så går det ikke lenge før de begynner å snakke om sex eller sender meg bilder. Mister interessen med engang da. Kan man virkelig ikke ha en normal samtale uten at det skal dreie seg om sex hele tiden? Nei, jeg vil ikke se bilde av kuken din. Og nei du får heller ikke bilde av meg. Hvor er de normale og jordnære mennene? Anonymkode: 88e2d...63f Spør tidlig hva de søker etter.... Da kan du fort fjerne de som søker sex, de prater naturlig nok om sex. Anonymkode: cf1b4...033
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #56 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skjønner ikke det der at noen får så mye dritt på tinder. Jeg har vært på tinder i flere omganger og har kun en eneste gang opplevd at en person begynte å hinte om bilder. Da sa jeg fra at dette gidder jeg ikke, før jeg slettet ham. Jeg har snakket med så mange ordentlige menn som det bare ikke har blitt noe mer med, helt vanlige menn med helt ok/bra utseende, og han jeg nevnte er den eneste som har gått over streken. Og nå har jeg møtt en som jeg har vært på flere dater med, forhåpentligvis er han den jeg ender opp med. Anonymkode: 09814...4f0 Samme her! Skjønner ikke hvor man finner disse mennene. Mine «faste» regler på Tinder: (De tre rundene jeg har vært der de siste 8 årene) 1. Jeg bruker aldri filter på bilder. Ikke på snap, og ikke på Tinder. 2. Minst et bilde med ingen sminke (feks mens jeg er på tur med hunden eller annet naturlig da man ikke har sminke) 3. Ingen bilder som viser kløft eller veldig lettkledd. 4. Bilde som viser meg i aktivitet jeg liker å holde på med (hage/jord/hund). Og det viktigste: 5. Sveiper bort alle menn som har «casual», «kortvarig, men åpen», «prøver å finne ut» osv. Ofte sveiper jeg bort de med «langsiktig, men åpen» også. Jeg ønsker meg et forhold, og jeg velger derfor å snakke med de mennene som ønsker det samme. Anonymkode: f4734...ab5 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #57 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Spør tidlig hva de søker etter.... Da kan du fort fjerne de som søker sex, de prater naturlig nok om sex. Anonymkode: cf1b4...033 Har et godt eksempel på en mann jeg begynte å prate med. Matcher på tinder. Jeg var åpen om at jeg søkte noe seriøst og at jeg ønsker meg barn. Han sa det samme. Hadde en grei samtale og jeg la han til på snap. Hvor jeg sa før jeg aksepterte at jeg ikke ønsket noen bilder av noe pikk eller annet gris. Snakket ganske greit en stund. Så begynte han med sexprat og sendte meg bilder av kuken sin. Jeg ga klart signal om at jeg ikke ønsket dette. Han beklaget seg og vi fortsatte som før. Gikk noen uker og han ville møtes. Jeg var bortreist på ferie og avtalte å møtes når ferien var ferdig. Under ferien begynte han å spørre om jeg hadde sexleketøy. Jeg svarte ja. Da ville han ha bilder av de. Jeg følte det ble ubehagelig. Så spurte han om ikke jeg kunne filme meg bruke de. Det sa jeg klart nei til. Da sluttet jeg å svare han. Da begynte han å spørre om jeg var sint på han. Jeg forklarte hvorfor og at jeg ikke ønsket å møte han likevel. Han beklaget seg og sa at han ønsket noe seriøst. At jeg var ei flott dame og mente vi passet bra sammen. Jeg sa igjen at jeg ikke ønsket å møte han. Så slettet jeg han. Uansett hvor mye jeg sier om mine intensjoner så tiltrekker jeg meg griser begynner jeg virkelig å lure altså 😅😅 Dette er bare et eksempel av mange. ts Anonymkode: 88e2d...63f 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #58 Skrevet 21. august 2024 Trolltunge skrev (51 minutter siden): Takk for det! 😄 En ting er likevel sikkert; Min mann valgte meg ikke fordi jeg pratet ham etter munnen , fniste når han tråkket over mine grenser og var utydelig på hva jeg aksepterer og ikke. Han falt for meg fordi jeg er tydelig, ekte, sterk og satte grenser han kunne skjønne og følge. Hadde jeg ikke gjort det hadde vi vært skilt fra... ja fra før vi ble gift, for han er så mann i hodet som menn kan være angående slikt. 🤪 (Og likevel ikke ekkel og slem, når han får anledning til å forstå hva som er å være det.) Det som har blitt krøll og vanskelig i vårt forhold har imidlertid mye med akkurat slikt som tydelig dialog og klare forventninger, ønsker og grenser å gjør. Man kan fint feile i å være konsekvent på slikt selv om man egentlig vet om hvordan slikt fungerer. Det er jo så forbanna mange faktorer i et forhold. Man kan fort glemme seg angående noen av dem. 😆 Det er dette de aller fleste menn ser etter. Og jeg mistenker at mange menn tester damer på dette området. En dame som er klar og tydelig på sine grenser, respektfull og kjærlig. At forhold er vanskelig og utfordrende er uunngåelig tror jeg. For vi blir eldre, vi endrer og utvikler oss på hver vår kant, så gjelder det å henge med i svingene så godt man kan Anonymkode: 9c299...070 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #59 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har et godt eksempel på en mann jeg begynte å prate med. Matcher på tinder. Jeg var åpen om at jeg søkte noe seriøst og at jeg ønsker meg barn. Han sa det samme. Hadde en grei samtale og jeg la han til på snap. Hvor jeg sa før jeg aksepterte at jeg ikke ønsket noen bilder av noe pikk eller annet gris. Snakket ganske greit en stund. Så begynte han med sexprat og sendte meg bilder av kuken sin. Jeg ga klart signal om at jeg ikke ønsket dette. Han beklaget seg og vi fortsatte som før. Gikk noen uker og han ville møtes. Jeg var bortreist på ferie og avtalte å møtes når ferien var ferdig. Under ferien begynte han å spørre om jeg hadde sexleketøy. Jeg svarte ja. Da ville han ha bilder av de. Jeg følte det ble ubehagelig. Så spurte han om ikke jeg kunne filme meg bruke de. Det sa jeg klart nei til. Da sluttet jeg å svare han. Da begynte han å spørre om jeg var sint på han. Jeg forklarte hvorfor og at jeg ikke ønsket å møte han likevel. Han beklaget seg og sa at han ønsket noe seriøst. At jeg var ei flott dame og mente vi passet bra sammen. Jeg sa igjen at jeg ikke ønsket å møte han. Så slettet jeg han. Uansett hvor mye jeg sier om mine intensjoner så tiltrekker jeg meg griser begynner jeg virkelig å lure altså 😅😅 Dette er bare et eksempel av mange. ts Anonymkode: 88e2d...63f Tror ikke du kommer unna slike uansett hva du gjør. Men det gikk jo som det måtte, og bra er vel det? Anonymkode: 9c299...070
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #60 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er dette de aller fleste menn ser etter. Og jeg mistenker at mange menn tester damer på dette området. En dame som er klar og tydelig på sine grenser, respektfull og kjærlig. At forhold er vanskelig og utfordrende er uunngåelig tror jeg. For vi blir eldre, vi endrer og utvikler oss på hver vår kant, så gjelder det å henge med i svingene så godt man kan Anonymkode: 9c299...070 Om bare flere menn kunne være respektfulle og kjærlige. Anonymkode: 91acd...367 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå