Gå til innhold

Lei av menn som bare skal snakke om sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier. 

Begynner å snakke med noen nye så går det ikke lenge før de begynner å snakke om sex eller sender meg bilder. Mister interessen med engang da. 

Kan man virkelig ikke ha en normal samtale uten at det skal dreie seg om sex hele tiden?  Nei, jeg vil ikke se bilde av kuken din. Og nei du får heller ikke bilde av meg. 

Hvor er de normale og jordnære mennene? 

Anonymkode: 88e2d...63f

• Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan man virkelig ikke ha en normal samtale uten at det skal dreie seg om sex hele tiden?  Nei, jeg vil ikke se bilde av kuken din. Og nei du får heller ikke bilde av meg. 

Seriøst? Sender noen amøber fortsatt bilder av tissen sin i 2024? Det er i tilfelle utrolig.

Jeg tenker at om sexpraten blir for sentral så er det flere fisk i sjøen, vil jeg tro.

Anonymkode: b341f...213

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De normale og jordnære mennene er det få av totalt sett. Å skal snakke om sex før man i det hele tatt har møtt hverandre, er et rødt flagg. Det er ikke slik man blir kjent med hverandre. Jeg avslutta det med de som gjorde det. Og da svarer de med at jeg er prippen (eller hore, ironisk nok). Vel, takk for å bekreftelsen på at det var rett.

Anonymkode: d5b1b...b18

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Som overskriften sier. 

Begynner å snakke med noen nye så går det ikke lenge før de begynner å snakke om sex eller sender meg bilder. Mister interessen med engang da. 

De er stort sett ikke på Tinder i hvert fall. Jeg slettet Tinder etter kort tid, mye pga det du skriver. Rett på sex, bilder jeg ikke har spurt om etc. helt håpløst.

Gikk ikke mer en et par uker etter jeg slettet Tinder før jeg traff en super fyr👍🏻

Anonymkode: 8dd63...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du har sveipet dem til venstre.

Anonymkode: 0bd8e...fc5

Litt det, men sannsynligvis har ikke mange av de seriøse kommet opp i det hele tatt. Om jeg som mann registrerer meg på Tinder får jeg noen likes inntil 3-4 timer etter registrering. Etter det nesten ingenting. Gir jeg en like først vil det aldri bli en match, jeg vil rett og slett aldri dukke opp i køen. Jeg er ikke engang spesielt uattraktiv, men med kanskje et titalls tusen mer populære menn foran i køen vil jeg likevel ikke dukke opp om man ikke sveiper i månedsvis. Ingen kvinne i verden kommer til å sveipe forbi 10000+ profiler uten å enten finne noen eller gi opp for lenge siden.

Anonymkode: a3093...185

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de mennene kun er ute etter sex,så om du ikke er ute etter det samme, trenger du ikke venne deg til det, bare å gå videre. 

Irriterende store mengder av dem, kunne ønske de forsto at kvinner som leter etter noe serriøst ikke har lyst på 356 hinder av kåte menn på veien.

Anonymkode: 91acd...367

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor de normale og jordnære er 😭 Men tror ikke det er nok normale og trygge menn til alle seriøse kvinner, siden så mange menn er sexifiserte og useriøse. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som overskriften sier. 

De er på seiltur med Christian Radich. Eller på Singelfestivalen på Hadeland Folkemuseum. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Litt det, men sannsynligvis har ikke mange av de seriøse kommet opp i det hele tatt. Om jeg som mann registrerer meg på Tinder får jeg noen likes inntil 3-4 timer etter registrering. Etter det nesten ingenting. Gir jeg en like først vil det aldri bli en match, jeg vil rett og slett aldri dukke opp i køen. Jeg er ikke engang spesielt uattraktiv, men med kanskje et titalls tusen mer populære menn foran i køen vil jeg likevel ikke dukke opp om man ikke sveiper i månedsvis. Ingen kvinne i verden kommer til å sveipe forbi 10000+ profiler uten å enten finne noen eller gi opp for lenge siden.

Kanskje profilen din ikke er så bra som du tror?

Anonymkode: 0a3b0...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt at det er et problem at noen mennesker veldig fort og greit avslører at det ikke er verdt å bruke tid på dem. Dette er jo en veldig stor fordel. 

De fleste menn er opptatt av sex, også,  men vil man ha en oppegående mann som evner å ha andre tanker også, og som er interessert i og skjønner at et forhold må baseres på mer enn sex, så er det utrolig greit at menn som ikke har dette i seg blottstiller det kjapt. Ha det bra, neste! 

Å sile ut dem man ikke ønsker som partner har bestandig vært en del av det å finne en bra partner, og hva er vel bedre enn at de man ikke trenger å bruke tid på avslører det fort? 

Endret av Trolltunge
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje profilen din ikke er så bra som du tror?

Anonymkode: 0a3b0...753

Jeg tror ingenting. Jeg er seriøs, og profilen når jeg er der reflekterer det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror ingenting. Jeg er seriøs, og profilen når jeg er der reflekterer det.

Det er synd at de mest aktive profilene(sikkert de som søker uforpliktende eller får masse matcher og prater mye men for en grunn ikke blir fornøyd og går av) havner først i bunken. Høres umulig ut, var ikke klar over at det var sånn det fungerte. 

Det er synd de på tinder må se profil etter profil, istede for å bare lete profiler de liker. Det kunne ha sørget for at mange står uten noe match uansett da, som er trist. 

Men tiden det tar å finne fler av de som er der er mindre. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Trolltunge said:

Har aldri skjønt at det er et problem at noen mennesker veldig fort og greit avslører at det ikke er verdt å bruke tid på dem. Dette er jo en veldig stor fordel. 

De fleste menn er opptatt av sex, også,  men vil man ha en oppegående mann som evner å ha andre tanker også, og som er interessert i og skjønner at et forhold må baseres på mer enn sex, så er det utrolig greit at menn som ikke har dette i seg blottstiller det kjapt. Ha det bra, neste! 

Å sile ut dem man ikke ønsker som partner har bestandig vært en del av det å finne en bra partner, og hva er vel bedre enn at de man ikke trenger å bruke tid på avslører det fort? 

Veldig ofte er problemet delvis at disse kvinnene som klager over å bare tiltrekke seg menn som bare vil ha sex, gjør omtrent null innsats selv. Har sett en del på venninners Tinder-profilen, og ofte er det bare en masse bilder der de prøver å se penest mulig ut. Hvis det i det hele tatt en er en bio, er det emojis, "alt på stell", "spør hvis du lurer på noe", "opptatt av trening og venner", "ny singel ut, det er meg, jeg er singel" og så videre.

Med andre ord, det eneste de markedsfører seg selv med, er utseende. Da er det ærlig talt ikke så rart at de tiltrekker seg menn som bare bryr seg om det. Hvis de i tillegg er av "ja", "nei", "du da?" typen i samtale, siler de jo også bort alle de bra.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Veldig ofte er problemet delvis at disse kvinnene som klager over å bare tiltrekke seg menn som bare vil ha sex, gjør omtrent null innsats selv. Har sett en del på venninners Tinder-profilen, og ofte er det bare en masse bilder der de prøver å se penest mulig ut. Hvis det i det hele tatt en er en bio, er det emojis, "alt på stell", "spør hvis du lurer på noe", "opptatt av trening og venner", "ny singel ut, det er meg, jeg er singel" og så videre.

Med andre ord, det eneste de markedsfører seg selv med, er utseende. Da er det ærlig talt ikke så rart at de tiltrekker seg menn som bare bryr seg om det. Hvis de i tillegg er av "ja", "nei", "du da?" typen i samtale, siler de jo også bort alle de bra.

Det var et godt poeng egentlig. Vet ikke om det stemmer alltid, men "kåtgrisene" er vel gjerne mest "på utkikk" etter de kvinnene som har bilder som utstråler " hei, se på digge sexy meg" og ikke damene som fremstår om intellektuelle høyt utdannet fagfolk.  Man kommuniserer ganske mye om hvor lett man er å "bruke" på tekst og bilde. Om man fremstår som enkel og kåt så blir man nok et lett offer for sånne ekle folk.

Anonymkode: 43d19...4d8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi seriøse har begynt å holde oss unna Tinder. Det er bare damer som tror de er superstjerner der med all oppmerksomheten de får fra de 75% mannlige brukerene.

Anonymkode: 1d54d...ea5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Fullstendig enig. Mange kvinner virker totalt blind for at det man markedsfører er nøyaktig hva man får "kunder" i henhold til. De dollar seg opp og viser seg frem nærmest som sexdukker, for så å klage på at menn har et seksuelt fokus ovenfor dem. Æh... ja det er ikke så rart det da! 

Det menn og kvinner ofte krasjer litt på angående dette er at kvinner følger trender og også er opptatt av hvordan andre kvinner vurderer dem. Det er mange trender nå som er temmelig seksualiserte. Trutmunn, dukkeøyne, mye hud, stor rumpe. Så følger kvinner disse trendene, men ønsker likevel å bli møtt som et seriøst individ av menn, og 1+1 blir 0 for kvinner og 1+1 blir 6 for menn, fordi kvinner og menn anser det å følge disse trendene helt ulikt. For kvinner er det bare å følge trend og tiden de lever i, for menn er det å se sexy ut å markedsføre seg selv seksuelt. 

Om både unge menn og unge kvinner tenkte seg litt bedre om, og skjønte bedre dette med at det man tilsynelatende markedsfører er nøyaktig hva folk da tenker når de "kjøper", så ville trolig en del blitt klokere i mye, og ting blitt enklere for begge kjønn, men trendene nå er som de er. (Kommer sikkert en motreaksjon med tiden. Pleier å være slik. Noen mener den er delvis i gang.)

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke det der at noen får så mye dritt på tinder. Jeg har vært på tinder i flere omganger og har kun en eneste gang opplevd at en person begynte å hinte om bilder. Da sa jeg fra at dette gidder jeg ikke, før jeg slettet ham.

Jeg har snakket med så mange ordentlige menn som det bare ikke har blitt noe mer med, helt vanlige menn med helt ok/bra utseende, og han jeg nevnte er den eneste som har gått over streken. Og nå har jeg møtt en som jeg har vært på flere dater med, forhåpentligvis er han den jeg ender opp med.

Anonymkode: 09814...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...