AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg er interessert i blant annet klassisk musikk, litteratur og kultur, blant annet fordi jeg er kunstner og musiker selv. Her jeg bor er det ingen interesse for disse tingene, og jeg er sultefôret på å prate om mine interesser med noen, diskutere, utveksle tanker og følelser. Er det flere i samme situasjon, og hva gjør dere? Anonymkode: 7980b...894 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #2 Del Skrevet 21. august 2024 Lager en tråd på KG. Anonymkode: 8b685...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #3 Del Skrevet 21. august 2024 Er det et lite sted? Hva med biblioteket? Kan det noe arrangementer der? Anonymkode: 30ca7...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg kommer fra et lite sted, og jeg er den eneste lesehesten i min vennegjeng ( bortsett fra krim, som jeg også leser, men jeg liker annet også). Startet bokklubb for ti år siden, og der ble det med flere i bygda. Det er ikke alltid man vet alt om hva andre er interessert i før man spør 😊 Vi har også hatt dagsturer sammen til gallerier, utstillinger etc. Anonymkode: 3ab7c...19a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå