AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Del Skrevet 21. august Eg oppdaga at mail som var sendt meg aldri kom til hotmail-kontoen min. Så eg oppretta gmail-konto. Samme problem der 😕 Kva e-postleverandør skal eg nytte for å sikre meg å få alle e-postar? Kva har du? Anonymkode: 0b852...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Del Skrevet 21. august Problemet ligger her hos avsender. Anonymkode: a7e16...d52 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. august #3 Del Skrevet 21. august Du kan ikke sikre deg dette. Men både hotmail (Microsoft) og gmail (Google) har gode system som fungerer stort sett 24/7. Tror du må se på det andre veien og eller stille spørsmål til leverandøren som skulle sendt deg e-posten om hvorfor den ikke kom frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. august #4 Del Skrevet 21. august Jeg har hatt @ online.no adresse i mange år (Telenor). Faktisk hatt den siden 1998. Har en @gmail.com adresse også, men den bruker jeg nesten ikke, bare av og til når jeg er på Chromebooken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Del Skrevet 21. august Får alle epostene jeg skal enten hos gmail eller digipost. Det høres ut som et problem hos din avsender ts. Antar du har sjekket alle innboksene dine, inkl spam. Anonymkode: d78d0...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #6 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Eg oppdaga at mail som var sendt meg aldri kom til hotmail-kontoen min. Så eg oppretta gmail-konto. Samme problem der 😕 Kva e-postleverandør skal eg nytte for å sikre meg å få alle e-postar? Kva har du? Anonymkode: 0b852...cc0 Har samme problem. Og da med store avsendere som feks X. Aner ikke hva årsaken er, men det fører i hvert fall til at jeg ikke får resatt passordet mitt på X. Anonymkode: 6290a...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Problemet ligger her hos avsender. Anonymkode: a7e16...d52 Korleis då, tenker du? Anonymkode: 0b852...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. august #8 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Korleis då, tenker du? Anonymkode: 0b852...cc0 Det er det mest sannsynlige. Hvem er avsender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Del Skrevet 21. august Har dere sjekket i spam filteret? Anonymkode: 0a491...954 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #10 Del Skrevet 21. august Snublefot62 skrev (20 minutter siden): Det er det mest sannsynlige. Hvem er avsender? Oi, beklagar. Lurte på om du visste kva det var hos avsendar som kunne vere problemet? Er frå ein verdsomspennande organisasjon i Kanada. Får berre cirka halvparten av e-posten som vert sendte ut. Anonymkode: 0b852...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #11 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har dere sjekket i spam filteret? Anonymkode: 0a491...954 Med lys og lykte! Anonymkode: 0b852...cc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. august #12 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, beklagar. Lurte på om du visste kva det var hos avsendar som kunne vere problemet? Er frå ein verdsomspennande organisasjon i Kanada. Får berre cirka halvparten av e-posten som vert sendte ut. Anonymkode: 0b852...cc0 Rent teknisk vil jeg anta det er noe som heter SPF. Ikke noe du eller andre mottakere kan gjøre noe med. Det er en innstilling på domenet deres som overraskende mange (store og små) bommer på og gjør at e-post de sender ikke alltid kommer frem. Og alle klør seg i hodet og lurer på hvorfor. Ser det regelmessig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #13 Del Skrevet 21. august Snublefot62 skrev (1 time siden): Rent teknisk vil jeg anta det er noe som heter SPF. Ikke noe du eller andre mottakere kan gjøre noe med. Det er en innstilling på domenet deres som overraskende mange (store og små) bommer på og gjør at e-post de sender ikke alltid kommer frem. Og alle klør seg i hodet og lurer på hvorfor. Ser det regelmessig. Å, interessant! Tusen takk for at du tok deg tid til å forklare. Eg får ta å sende dei ein mail og be dei sjekke det ut. Slik eg forstår det SPF-aligmentet eller noko. Anonymkode: 0b852...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. august #14 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å, interessant! Tusen takk for at du tok deg tid til å forklare. Eg får ta å sende dei ein mail og be dei sjekke det ut. Slik eg forstår det SPF-aligmentet eller noko. Anonymkode: 0b852...cc0 SPF alignment er en vanlig beskrivelse ja. Men om du vil kan du sende meg domenenavnet deres på PM så kan jeg sjekke raskt om jeg ser noe åpenbart galt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden Snublefot62 skrev (På 21.8.2024 den 21.14): SPF alignment er en vanlig beskrivelse ja. Men om du vil kan du sende meg domenenavnet deres på PM så kan jeg sjekke raskt om jeg ser noe åpenbart galt. Herlighet så fint det er å få hjelp frå framande på nettet. TAKK! Anonymkode: 0b852...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 9 timer siden #16 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Herlighet så fint det er å få hjelp frå framande på nettet. TAKK! Anonymkode: 0b852...cc0 Har du fått løst problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå