AnonymBruker Skrevet 21. august #21 Del Skrevet 21. august Høres ikke greit ut. For det første er jeg ikke superkeen på å gi en bj etter sex, det kan man heller gjøre før. Og hvis man ikke evner å GI, så kan man heller ikke kreve å FÅ. Eksen min var ganske uerfaren og hadde lite erfaring med å GI noe som helst. Men jeg lærte han opp etterhvert, og da elsket han å gi. Når man er kåt nok, har man ikke så mye begrensninger og ting går bare begge veier. Du kommer til å miste interessen om du skal fortsette å gi og gi, uten å få. Anonymkode: a65d0...d42 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #22 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (22 timer siden): Når jeg og kjæresten har sex, så ønsker han ikke å komme inni meg. Han er sterilisert, og jeg går på p-stav, så det handler ikke om redsel for å bli gravide. Men dette ender med at jeg gir han bj som en avslutning hver eneste gang vi har sex. Det gjør meg i teorien ikke noe. Men jeg føler vi mister litt av spenningen og spontaniteten og jeg savner det å nå klimaks sammen. Han går heller aldri ned på meg. Når jeg spør han, så sier han at det er vanlig for menn, like vanlig for dem som for kvinner, å ikke like å gå ned på hverandre. Han snakker det liksom bort. Men han har likevel en forventning om at jeg gjør det hver eneste gang på han. Er dette vanlig? Jeg har ikke hatt særlig mange sexpartnere, så jeg har så lite referansepunkter. Men jeg har ikke opplevd det med de svært få andre partnerene jeg har hatt tidligere. Anonymkode: c2d77...49c Hvorfor gidder du å gå ned på ham når han ikke gjør det på deg? Egoistisk mann. Anonymkode: 72397...0d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #23 Del Skrevet 22. august Er du prostituert? Hvor mye får du betalt for dette? Anonymkode: d790b...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #24 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Når jeg og kjæresten har sex, så ønsker han ikke å komme inni meg. Han er sterilisert, og jeg går på p-stav, så det handler ikke om redsel for å bli gravide. Men dette ender med at jeg gir han bj som en avslutning hver eneste gang vi har sex. Det gjør meg i teorien ikke noe. Men jeg føler vi mister litt av spenningen og spontaniteten og jeg savner det å nå klimaks sammen. Han går heller aldri ned på meg. Når jeg spør han, så sier han at det er vanlig for menn, like vanlig for dem som for kvinner, å ikke like å gå ned på hverandre. Han snakker det liksom bort. Men han har likevel en forventning om at jeg gjør det hver eneste gang på han. Er dette vanlig? Jeg har ikke hatt særlig mange sexpartnere, så jeg har så lite referansepunkter. Men jeg har ikke opplevd det med de svært få andre partnerene jeg har hatt tidligere. Anonymkode: c2d77...49c Nei, så absolutt ikke! Ja, det finnes folk som ikke liker oralsex, men vettu hva!! Da får man finne en partner som virkelig brenner for det og SELV tar initiativ til det, eller avstå selv også. Jeg har hatt en sånn drittsekk. Jeg var ung, han var eldre og det varte altfor lenge. At mine partnere i dag har forskjellige preferanser er så absolutt sant. Men aldri i verden om vi noensinne ville forventa noe vi selv ikke liker å gi. Og aldri i verden ville vi styrt hvert samleie på den måten. Det finnes uendelig med mannfolk der ute. En god del er bra i senga. Bare pass deg for rovdyrene, og styr unna menn som ikke gir hva de krever i senga og livet ellers. Anonymkode: 7ea05...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #25 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): "Problemet" er, at om han ikke får komme under bj, så kommer han ikke i det hele tatt. Da er akten ferdig og han legger seg for å sove, for all del holder han rundt meg og slikt, men det føles ikke helt rett likevel. Da blir det jeg som "avviser" han, fordi jeg bevist velger å ikke gå ned når han legger seg tilrette. Ikke at jeg ønsker å avvise, men det skjer ingen naturlig avslutning.. og det plager meg faktisk litt, for jeg ønsker jo ikke å "avvise" (i hermetegn fordi det ikke er en ønsket avvisning). Jeg ønsker at vi kikker i taket, utmattede og fornøyde begge to etterpå.. hvis dere forstår hva jeg prøver å forklare... Ts Anonymkode: c2d77...49c Men altså.. hvorfor må ethvert ligg avsluttes med orgasme? Man kan ligge mette, svette og lattermilde og holde rundt hverandre etter en god runde. Det er så altfor mye fokus på selve orgasmen. Anonymkode: 7ea05...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #26 Del Skrevet 22. august Nei, dette er ikke vanlig. Om han er sterilisert, er han vel godt voksen. Vrient å endre han. Jeg ville forklart hva du savnet, deretter avsluttet forholdet. Anonymkode: ebbd2...5e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #27 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Når jeg og kjæresten har sex, så ønsker han ikke å komme inni meg. Han er sterilisert, og jeg går på p-stav, så det handler ikke om redsel for å bli gravide. Men dette ender med at jeg gir han bj som en avslutning hver eneste gang vi har sex. Det gjør meg i teorien ikke noe. Men jeg føler vi mister litt av spenningen og spontaniteten og jeg savner det å nå klimaks sammen. Han går heller aldri ned på meg. Når jeg spør han, så sier han at det er vanlig for menn, like vanlig for dem som for kvinner, å ikke like å gå ned på hverandre. Han snakker det liksom bort. Men han har likevel en forventning om at jeg gjør det hver eneste gang på han. Er dette vanlig? Jeg har ikke hatt særlig mange sexpartnere, så jeg har så lite referansepunkter. Men jeg har ikke opplevd det med de svært få andre partnerene jeg har hatt tidligere. Anonymkode: c2d77...49c foretrekker en bj enten som del av forspill eller litt etter jeg har kommet første gang, feks hvis dama og jeg begge har kommet og hun ikke orker mer puling, så suger hun meg til jeg kommer igjen. Anonymkode: a4f89...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 22. august #28 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, så absolutt ikke! Ja, det finnes folk som ikke liker oralsex, men vettu hva!! Da får man finne en partner som virkelig brenner for det og SELV tar initiativ til det, eller avstå selv også. Jeg har hatt en sånn drittsekk. Jeg var ung, han var eldre og det varte altfor lenge. At mine partnere i dag har forskjellige preferanser er så absolutt sant. Men aldri i verden om vi noensinne ville forventa noe vi selv ikke liker å gi. Og aldri i verden ville vi styrt hvert samleie på den måten. Det finnes uendelig med mannfolk der ute. En god del er bra i senga. Bare pass deg for rovdyrene, og styr unna menn som ikke gir hva de krever i senga og livet ellers. Anonymkode: 7ea05...b09 Jeg utfører oralsex på min partner nær 100% av gangene vi har hatt sex igjennom årenes løp. Hun elsker det og jeg digger det. Hun utfører ikke oralsex på meg. Hun har aldri likt å gjøre det. Det siste jeg vil er at partneren min utfører seksuelle handlinger hun ikke selv liker. Da hadde jeg blitt trist og mistet lysten. For meg er ikke sex en «byttehandel» der den ene må gjøre X for at den andre skal gjøre Y. Om jeg skulle slutte å utføre oralsex på henne, bare fordi hun ikke liker å utføre det selv, så hadde jeg ranet meg selv for noe jeg elsker å gjøre og ranet henne for noe hun elsker at jeg gjør… Ville vært passe idiotisk😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #29 Del Skrevet 22. august sicario skrev (3 minutter siden): Jeg utfører oralsex på min partner nær 100% av gangene vi har hatt sex igjennom årenes løp. Hun elsker det og jeg digger det. Hun utfører ikke oralsex på meg. Hun har aldri likt å gjøre det. Det siste jeg vil er at partneren min utfører seksuelle handlinger hun ikke selv liker. Da hadde jeg blitt trist og mistet lysten. For meg er ikke sex en «byttehandel» der den ene må gjøre X for at den andre skal gjøre Y. Om jeg skulle slutte å utføre oralsex på henne, bare fordi hun ikke liker å utføre det selv, så hadde jeg ranet meg selv for noe jeg elsker å gjøre og ranet henne for noe hun elsker at jeg gjør… Ville vært passe idiotisk😊 Enig i dette. Men man kan ikke kreve at den andre gjør noe man ikke er villig til selv, og det virker det som mannen til ts gjør. Anonymkode: 7881f...d46 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #30 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): . Men man kan ikke kreve at den andre gjør noe man ikke er villig til selv, og det virker det som mannen til ts gjør. Anonymkode: 7881f...d46 Det kan man absolutt ikke😊. Man kan ikke kreve noe som helst. Anonymkode: de210...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #31 Del Skrevet 22. august On 8/21/2024 at 8:37 AM, AnonymBruker said: Jeg kan bare snakke for meg selv, men for meg er det et must å gå ned. Jeg foretrekker også helt klart å fullføre i vagina. Anonymkode: 035b6...142 Gå ned, hvor da ? I kjelleren ? Et must ? Svensk julemust ? Snakk norsk for faen. Anonymkode: 73930...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 22. august #32 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 8.31): Når jeg og kjæresten har sex, så ønsker han ikke å komme inni meg. Han er sterilisert, og jeg går på p-stav, så det handler ikke om redsel for å bli gravide. Men dette ender med at jeg gir han bj som en avslutning hver eneste gang vi har sex. Det gjør meg i teorien ikke noe. Men jeg føler vi mister litt av spenningen og spontaniteten og jeg savner det å nå klimaks sammen. Han går heller aldri ned på meg. Når jeg spør han, så sier han at det er vanlig for menn, like vanlig for dem som for kvinner, å ikke like å gå ned på hverandre. Han snakker det liksom bort. Men han har likevel en forventning om at jeg gjør det hver eneste gang på han. Er dette vanlig? Jeg har ikke hatt særlig mange sexpartnere, så jeg har så lite referansepunkter. Men jeg har ikke opplevd det med de svært få andre partnerene jeg har hatt tidligere. Anonymkode: c2d77...49c For meg så virker det her veldig rart. Og jeg tenker at sex er felles nytelse. får jeg ikke gitt dame nytelse så vil jeg si at den gangen da feiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #33 Del Skrevet 22. august Han er egoistisk i senga. Tenker kun på egen nytelse. En ting er at han ikke gir oralsex. Man kan ikke forvente at noen skal gjøre ting de ikke er komfortable med. Allikevel er det jo flere ting som kan gjøres for å tilfredsstille partner. Si at du også gjerne vil ha orgasme og føle deg tilfreds. Du må nesten tørre å være ærlig. Hvis han ikke tåler det, er vel forholdet dødsdømt uansett. Hvis han eropptatt av begges nytelse (noe han helt klart ikke er), må han være villig til at dere veksler på hvordan det avsluttes. Noen ganger avsluttes det med samleie uten at han kommer (om han ikke er villig til å prøve og endre den biten) og andre ganger da avsluttes det med oralsex for ham. Hvis han ikke immer seg ånha et godt sexliv, har han dessverre ikke nok følelser for deg. Anonymkode: 290fa...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 22. august #34 Del Skrevet 22. august Jeg foretrekker helt klart å fullføre i munnen jeg også. Tømme den helt inni munnen mens jenta fortsetter å suge. Ikke stopp opp når du kjenner spruten. Mange kvinner jeg har møtt ser på dette som en belønning. Og så slipper man griseri i senga. Kommer man vaginalt renner det jo ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå