AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Del Skrevet 21. august 2024 Hva er smartest: lakke eller olje dørtersklene (innendørs)? Mine er gule og 20 år gamle, med sånne stygge streker Hva må jeg gjøre først? Pusse for hånd eller sånn maskin? Anonymkode: 3a107...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #2 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er smartest: lakke eller olje dørtersklene (innendørs)? Mine er gule og 20 år gamle, med sånne stygge streker Hva må jeg gjøre først? Pusse for hånd eller sånn maskin? Anonymkode: 3a107...f89 Pusse med maskin går jo fortere. Du kan også prøve malings fjerner. Jeg sier kun ett produkt til treverk. Og det er osmo hardvoks olje Anonymkode: a336d...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 21. august 2024 #3 Del Skrevet 21. august 2024 Osmo er bra. Har pusset ned trapp og oljet med den. Ganske dyr, men verdt det. Pussemaskin er lurt. Kjøp en god en (eller lån på biblioteket om du er heldig nok å bo et sted hvor man kan låne slikt på biblioteket). Det verste som finnes er dårlige pussemaskiner, de vibrerer mer i hånda enn i treverket som skal pusses. MAKITA BO4565K HJØRNESLIPER - Thaugland Noe sånt kan antagelig fungere for lett arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Del Skrevet 21. august 2024 newman01 skrev (5 timer siden): Osmo er bra. Har pusset ned trapp og oljet med den. Ganske dyr, men verdt det. Pussemaskin er lurt. Kjøp en god en (eller lån på biblioteket om du er heldig nok å bo et sted hvor man kan låne slikt på biblioteket). Det verste som finnes er dårlige pussemaskiner, de vibrerer mer i hånda enn i treverket som skal pusses. MAKITA BO4565K HJØRNESLIPER - Thaugland Noe sånt kan antagelig fungere for lett arbeid Da er det best å kjøpe enn pusse for hånd, mener du? Den pussemaskinen du la link til, den blir litt i dyreste laget for meg, har du tips til rimeligere? Ts Anonymkode: 3a107...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #5 Del Skrevet 21. august 2024 newman01 skrev (5 timer siden): Osmo er bra. Har pusset ned trapp og oljet med den. Ganske dyr, men verdt det. Pussemaskin er lurt. Kjøp en god en (eller lån på biblioteket om du er heldig nok å bo et sted hvor man kan låne slikt på biblioteket). Det verste som finnes er dårlige pussemaskiner, de vibrerer mer i hånda enn i treverket som skal pusses. MAKITA BO4565K HJØRNESLIPER - Thaugland Noe sånt kan antagelig fungere for lett arbeid Jeg skal bruke Trestjerner’s lakk jeg, vet bare ikke hvilken farge jeg skal gå for. 🤔 Anonymkode: 3a107...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå