Gå til innhold

Menn i tights er hot

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Menn i 2XU tights er så hot og sexy😅

Anonymkode: 63164...bb5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Totalt uenig

Anonymkode: b91d1...62b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona mi oppfordrer meg til å gå i tights. Det er en bul hun er veldig opptatt av... Det er win win for meg for det er den mest behagelige buksen/shorts man kan bruke. Nå kommer de med lommer på siden også i lang og sykkelshorts utgave, så da er de like praktiske som vanlige bukser og shorts også.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke fryktelig hot, men synes det er kult at noen menn også våger å bruke tights. Tenker da i treningssammenheng. Er jo helt klart det mest praktiske og komfortable plagget da...

Anonymkode: f8bb1...4a0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ikke fryktelig hot, men synes det er kult at noen menn også våger å bruke tights. Tenker da i treningssammenheng. Er jo helt klart det mest praktiske og komfortable plagget da...

Det er rart at det nevnes at menn "våger" å gå med tights. Det er jo like mye et manneplagg som et kivinneplagg. Alle merker lager jo egne tights bare for menn. Jeg ser det hver eneste dag langs vegen, på butikken, på fjelltur osv. Gjerne på aktive menn.

Men treningstightsen har i mine øyne også fått samme stempel som treningsbuksen og joggesko. Blitt et "daffeplagg" eller fritidsplagg som folk bruker til vanlig også. Ikke bare når folk trener, uavhengig av kjønn.

Ser folk få med treningstights, sandaler og vanlig genser som aldri verden har løpt dit i den outfiten. Ikke at det gjør noe. Man ser litt slik halvsporty ut.

Anonymkode: 4469d...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tights var vel strengt tatt noe menn flest brukte før når damer brukte store kjoler.

Litt som at rosa egentlig er en maskulin farge og blått er feminint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Morpheus skrev (45 minutter siden):

Kona mi oppfordrer meg til å gå i tights. Det er en bul hun er veldig opptatt av... Det er win win for meg for det er den mest behagelige buksen/shorts man kan bruke. Nå kommer de med lommer på siden også i lang og sykkelshorts utgave, så da er de like praktiske som vanlige bukser og shorts også.

Så kult, vinn vinn her🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke tights er hot, spesielt ikke på menn. Foretrekker da heller en joggebukse, selv om den er grå 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Tights var vel strengt tatt noe menn flest brukte før når damer brukte store kjoler.

Litt som at rosa egentlig er en maskulin farge og blått er feminint.

Helt sant det og menn kler tights.🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er rart at det nevnes at menn "våger" å gå med tights. Det er jo like mye et manneplagg som et kivinneplagg. Alle merker lager jo egne tights bare for menn. Jeg ser det hver eneste dag langs vegen, på butikken, på fjelltur osv. Gjerne på aktive menn.

Men treningstightsen har i mine øyne også fått samme stempel som treningsbuksen og joggesko. Blitt et "daffeplagg" eller fritidsplagg som folk bruker til vanlig også. Ikke bare når folk trener, uavhengig av kjønn.

Ser folk få med treningstights, sandaler og vanlig genser som aldri verden har løpt dit i den outfiten. Ikke at det gjør noe. Man ser litt slik halvsporty ut.

Anonymkode: 4469d...0b6

Syns det er fint at menn er så avslappa at dem går i tights, selv om det ikke er trening, men sånn avslappings bekledning🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt sant det og menn kler tights.🫶

Jeg var på yoga senest i går i tights 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Jeg var på yoga senest i går i tights 😃

Så kult☺️, føler du deg fin i tights?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så kult☺️, føler du deg fin i tights?

Først og fremst er det mest behagelig når jeg skal være i aktivitet. Funksjonelt.

Går sjeldent inn for å være fin når jeg skal trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snublefot62 skrev (8 minutter siden):

Først og fremst er det mest behagelig når jeg skal være i aktivitet. Funksjonelt.

Går sjeldent inn for å være fin når jeg skal trene.

Skjønner og helt sant det du sier. Veldig behagelig for begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann bruker tights på trening, ikke for å se fin ut, men fordi det er behagelig og funksjonelt.

Jeg synes selv ikke at det er så fint med tights på menn, men digger at han driter i hva alle andre tenker.

Synes forøvrig ikke at tights er så fint på halvfeite voksne damer heller, så...

You do you 😋

Anonymkode: 8e4f7...0c7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Min mann bruker tights på trening, ikke for å se fin ut, men fordi det er behagelig og funksjonelt.

Jeg synes selv ikke at det er så fint med tights på menn, men digger at han driter i hva alle andre tenker.

Synes forøvrig ikke at tights er så fint på halvfeite voksne damer heller, så...

You do you 😋

Anonymkode: 8e4f7...0c7

Da er mannen din tøff! Min mann tør stort sett ikke, han vil få så mye tyn hvis han blir observert i tights av bekjente. 🫤

Men han bruker det hvis han er steder han ikke kan bli gjenkjent da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Synes min mann er passe sexy i tights. Med en stor collegegenser til. Men foretrekker som en over her, joggebukse. Synes baggy collegegenser er veldig sexy på ham. Spesielt når han drar opp ermene. 

Anonymkode: 59a57...e90

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 6.42):

Nei, absolutt ikke.

Bryr meg ikke stort om hva folk har på seg, men de tightsene om dagen byr meg direkte imot.

Anonymkode: 6f2ca...18a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...