AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Del Skrevet 21. august Selv er jeg ufør, og liker å være våken utover natten og heller sove lengre på morgenen. Anonymkode: f402a...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 21. august #2 Del Skrevet 21. august Er B menneske, har alltid vært det. Er ufør nå, men pleide alltid å legge meg sent da jeg var i full jobb også, siden jeg jobbet mest kveldsvakter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Del Skrevet 21. august Nattevakt. Og det er jeg fordi jeg som du alltid har likt å sitte oppe utover natten og sove om dagen. Det er om kvelden/natten jeg fungerer best. Og sover alltid dårligere om natten enn dagen de dagene jeg må snu døgnet. Derfor er det sjeldent jeg snur døgnet om jeg ikke må i friperiodene. Har barn, men sover når de er på skolen og står opp når de kommer hjem🙂 Anonymkode: 90ff8...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Del Skrevet 21. august Er b menneske, har adhd og jobber i perioder kveld. Den kombinasjonen ødelegger døgnrytmen helt og det tar gjerne en uke eller 2 og kunne legge seg før kl 2. Er i prosessen å se etter andre jobbmuligheter da kvelds jobbingen ikke er bærekraftig over tid. Anonymkode: 01df2...e3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. august #5 Del Skrevet 21. august Måtte på do og nå lytter jeg til regnet. Skal prøve å sove videre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 21. august #6 Del Skrevet 21. august Jeg har ferie og stod opp 11:40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Del Skrevet 21. august Sov for lenge middag. Anonymkode: 57a11...346 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #8 Del Skrevet 21. august I natt har puter og dyne vært umedgjørlige og jeg lå vondt hele tiden, fikk ikke sove, snudde og snudde meg og måtte til sist stå opp og restarte situasjonen. En båtis hjalp som en begynnelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Del Skrevet 21. august Fant katten min syk i en busk i går og har slitt med å sove. Det går bra med han da. Anonymkode: cbcdd...e60 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 21. august #10 Del Skrevet 21. august Fordi jeg for tiden ligger 6 timer foran- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #11 Del Skrevet 21. august B-menneske, søvnproblemer og student. Møter på forelesninger, men er inne i en periode hvor jeg må sove på dagtid for å fungere i deltidsjobben også. Forsøker å snu det, regner med det er gjort i løpet av neste uke, må bare finne noen dager det passer å fungere på 0-3t søvn. Anonymkode: 00c95...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #12 Del Skrevet 21. august Våknet som alltid tidlig, klokka er 05:14. Jeg er A-menneske 😊 Anonymkode: c458c...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 21. august #13 Del Skrevet 21. august Sitter og ammer baby halve natta 🥴🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #14 Del Skrevet 21. august Petra200 skrev (Akkurat nå): Sitter og ammer baby halve natta 🥴🥴 Meg og🙃 vært våken fra 0-3, og nå igjen fra 4:30. kl er 5:25 og jeg må stå opp om en time😣 Anonymkode: 3a436...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 21. august #15 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Meg og🙃 vært våken fra 0-3, og nå igjen fra 4:30. kl er 5:25 og jeg må stå opp om en time😣 Anonymkode: 3a436...3ff Uff, mun dypeste medfølelse … det er så vanvittig seigt mens det står på med disse babyene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #16 Del Skrevet 21. august Sorg og tankekjør Anonymkode: 73567...938 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå